Dat zullen er ook veel zijn hoor, maar relatief gezien denk ik toch dat twee universiteiten ervoor zorgen dat er meer hoger opgeleiden dan in dorpjes zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan schat jij het aantal laag opgeleiden in Amsterdam wel heel laag in
Het aantal laag opgeleiden in dorpen zullen ook wel lager zijn omdat er geen sociale werkplaatsen zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zullen er ook veel zijn hoor, maar relatief gezien denk ik toch dat twee universiteiten ervoor zorgen dat er meer hoger opgeleiden dan in dorpjes zijn.
Deze discussie gaat nu werkelijk nergens meer over. We zitten nu allebei onze eigen mening te presenteren zonder enige onderbouwingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het aantal laag opgeleiden in dorpen zullen ook wel lager zijn omdat er geen sociale werkplaatsen zijn.
nope dat zeg ik niet...alleen dat de verleidingen van de grote stad niet meehelpen in het succes van de studie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus als je wat langer doet over een studie ben je meteen net zo dom als een mbo'er? Wat dat betreft is slimheid niet te meten.
Maar dat is ook niet relevant in deze discussie.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:03 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
nope dat zeg ik niet...alleen dat de verleidingen van de grote stad niet meehelpen in het succes van de studie.
Gezellig tochquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Deze discussie gaat nu werkelijk nergens meer over. We zitten nu allebei onze eigen mening te presenteren zonder enige onderbouwing![]()
Dat daalt ook alleen maar, er blijft steeds minder van Amsterdam over als ik de plannen van Cohen ziequote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Ik denk dat het absolute aantal aan coffeeshops wel degelijk hoger is in Amsterdam dan de kleinere dorpjes.
Ja dat klopt wel, stomme gristenenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat daalt ook alleen maar, er blijft steeds minder van Amsterdam over als ik de plannen van Cohen zie
PVV FOR PRESIDENT WILDERS IS DE ENIGE DIE ECHT VERANDERING KAN AANBRENGEN!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tijd voor de VVD om de grootste van Amsterdam te worden
Jouw toetsenbord is stuk. En dat zal niet het enige zijn vrees ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
PVV FOR PRESIDENT WILDERS IS DE ENIGE DIE ECHT VERANDERING KAN AANBRENGEN!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het aantal laag opgeleiden in dorpen zullen ook wel lager zijn omdat er geen sociale werkplaatsen zijn.
was dat met of zonder de illegale bevolking ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor m'n studie heb ik het eens uitgezocht: in Amsterdam zijn meer hoogopgeleiden én meer laagopgeleiden dan gemiddeld.
Ja zonder natuurlijk. Maar wat denk jij zelf wat voor mensen in het centrum, in oud-zuid, oud-west enzo wonen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
was dat met of zonder de illegale bevolking ?
yortquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja zonder natuurlijk. Maar wat denk jij zelf wat voor mensen in het centrum, in oud-zuid, oud-west enzo wonen?
Dus een verschil van 200000 inwoners is wat een stad van een boerengat onderscheid?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:45 schreef Colonia het volgende:
Feit is, Amsterdam blijft gewoon een boerengat. Hier in Keulen zitten we met 995.420 mensen tenminste al bijna aan de miljoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |