Precies, de huidige bastaard kan ons simpelweg niet inhalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ingehaald?
We waren zelf eerst Singles dus waar gaan we tellen?
Het ging in GC aardig hard.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, de huidige bastaard kan ons simpelweg niet inhalen.
Was dat nog met Tranceptor en Joey?quote:
O.a.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was dat nog met Tranceptor en Joey?
Dat is toch alweer een jaar of vier geleden denk ik.quote:
Lekker ruw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, zijn Airs schoenen eindelijk schoon? Kreeg er al een rauwe tong van.
Nu je op Air's schoenen geoefend heb vertrouw ik je mijn schoenen ook wel toe. Je mag met het zwarte paar beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, zijn Airs schoenen eindelijk schoon? Kreeg er al een rauwe tong van.
Het zijn anders wel kwaliteitsschoenen, je zou blij moeten zijnquote:
Santoni?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zijn anders wel kwaliteitsschoenen, je zou blij moeten zijn.
Is Anna weer in die periode van de maand of zo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
Niet alleen mijn schoenen.
Maand?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Anna weer in die periode van de maand of zo?
Nee, die zeggen dat ze zich een slag in de rondte neuken, maar ondertussen posten ze zich een slag in de rondte .quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
Dit was toch het Singles topic waar je dat soort dingen kan zeggen?
Pikstraf omdat je een bitje verkeerd had gezet?quote:
Pikstraf doen wij niet aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pikstraf omdat je een bitje verkeerd had gezet?
Het zwarte paar zijn van Bommels, de roodbruine zijn van Italiaanse makelij, maar geen Santoni.quote:
Cachingquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Dat vind ik dan weer knap he, ik trek per ongeluk het internet eruit, maar de radio blijft spelen. Loopt ie niet voor niets een minuut achter.
Jammer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zwarte paar zijn van Bommels, de roodbruine zijn van Italiaanse makelij, maar geen Santoni.
Die vind ik nog net wat te prijzig moet ik zeggen.quote:
Ik heb laatst hele mooie gekocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die vind ik nog net wat te prijzig moet ik zeggen.
Ze zijn ook heel mooi, maar ik vind ze nog net te duur.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb laatst hele mooie gekocht.en ik zag laatst weer hele mooie maar die heb ik nog even laten liggen.
Of twee schalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel mooi, maar ik vind ze nog net te duur.
Als ik over een tijdje een salarisschaal erbij krijg wellicht.
Dat duurt nog even, die ene komt er als alles goed gaat vanaf 1 januari bijquote:
Als het goed is tijdens een kredietcrisis bestaat niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even, die ene komt er als alles goed gaat vanaf 1 januari bij.
Er is in principe geen verband tussen beiden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het goed is tijdens een kredietcrisis bestaat niet.
Sowieso, loonmatiging óók bij de ambtenarij doorvoeren is wel zo netjes in een crisis.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het goed is tijdens een kredietcrisis bestaat niet.
Klopt, maar dit staat los van loonmatiging, het betreft een soort van promotie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, loonmatiging óók bij de ambtenarij doorvoeren is wel zo netjes in een crisis.
Met op prestaties gebaseerde promoties is niets mis. Zelfs niet in de ambtenarijquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
Klopt, maar dit staat los van loonmatiging, het betreft een soort van promotie.
Preciesquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met op prestaties gebaseerde promoties is niets mis. Zelfs niet in de ambtenarij.
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, loonmatiging óók bij de ambtenarij doorvoeren is wel zo netjes in een crisis.
Nee hoor, ten tijde van de economische crisis van de jaren tachtig is er zelfs gekort op de ambtenarensalarissen.quote:
Ik verwacht ook geen 'netjes' van dit kabinet.quote:
Wat geweldig!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, ten tijde van de economische crisis van de jaren tachtig is er zelfs gekort op de ambtenarensalarissen.
Had deze reeks niet zijn oorsprong in een of andere 'oude maagden'-reeks oid? Meen me zoiets te herinneren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ingehaald?
We waren zelf eerst Singles dus waar gaan we tellen?
Hoe zou het met Schtoppel zijn trouwens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
Het zijn nog oudere maagden geworden btw.
Weggegoocheld??quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou het met Schtoppel zijn trouwens?.
He, jij kan naar Sawyer kijkenquote:
Gewoon naar binnen lopen en vragen of je er 1 mag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Ici Paris (of was het Douglas?) hadden ze Davidoffposters van Sawyer![]()
![]()
Jij bent gewoon nog steeds 21quote:
Niet zo soft doen.quote:
Heb jij geen eieren uit te broeden?quote:
Het begin van het eindequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef Q. het volgende:
Hmm, ik heb Automatisch Updates van Vista maar weer aangezet.
Ik heb die van mij al sinds februari 2008 niet meer gedaan, maar de antivirusmeuk op Vista is verlopen dus ik kom er maar niet meer aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef Q. het volgende:
Hmm, ik heb Automatisch Updates van Vista maar weer aangezet.
[ afbeelding ]
Hij was een beetje outdated.
Nee, dat was toen ik een pc kocht waar Vista op stond en waar ik XP met geen mogelijkheid op geinstalleerd kreeg.quote:
Koop een Apple.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ik een pc kocht waar Vista op stond en waar ik XP met geen mogelijkheid op geinstalleerd kreeg..
Mijn hele huis is ondertussen vermac'dquote:
Daar is dus die overpriced huizen zeepbel begonnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hele huis is ondertussen vermac'd
Is al teveelquote:
Want dan kun je 'm terugsturen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Macbook Pro is gisteren overleden. Althans, de video chip. Nu maar even kijken of het toevallig de beruchte NVIDIA 8600 chip is. Die zit er in ieder geval in en de computer voldoet ook aan de symptomen.
*stil*quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn Macbook Pro is gisteren overleden. Althans, de video chip. Nu maar even kijken of het toevallig de beruchte NVIDIA 8600 chip is. Die zit er in ieder geval in en de computer voldoet ook aan de symptomen.
Windows usersquote:
Dan repareert Apple hem kosteloos jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Want dan kun je 'm terugsturen?
Ik ben sinds een half uurtje wakker op mijn eerste vakantiedag en het voelt lekker!
Ik baal er wel van eigenlijk. Duur ding, video chip dood en nu heb ik een mooi stuk aluminium die kan voldoen als voetverwarmer.quote:
Dat is altijd wel het nadeel van een laptop, ook bij een windows bak gaan de meeste mensen er niet zelf in prutsen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik baal er wel van eigenlijk. Duur ding, video chip dood en nu heb ik een mooi stuk aluminium die kan voldoen als voetverwarmer.
is dat zo, dat weet ik zelfs niet meerquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had deze reeks niet zijn oorsprong in een of andere 'oude maagden'-reeks oid? Meen me zoiets te herinneren.
Je bent mij toch niet vergetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is dat zo, dat weet ik zelfs niet meer.
Ik vraag me af waarom ik hier ben gestopt met posten. Waarschijnlijk omdat ik die posters hier allemaal niet meer ken.
Waar zijn ze toch allemaal gebleven ? hoe waren hun namen ook alwaar, sabrina en tranceptor en vele anderen wiens naam ik me nu niet meer herinner![]()
Soit...
hoe zou ik jou kunnen vergeten, maar ik kom je nooit meer tegen op fok, post je alleen nog in dit topic?quote:
Ynske in FOTquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hoe zou ik jou kunnen vergeten, maar ik kom je nooit meer tegen op fok, post je alleen nog in dit topic?
En ondertussen toch wel al een leuke dame ontmoet, mag ik hopen.
en waar zijn tranceptor, en ynske en sabrina, en ... ? ja, ik weet het dus zelf niet meer
ik heb effe in je fotoboek moeten kijken om er zeker van te zijn dat jij dus goeie ouwe godlike bentquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:59 schreef Godtje het volgende:
Ynske in FOT
TC is niet meer.
Sabrina zit veel op het water.
Les Poppys opzet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
Het merendeel is nog steeds hetzelfde hoor.
Jij bent een goed voorbeeld.quote:
Geen idee en Sylvana?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
En TC is dus echt volledig gekapt met fok, of post hij hier met een andere naam.
, en hoe noemde dat ene meisje nu weer, ze had donkere krullen en had iedere dag sex met 40 andere,
neenee, die ken ikquote:
Nee. Dat zei je de vorige keer ook al. Maar nee. Over vijf minuten ben je me weer vergeten, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld.
Ik ken jou niet. Ik heb je naam wel al eens zien passeren, maar jij bent dus van na mijn tijd.
serieus, I'm sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef Litpho het volgende:
Nee. Dat zei je de vorige keer ook al. Maar nee. Over vijf minuten ben je me weer vergeten, maak je geen zorgen.
Wij hebben volgens mij nooit echt in de clinch gelegen, waarschijnlijk ligt het daar aan. Of je herkent mijn nieuwe usericon niet natuurlijkquote:
quote:Wij hebben volgens mij nooit echt in de clinch gelegen, waarschijnlijk ligt het daar aan
Heb jij ooit een andere icon gehadquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:15 schreef Litpho het volgende:
Of je herkent mijn nieuwe usericon niet natuurlijk.
Braaf, wellicht, sowieso kwam je milder over na de geboorte van je eerste dochter, maar onschuldig? Niet echtquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:23 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
ach, ik blijf mijn reputatie als "relkonijn" volledig onterecht vinden.
Als ik zie wat andere users op dit forum durven schrijven, vond en vind ik mezelf enorm braaf.
Postte jij in dit forum toen mijn dochters zijn geboren... man toch, jij bent me dus echt volledig ontgaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:26 schreef Litpho het volgende:
Braaf, wellicht, sowieso kwam je milder over na de geboorte van je eerste dochter, maar onschuldig? Niet echt.
Ik postte hier ook toen je terugkwam als petitlapin2, nieuw en verbeterdquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef petitlapin2 het volgende:
Postte jij in dit forum toen mijn dochters zijn geboren... man toch, jij bent me dus echt volledig ontgaan.
Schuldig is een groot woord inderdaad. Is "onderhoudend" beter?quote:En ben ik "schuldig", man man man, ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds opnieuw verschoot van sommige reacties op mijn uitspraken. Ik had de gave om rellen te starten zonder dat ik dat wou of zelfs kon voorzien.
Ik denk dat het ligt aan een verschil tussen Nederlanders en Belgen/Fransen. Correct me if I'm wrong, maar ik krijg veel de indruk dat Nederlands niet zo goed kunnen omgaan met kritiekquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:34 schreef Litpho het volgende:
Ik postte hier ook toen je terugkwam als petitlapin2, nieuw en verbeterd.
Schuldig is een groot woord inderdaad. Is "onderhoudend" beter?.
Ik weet niet of ik het met je vergelijking eens ben, maar dat laatste is gewoon aantoonbaar waarquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:38 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ligt aan een verschil tussen Nederlanders en Belgen/Fransen. Correct me if I'm wrong, maar ik krijg veel de indruk dat Nederlands niet zo goed kunnen omgaan met kritiek.
Doe normaal kneus!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het met je vergelijking eens ben, maar dat laatste is gewoon aantoonbaar waar.
Ik breng daarentegen ook de nodige tijd door op een Amerikaans forum en daar zitten vergeleken met Fok! nog veel meer mensen die bijna op zoek lijken te zijn naar iets om zich beledigd over te voelen.
Ik houd inderdaad mijn hart vast voor een Haarlems forum.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe normaal kneus!
Het is gewoon niet waar. Amerikanen zijn tof.
Dat is er al.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik houd inderdaad mijn hart vast voor een Haarlems forum.
Oh ja. En jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een andere icon gehad?
Rellen over softwarequote:
Ik heb de mijne al heul lang iig, heb er maar 2 gehad voor zover ik me kan herinneren. En deze blijft ook nog wel evenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een andere icon gehad?
Hij was okay.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:51 schreef liefie_ het volgende:
Hij is weg, mijn vriendje
Ik ben verdrietig
Omdat ik op vakantie ben?quote:
Ik zit nu in Cochem in Duitsland. Over een paar dagen reizen we verder naar Spanje!quote:
Wat is het toch ook een echte kerel hequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef liefie_ het volgende:
Hey T!
Hoe is ie?
Nou ik hoef me geen zorgen meer te maken, hij heeft zijn vlucht gemist![]()
Maar hij komt niet naar huisZe vliegen vanaf Duitsland...
beetje wel hequote:Op donderdag 16 juli 2009 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een echte kerel he
Werk je nog steeds bij dat ene kei leuke dinges?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Het is geweldig hier. Enkel zaterdagavond zes uurtjes werken, en voor de rest gewoon eens een vrij weekend. Vanaf nu al.
Uiteraardquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij dat ene kei leuke dinges?
Tof! Als ik tijd zou hebben zou ik met je daten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:27 schreef Tegan het volgende:
Het is geweldig hier. Enkel zaterdagavond zes uurtjes werken, en voor de rest gewoon eens een vrij weekend. Vanaf nu al.
Tenzij je "regen" tof vindt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
Het wordt zeker geen tof weer dit weekend?
Graadje of 20quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
Het wordt zeker geen tof weer dit weekend?
Ik zit zelf ook al redelijk vol. Maar anders had ik het wel geweten jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof! Als ik tijd zou hebben zou ik met je daten.!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook al redelijk vol. Maar anders had ik het wel geweten ja![]()
.
Ik kan zelf alleen de 26ste , verder zit ik helemaal vol, dus waarschijnlijk geen kermis voor mij dit jaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef liefie_ het volgende:
Tof!
Ik hoorde dat het minder zou worden ja dit weekend
Maar maandag weer goed
Ga je ook naar de kermis maandag?
Kak, hopelijk niet morgenmiddag want dan moet ik rijden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Met kei-veel regen. Ook niet geheel onbelangrijk om te melden.
Maar, ik moet lekkere mannen naakt zien op het strandquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Met kei-veel regen. Ook niet geheel onbelangrijk om te melden.
Dat kan ook bij desbetreffende mannen thuis hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar, ik moet lekkere mannen naakt zien op het strand.
90% kans op regen morgen dus de hele dag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, hopelijk niet morgenmiddag want dan moet ik rijden.
Niet als er heel veel mensen ook thuis zijn.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ook bij desbetreffende mannen thuis hoor.
Bij die mannen thuis? Ik ben alleen hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet als er heel veel mensen ook thuis zijn.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij die mannen thuis? Ik ben alleen hoor.
I know. Ik kan wel heel laat. Maarja, zie dan maar vrienden te regelen die dinsdag moeten werken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef liefie_ het volgende:
dan mis je roze maandag!
Dat is kei tof!
Oh ja. Kut. Een ander weekend vast wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar jij kan niet meeten dit weekend, remember?
Ik heb een programmaatje waarmee je de bestandsnamen kunt kopieren, maar volgens mij kan dat alleen per bestand, zal even kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
Stel dat ik een map heb met 100 bestanden. Hoe kan ik dan enkel de bestandsnamen kopieren om bv. te plakken als tekst in een .doc/.txt ofzo?
Volgens mij was dit 'm... met het programmaatje dat ik heb, kan ik alle file names copy/pasten zeg maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een programmaatje waarmee je de bestandsnamen kunt kopieren, maar volgens mij kan dat alleen per bestand, zal even kijken.
Hm, dat kan ik al standaard, maar duurt een beetje lang. Thanks voor het kijken alvastquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een programmaatje waarmee je de bestandsnamen kunt kopieren, maar volgens mij kan dat alleen per bestand, zal even kijken.
Je vrienden zijn mietjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik kan wel heel laat. Maarja, zie dan maar vrienden te regelen die dinsdag moeten werken.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:56 schreef CherryLips het volgende:
http://www.extrabit.com/copyfilenames/
Deze heb ik, maar zo te zien moet je ervoor betalen. Dan zal ik wel de trial hebben gedownload
.
dir /b > dir.txtquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
Stel dat ik een map heb met 100 bestanden. Hoe kan ik dan enkel de bestandsnamen kopieren om bv. te plakken als tekst in een .doc/.txt ofzo?
Wie krijg ik er bij? De vorige keer waren het de Killers en de Kaiser Chiefs toen de laatsten nog tof waren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga lekker eerder. Met Snow Patrol
.
Bedankt Piet!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij zie ik een blauwe lucht doorbreken vanuit de richting van de zee.
Vergelijk je mij nu met iemand van SBS?quote:
Yepquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met iemand van SBS?
Ook SP denk ik. Killers waren leuker geweestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie krijg ik er bij? De vorige keer waren het de Killers en de Kaiser Chiefs toen de laatsten nog tof waren.
Helemaal niet, ik probeerde gewoon een gesprekje te beginnen en kon niets anders verzinnen dan het weer.quote:
Typisch Nederlands SBS6 Niveau.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik probeerde gewoon een gesprekje te beginnen en kon niets anders verzinnen dan het weer.
Welnee, want dan was ik wel over Shownieuws begonnen.quote:
Hij is origineel moet ik toegeven.quote:
Die lullen toch ook over niks om maar een praatje te hebben?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, want dan was ik wel over Shownieuws begonnen.
Dat is geen argument, want dat doe jij ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die lullen toch ook over niks om maar een praatje te hebben?
Maar ik voel me ook niet verheven boven SBS6 publiek of beledigd als jij mij daar mee vergelijkt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is geen argument, want dat doe jij ook.
Dat valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik voel me ook niet verheven boven SBS6 publiek of beledigd als jij mij daar mee vergelijkt.
Het maakt mij gewoon niet uit wat mensen van mij denken die ik niet persoonlijk ken of wat personen denken waar ik geen tot weinig waarde hecht aan hun mening.quote:
Op en een dosbox: ga met cd <directorynaam> naar de juiste dir. Daarna was het iets als "dir *.* /s > c:\filenaam.txt"quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat mijn optie iets eenvoudiger wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op en een dosbox: ga met cd <directorynaam> naar de juiste dir. Daarna was het iets als "dir *.* /s > c:\filenaam.txt"
Dat maakt een tekstbestand met alle filenamen in die directory en subdirectories.
Deze is goedkoper en werkt altijd. En het is geen trialversiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn optie iets eenvoudiger was
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*knuffels stuurt*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef liefie_ het volgende:
Goeiemorgen
Het is echt vreemd om geen aanspraak meer in huis te hebben en te weten dat het nog 41 dagen gaat duren voor ik niet meer alleen ben hier
Erg maf
sorry dat ik zo'n zeur ben over mijn lief die weg is en zo maar ja
Voor een computern00b welquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef liefie_ het volgende:
Goeiemorgen
Het is echt vreemd om geen aanspraak meer in huis te hebben en te weten dat het nog 41 dagen gaat duren voor ik niet meer alleen ben hier
Erg maf
sorry dat ik zo'n zeur ben over mijn lief die weg is en zo maar ja
Als je een dusdanige computern00b bent dat je te dom bent om over te tikken, dan denk ik dat alle elektrische apparatuur die geen föhn is maar buiten je bereik gehouden moet worden.quote:
Föhns zijn ook stom.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je een dusdanige computern00b bent dat je te dom bent om over te tikken, dan denk ik dat alle elektrische apparatuur die geen föhn is maar buiten je bereik gehouden moet worden.
Nopequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je eraan gewend en moet je weer aan hem wennen.
Is hij nou al op plaats van bestemming?
Dat had mijn nichtje ook!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Föhns zijn ook stom.
Die kunnen ontploffen.
Je negeert mijn punt enigszins, geloof ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Föhns zijn ook stom.
Die kunnen ontploffen.
Wtf?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat had mijn nichtje ook!
Brrr dat lijkt me zo eng
Arm meisjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef liefie_ het volgende:
Nee gewoon rook en ploef en verbrand haar en zo
Goede föhn kopen moet al heel wat verschil maken lijkt mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Ja he, ik ben er ook altijd bang voor brrr
Dat ding vliegt gewoon in de fik danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wtf?Hoe moet ik met dat voorstellen? Je staat lekker je haar te doen en opeens knalt dat ding in 1000 stukjes?
Ik krijg nou allemaal beelden in mijn hoofd van vrouwen die gillend met hun haar in de fik door het huis rennenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding vliegt gewoon in de fik dan.
Er is niemand die dat soort beelden beter op kan roepen dan CLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg nou allemaal beelden in mijn hoofd van vrouwen die gillend met hun haar in de fik door het huis rennen
Het is bij mijn broer gebeurdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg nou allemaal beelden in mijn hoofd van vrouwen die gillend met hun haar in de fik door het huis rennen
Eddie is ook niet meer wat 't geweest isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is bij mijn broer gebeurdIn zijn Eddie Vedder-fase
.
Gatverquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eddie is ook niet meer wat 't geweest is
[ afbeelding ]
tskquote:
Tijd om de vriendinnen weer op te trommelen liefie_quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef liefie_ het volgende:
Oke, ik ben ongeveer 24 uur alleen nu en ik voel me verdomd eenzaam
Terwijl ik wel vaker 24 uur alleen ben geweest hoor en zo!
En CL word uiteraard alleen maar kei mooi oud
Mijn kop is nu al geen kermis, maar dat wil niet zeggen dat ik andere mensen niet mag afzeikenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
tsk
*slaat foto van jonge CL op op harde schijf om die over een jaar of 20 te posten in een soortgelijke post
Niet onmogelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n computer maakt herrie, soort ratelend geluid. Doodsreutel?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou de fohn er uit halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Kan van alles zijn, versleten (lagers van) ventilator, harde schijf die op sterven ligt, iets losgetrild, draadje wat net de ventilator aantikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ervaring is eigenlijk dat het meer komt door crappy fans met sleevebearingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Vaak is de ventilator naar de haaien, komt door het stof etc. Even schoonmaken met een wattenstaafje en dan een drupje olie en het loopt were als vanouds (als dat dan stil was).
Niet naar hem luisteren CL, voor je het weet ontploft je computer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik het zo hoor moet het idd haast wel iets zijn met de ventilator. Schoonmaken zoals Pheno zei en misschien even controleren of hij goed vast zit.
Sommigen meer dan anderen...quote:
Je zegt het alsof diezelfde opmerking niet al tig keer is gemaakt in deze reeks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij daarentegen. En een extra
vanwege deze opmerking
.
Die hoort tot de klassiekers. Net zoals: Twistquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Je zegt het alsof diezelfde opmerking niet al tig keer is gemaakt in deze reeks.
Ik heb de afgelopen week met meer teken fysieke intimiteit gehad dan met verschillende vrouwen...quote:
Alweer?quote:
Bloedzuigende kerelsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week met meer teken fysieke intimiteit gehad dan met vrouwen...
We zitten nu in de tekenhel!quote:
"Leuk he, vakantieman!"quote:
Gelukkig gaan we maandag naar Spanje!quote:
Dan ben ik vanaf maandag jaloers, okay?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we maandag naar Spanje!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan ben ik vanaf maandag jaloers, okay?
Daar zitten hele grote spinnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf maandag jaloers, okay?
Oh, dan ben ik bij voorbaat al iets minder jaloers.quote:
Het schijnt een rage te zijn...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
En ik maar uitgekotste haarballen opruimen.![]()
Ik heb ze nog nooit gezien op de plek waar wij komen te zitten.quote:
Dat rare klokkende geluid dat erbij wordt gemaakt, dan weet je al hoe laat het is. Joy!quote:
Jammiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat rare klokkende geluid dat erbij wordt gemaakt, dan weet je al hoe laat het is. Joy!
Achja.. ik krijg er een vakantie buiten m'n eigen stadsie voor terug. Je moet er iets voor over hebben.
Dat dus. En iPhones. Maar zeker ook kinderenquote:
Nou, dan ken je het kleine monster waar wij al bijna een week mee zitten opgescheept nog nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. En iPhones. Maar zeker ook kinderen.
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat je ze niet ziet, wil niet zeggen dat ze niet bestaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien op de plek waar wij komen te zitten.
Ik vind de mensen hier steeds enger worden hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Halloquote:
We worden allemaal ouder en wijzer?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de mensen hier steeds enger worden hoor.
Het lijkt af en toe wel een onmogelijke opgave, ik weet het...quote:
Zeker op een zondag.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe wel een onmogelijke opgave, ik weet het....
Ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
De reden dat ik mijn post weghaalde was omdat niemand reageerde, en ik me toen ging afvragen of het wel slim was om het zo op een forum zo openbaar te typen. Dus als iemand die het heeft gelezen een nuttige reactie wil geven, graag, want ik ben zelf een beetje in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |