Alles wat buiten A'dam woont en tegen A'dam schopt heeft een Calimero-complex ja. De teringquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef postmortum het volgende:
Calimero-complex in het kwadraat in Amsterdam
Eerst kijken mensen uit Moskou op ons neer, maar als het jou uitkomt voor je "argument" zijn het opeens hoeren? het is dan maar wiens mening je belangrijk vindt he, kom je vaak bij ze voor een mening?quote:
JE hebt een vriendin uit een gettoquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef wapwip het volgende:
[..]
En die ene wijk... ondiep?daar kunnen ze er ook wat van, dacht dat ik in de ghetto liep toen ik er even bij mijn vriendin langs ging
![]()
ik heb meer respect voor mensen die in Rusland leren , studeren en werken dan naar NL komen en daar van onze uitkeringen levenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst kijken mensen uit Moskou op ons neer, maar als het jou uitkomt voor je "argument" zijn het opeens hoeren? het is dan maar wiens mening je belangrijk vindt he, kom je vaak bij ze voor een mening?
Komop zeg, hou op met je kleuterrederingen en ga de koeien melken ofzo...
bazenvriendinquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JE hebt een vriendin uit een getto
Zijn btw hele oude cijfers, want Utrecht is al een hele tijd over de 300K grens heen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus gast, als Amsterdam al geen grote stad is, wat zijn de volgende steden op die lijst dan? En de kleinere steden? En de honderdtallen echt kleine dorpjes die Nederland kent? Lul geen onzin, teringmongool.
ja, want dat doen alle Russen iddquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb meer respect voor mensen die in Rusland leren , studeren en werken dan naar NL komen en daar van onze uitkeringen leven
Amsterdam is dus een grote stad.quote:Definitie stad in Nederland
In de Nederlandse wetgeving komt de term 'stad' niet voor; de Nederlandse wet kent slechts gemeenten. Vóór de negentiende eeuw was een stad een plaats die stadsrechten toegekend had gekregen. In de praktijk wordt bij plaatsen zonder historische stadsrechten vanaf een inwoneraantal van ongeveer 25.000 door sommigen gesproken van een stad, zonder dat dit een algemeen aanvaard gebruik is. De enige keer dat de Nederlandse Grondwet het woord gebruikt is in relatie tot "de hoofdstad Amsterdam".[1]
leische rijn is toch waar al die huizen op elkaar lijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn btw hele oude cijfers, want Utrecht is al een hele tijd over de 300K grens heen.
En het is jammer dat Leidsche Rijn niet tot de stad behoort en ook geen wijk-wijk is. Het is een stadje op zich met eigen wijken. Anders zou je er 100k bij op kunnen tellen.
jij door de bijlmer lopen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
1 x door de bijlmer lopen en je weet waar ik het over heb
haha je bent snel op de kast te krijgenquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want dat doen alle Russen idd.
Ik zal het dr vertellen, moet ze wel ff tijd hebben tussen dr rechtszaken als Advocate in hoor...
Wat een frusti ben jij zeg.
Dan is Assen dat ook met bijna 70.000 inwonersquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amsterdam is dus een grote stad.
Ja, dat zie je ook in de sloppenwijken van Rio idd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
leische rijn is toch waar al die huizen op elkaar lijken
Dat heb ik met Amsterdam.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en Utrecht is een hele leuke stad btw. Kom er graag
.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
leische rijn is toch waar al die huizen op elkaar lijken
Sittardquote:
Kansloos uitgeluld, dan deze toer maar op,quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha je bent snel op de kast te krijgen![]()
Kloptquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan is Assen dat ook met bijna 70.000 inwoners
HAHAHAHA Assen is bijna twee keer groter dan Sittardquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klopt. TS lult dus gewoon onzin en is zelf een Calimero
.
ja, daahaag, je wordt aan alle kanten omvergeluld en dan wil je maar een slotje om verdere vernedering te voorkomen, zo werkt het niet....quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:01 schreef postmortum het volgende:
muhaha grappig dat je altijd verschijnt in een topic waarin Amsterdam staat , maar dat ik je voor de rest nooit zie in klb
bio pleur maar dicht heb mijn punt gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |