quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
groningen.
Om er te komen ben je al 3 weken onderweg.
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik daar zou wonen hoor, rustig maarquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]Ja het is wel zoooooooooooooooooooooo ver weg.
Wereldvreemd. Nederland is maar een klein kut landje in vergelijking tot bijvoorbeeld een Duitsland. Gezeik.
Het hoge noorden. Ja het hoge noorden
Het is zo hoog dat je er een trapje bij nodig hebt
Zo herkenbaar. Zit je in het vliegtuig met mede Nederlanders die ergens anders vandaan komen. Oh da's wel zo ver wegMensen zijn nooit buiten hun eigen veilige stadje/provincie geweest.
Smerige kut stad Allochdam.
openingstijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als ik daar zou wonen hoor, rustig maar.
Ik ben de hele wereld al overgeweest, ook wel eens in Groningen, maar ik zie niet in waarom ik er zovaak heen zou willen. Er is namelijk he-le-maal niets dat we hier ook niet hebben, en meer en beter.
Prachtig die gefrusteerde afgunst.
ammie?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef wapwip het volgende:
Wel leuk trouwens hoe sommige ras-amsterdammers gek worden als je hun stad, ammie noemt![]()
grootheidswaanzin
Lol, klopt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
openingstijden.
verder vrij weinig.
Nee, gewoon een hekel aan randdebielenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef wapwip het volgende:
Wel leuk trouwens hoe sommige ras-amsterdammers gek worden als je hun stad, ammie noemt![]()
grootheidswaanzin
Ze noemen het zelf "grunn"quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
allochdam is ook een mooiestelletje klapjosti's
Oant moarn!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee man, das vast weer een of ander onverstaanbaar dialect ofzo. over groot gesproken, wel een klein kutlandje zijn, maar 1 taal is ze allemaal te moeilijk.
Houdoe.
Ja, want zo spreek je het op zijn Gronings uitquote:
Nee, die zijn de medemens gewend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
De gemiddelde Amsterdammer zal er niet minder om schijten.
Dat snappen ze nooit, ze denken dat wij ons net zo druk maken om hun als zij om onsquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef El-Salvador het volgende:
Het stikt hier weer van de gefrustreerde josti's uit pak 'm beet Oldenzaal/Staphorst/Hendrik-Ido-Ambacht. En maar druk maken om Amsterdam
De gemiddelde Amsterdammer zal er niet minder om schijten.
Jullie de koeien om je heen, wat is je punt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, die zijn de medemens gewend.
Hoezo post je dan in dit topicquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snappen ze nooit, ze denken dat wij ons net zo druk maken om hun als zij om ons.
We don't give a fuck people.
valt best mee, t zijn vooral allochtonen en yuppen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:58 schreef Mr.Zed het volgende:
Amsterdam is een mooie stad, met slechts 1 nadeel: er wonen amsterdammers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |