nee man, das vast weer een of ander onverstaanbaar dialect ofzo. over groot gesproken, wel een klein kutlandje zijn, maar 1 taal is ze allemaal te moeilijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:41 schreef BakraSwa het volgende:
Trouwens, twee spelfouten in je TT is wel heel erg drama.
Jullie lijden dan weer aan grootheidswaan zo hebben we allemaal watquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Een stad zijn zit niet in de grote, maar in je gedrag. Dit soort proviciaalse afgunst zal je bij ONS niet zien, ook niet jegens New york.
Ik lijd nergens aan, ik geniet er elke dag vanquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef Jeej het volgende:
[..]
Jullie lijden dan weer aan grootheidswaan zo hebben we allemaal wat
mag ik daar EEN bewijsstuk van zien?quote:erwijl de inwoners van de echt grote steden Amsterdammers boertjes noemen
mensen uit de Bijlmerramp die zich denken te meten met the Bronx of Noord-London , 2 min daar de NL-gangster uithangen en ze gaan huilend weer op het eerste vliegtuig naar huisquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:37 schreef HeatWave het volgende:
Een stad zijn zit niet in de grote, maar in je gedrag. Dit soort proviciaalse afgunst zal je bij ONS niet zien, ook niet jegens New york.
waar amsterdam of de echte steden ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
moet je eens kijken hoeveel mensen er verblijven dagelijks.
Waar HEB je het over man? Of wil jij beweren dat Kempi uit Amsterdam komt ofzo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen uit de Bijlmerramp die zich denken te meten met the Bronx of Noord-London , 2 min daar de NL-gangster uithangen en ze gaan huilend weer op het eerste vliegtuig naar huis
Beter dan NL-gangster op Fokquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen uit de Bijlmerramp die zich denken te meten met the Bronx of Noord-London , 2 min daar de NL-gangster uithangen en ze gaan huilend weer op het eerste vliegtuig naar huis
vraag maar aan iemand uit moskou wat die van Amsterdam vindquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:44 schreef HeatWave het volgende:
oh en :
[..]
mag ik daar EEN bewijsstuk van zien?
1 x door de bijlmer lopen en je weet waar ik het over hebquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar HEB je het over man? Of wil jij beweren dat Kempi uit Amsterdam komt ofzo?.
Amsterdamquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar amsterdam of de echte steden ?
ik heb de city-aantallen genomen , dus diegene die er echt wonen
Amsterdam wordt voor al gezien als een bestemming voor dagjesmensen , ken niemand die ook maar langer dan 1 week daar blijftquote:
Oh, zoals die vriendin van mij die hier nu in Amsterdam woont omdat het hier net ff een stukje beter leven is bedoel je?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
vraag maar aan iemand uit moskou wat die van Amsterdam vind
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Amsterdam wordt voor al gezien als een bestemming voor dagjesmensen , ken niemand die ook maar langer dan 1 week daar blijft
nee maar mensen blijven wel een week in centerparcs, komt dat omdat dat metropolen zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Amsterdam wordt voor al gezien als een bestemming voor dagjesmensen , ken niemand die ook maar langer dan 1 week daar blijft
werkt ze op de wallen ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, zoals die vriendin van mij die hier nu in Amsterdam woont omdat het hier net ff een stukje beter leven is bedoel je?.
Wel eens geweest dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
1 x door de bijlmer lopen en je weet waar ik het over heb
Humor is ook al 100 jaar achterlopend daar he? Kolere wat een antieke "grap"quote:
toeristische cijfers liegen niet , cbs statlinequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]dus omdat jij niemand kent, is het niet zo?
de waarheid is hardquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Humor is ook al 100 jaar achterlopend daar he? Kolere wat een antieke "grap".
er zijn ook maar weinig reizigers die een week in welke stad dan ook blijven. maar jij bent volgens mij nog nooit op reis geweestquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dat soort statestieken zijn opgemaakt uit steekproeven en dus niet 100% betrouwbaar. Faalquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
toeristische cijfers liegen niet , cbs statline
New York: tha bronxquote:
Kanaleneiland bitch. Klein Marokko, jwaids.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
New York: tha bronx
Utrecht : Overvecht
of je kijkt ff de standaardafwijking en de standaarddeviatie naquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat soort statestieken zijn opgemaakt uit steekproeven en dus niet 100% betrouwbaar. Faal
EINDJU GRAMMA DU GEKSTU!!11!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar HEB je het over man? Of wil jij beweren dat Kempi uit Amsterdam komt ofzo?.
Dus gast, als Amsterdam al geen grote stad is, wat zijn de volgende steden op die lijst dan? En de kleinere steden? En de honderdtallen echt kleine dorpjes die Nederland kent? Lul geen onzin, teringmongool.quote:1 Amsterdam Noord-Holland 743.600
2 Rotterdam Zuid-Holland 533.910
3 Den Haag Zuid-Holland 475.680
4 Utrecht Utrecht 258.520
5 Eindhoven Noord-Brabant 210.330
6 Almere Flevoland 183.270
7 Tilburg Noord-Brabant 183.000
8 Groningen Groningen 179.000
9 Nijmegen Gelderland 150.850
10 Haarlem Noord-Holland 147.640
En die ene wijk... ondiep?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kanaleneiland bitch. Klein Marokko, jwaids.
townsquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus gast, als Amsterdam al geen grote stad is, wat zijn de volgende steden op die lijst dan? En de kleinere steden? En de honderdtallen echt kleine dorpjes die Nederland kent? Lul geen onzin, teringmongool.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef postmortum het volgende:
Ik vind Utrecht een betere wereldstad als Amsterdam eigenlijk
Alles wat buiten A'dam woont en tegen A'dam schopt heeft een Calimero-complex ja. De teringquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
Calimero-complex in het kwadraat in Amsterdam
Eerst kijken mensen uit Moskou op ons neer, maar als het jou uitkomt voor je "argument" zijn het opeens hoeren? het is dan maar wiens mening je belangrijk vindt he, kom je vaak bij ze voor een mening?quote:
JE hebt een vriendin uit een gettoquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
En die ene wijk... ondiep?daar kunnen ze er ook wat van, dacht dat ik in de ghetto liep toen ik er even bij mijn vriendin langs ging
![]()
ik heb meer respect voor mensen die in Rusland leren , studeren en werken dan naar NL komen en daar van onze uitkeringen levenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kijken mensen uit Moskou op ons neer, maar als het jou uitkomt voor je "argument" zijn het opeens hoeren? het is dan maar wiens mening je belangrijk vindt he, kom je vaak bij ze voor een mening?
Komop zeg, hou op met je kleuterrederingen en ga de koeien melken ofzo...
bazenvriendinquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JE hebt een vriendin uit een getto
Zijn btw hele oude cijfers, want Utrecht is al een hele tijd over de 300K grens heen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus gast, als Amsterdam al geen grote stad is, wat zijn de volgende steden op die lijst dan? En de kleinere steden? En de honderdtallen echt kleine dorpjes die Nederland kent? Lul geen onzin, teringmongool.
ja, want dat doen alle Russen iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb meer respect voor mensen die in Rusland leren , studeren en werken dan naar NL komen en daar van onze uitkeringen leven
Amsterdam is dus een grote stad.quote:Definitie stad in Nederland
In de Nederlandse wetgeving komt de term 'stad' niet voor; de Nederlandse wet kent slechts gemeenten. Vóór de negentiende eeuw was een stad een plaats die stadsrechten toegekend had gekregen. In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 25.000 door sommigen gesproken van een stad, zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is. De enige keer dat de Nederlandse Grondwet het woord gebruikt is in relatie tot "de hoofdstad Amsterdam".[1]
leische rijn is toch waar al die huizen op elkaar lijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn btw hele oude cijfers, want Utrecht is al een hele tijd over de 300K grens heen.
En het is jammer dat Leidsche Rijn niet tot de stad behoort en ook geen wijk-wijk is. Het is een stadje op zich met eigen wijken. Anders zou je er 100k bij op kunnen tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |