Ja, en? We beschermen jullie naieve mensjes, alsof er in Groningen geen zakkenrollers zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Als je net de trein uit bent gestapt, hoor je meteen al een luidspreker in verschillende talen schreeuwen: Pas op voor zakkenrollers.
je bent echt bang he?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Als je net de trein uit bent gestapt, hoor je meteen al een luidspreker in verschillende talen schreeuwen: Pas op voor zakkenrollers.
Tuurlijk, leedvermaak om mensen die verder nergens heen kunnen omdat er niets is, dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar dan geef je er dus genoeg om om in dit topic te posten
Dus dan geef je er niet niets om!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, leedvermaak om mensen die verder nergens heen kunnen omdat er niets is, dat vind ik wel leuk.
Stem je je triangel nog even voor morgen?quote:
Ik speel de drum gekkie. Nog een hele klus om elke seconde 1 keer te slaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stem je je triangel nog even voor morgen?.
Amsterdam jeweetzelluf toghhh geuzenveld represent alles hosselen voor die chickies Gquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
da's snel voor een eh....... waar kom je vandaan?
Kijk je wel uit dat je je duim er niet tussen doet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik speel de drum gekkie. Nog een hele klus om elke seconde 1 keer te slaan
Ah dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Amsterdam jeweetzelluf toghhh geuzenveld represent alles hosselen voor die chickies G
Vast wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en? We beschermen jullie naieve mensjes, alsof er in Groningen geen zakkenrollers zijn.
Dit snap ik nooit, hoe mensen buiten Amsterdam hun fiets altijd zo snel kunnen laten stelen. Woon er nu 18 jaar en nog nooit is mijn fiets gestolen, en nog nooit mijn fiets met meer dan 1 slot vast gezetquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar in Groningen hoef je tenminste je fiets niet met twee sloten vast te zetten.
Als ik dat soort volk zie ,ben ik heel blij dat mijn ouders net voor mijn geboorte ,van Amsterdam naar Amstelveen verhuist zijnquote:
je zei aidsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kanaleneiland bitch. Klein Marokko, jwaids.
iemand die geen humor heeft en het niet snapt...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Mensen die hier fanatiek Amsterdam gaan verdedigen.
Verder kuttopic.
Mensen die andere op internet moet afzeiken om zich goed te voelen.quote:
Dan mag Rotterdam dat dan wezen ook hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:21 schreef Supersoep het volgende:
Amsterdam is een prachtige stad en mag zich absoluut meten met andere wereldsteden.
Zie hier, de skyline van Amsterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk de prachtige kanalen:
[ afbeelding ]
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Mensen die andere op internet moet afzeiken om zich goed te voelen.
waar komt deze boer dan vandaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar in Groningen hoef je tenminste je fiets niet met twee sloten vast te zetten.
Ach, elke stad heeft zo z'n voor- en nadelen.
Groningen:
+ Fiets hoeft niet met twee sloten vast
Met dat beetje gevoel voor humor dat jij blijkbaar niet hebt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Hoe de fuck wil je een stad van 150.000 inwoners ofzo een metropool noemen![]()
ook mooi !!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan mag Rotterdam dat dan wezen ook hoor.
Zie hier, de skyline van Rotterdam:
[ afbeelding ]
Rotterdam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Met dat beetje gevoel voor humor dat jij blijkbaar niet hebt.
Zo gek is het anders niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om
Hoe de fuck wil je een stad van 150.000 inwoners ofzo een metropool noemen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdam is voor Nederlandse begrippen een grote stad ja, wereldwijd gezien is het een hoeren boerengat.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
Jezus wat een pleuris stad vind ik datquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan mag Rotterdam dat dan wezen ook hoor.
Zie hier, de skyline van Rotterdam:
[ afbeelding ]
Rotterdam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kom jij dan eigenlijk vandaag, jij kankert op iedere stad toch nu toe...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jezus wat een pleuris stad vind ik datZo lelijk en de mensen daar zijn gewoon nog asocialer dan Amsterdammers.Ik kan me niet voorstellen dat er veel lelijkere steden zijn dan Rotterdam, misschien wat steden in Oost-Europa maar daar blijft het wel bij volgens mij.
Amstelveenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar kom jij dan eigenlijk vandaag, jij kankert op iedere stad toch nu toe...
waar je ook vandaan komt Holland is gewoon een mooi land en alles heeft zijn charme's.
PUNT.
[ afbeelding ]
Wat boeit sowieso dat woord "Metropool"? Ik heb bijvoorbeeld ook jarenlang in een echte metropool met 5,5 miljoen mensen gewoond. De gemiddelde skyline zag er zo uit:quote:
Inderdaad.Zoals ik al eerder vermeldde in dit topic, Amsterdam is maar een voorstad van Amstelveenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jah ....... dat is inderdaad een wereldstad
Nou, die komt in ieder geval niet uit Groningen want daar zijn de straten met gele klinkers geplaveid.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
waar komt deze boer dan vandaan?
die is toch écht een fiets aan het stelen![]()
of denk je dat er een Amsterdammer op klompen hier rondloopt ?
[ afbeelding ]
maar tis ook geen Amsterdammer skattie, of het moet met carnaval geweest zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou, die komt in ieder geval niet uit Groningen want daar zijn de straten met gele klinkers geplaveid.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad.Zoals ik al eerder vermeldde in dit topic, Amsterdam is maar een voorstad van Amstelveen
Dat kunnen de meeste Amsterdammers niet zeggen, dat ze een diploma hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
nah je hebt in ieder geval je zwemdiploma, dat scheelt...![]()
[ afbeelding ]
Als je echt niets meer weet ga je maar dom lullen he? met 2 universiteiten in de stad zal het idd allemaal wel dom volk zijn hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat kunnen meeste Amsterdammers niet zeggen, dat ze een diploma hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |