Ja, en? We beschermen jullie naieve mensjes, alsof er in Groningen geen zakkenrollers zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Als je net de trein uit bent gestapt, hoor je meteen al een luidspreker in verschillende talen schreeuwen: Pas op voor zakkenrollers.
je bent echt bang he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Als je net de trein uit bent gestapt, hoor je meteen al een luidspreker in verschillende talen schreeuwen: Pas op voor zakkenrollers.
Tuurlijk, leedvermaak om mensen die verder nergens heen kunnen omdat er niets is, dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus genoeg om om in dit topic te posten
Dus dan geef je er niet niets om!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, leedvermaak om mensen die verder nergens heen kunnen omdat er niets is, dat vind ik wel leuk.
Stem je je triangel nog even voor morgen?quote:
Ik speel de drum gekkie. Nog een hele klus om elke seconde 1 keer te slaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stem je je triangel nog even voor morgen?.
Amsterdam jeweetzelluf toghhh geuzenveld represent alles hosselen voor die chickies Gquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
da's snel voor een eh....... waar kom je vandaan?
Kijk je wel uit dat je je duim er niet tussen doet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik speel de drum gekkie. Nog een hele klus om elke seconde 1 keer te slaan
Ah dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Amsterdam jeweetzelluf toghhh geuzenveld represent alles hosselen voor die chickies G
Vast wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en? We beschermen jullie naieve mensjes, alsof er in Groningen geen zakkenrollers zijn.
Dit snap ik nooit, hoe mensen buiten Amsterdam hun fiets altijd zo snel kunnen laten stelen. Woon er nu 18 jaar en nog nooit is mijn fiets gestolen, en nog nooit mijn fiets met meer dan 1 slot vast gezetquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar in Groningen hoef je tenminste je fiets niet met twee sloten vast te zetten.
Als ik dat soort volk zie ,ben ik heel blij dat mijn ouders net voor mijn geboorte ,van Amsterdam naar Amstelveen verhuist zijnquote:
je zei aidsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kanaleneiland bitch. Klein Marokko, jwaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |