*knuffels stuurt*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef liefie_ het volgende:
Goeiemorgen
Het is echt vreemd om geen aanspraak meer in huis te hebben en te weten dat het nog 41 dagen gaat duren voor ik niet meer alleen ben hier
Erg maf
sorry dat ik zo'n zeur ben over mijn lief die weg is en zo maar ja
Voor een computern00b welquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef liefie_ het volgende:
Goeiemorgen
Het is echt vreemd om geen aanspraak meer in huis te hebben en te weten dat het nog 41 dagen gaat duren voor ik niet meer alleen ben hier
Erg maf
sorry dat ik zo'n zeur ben over mijn lief die weg is en zo maar ja
Als je een dusdanige computern00b bent dat je te dom bent om over te tikken, dan denk ik dat alle elektrische apparatuur die geen föhn is maar buiten je bereik gehouden moet worden.quote:
Föhns zijn ook stom.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je een dusdanige computern00b bent dat je te dom bent om over te tikken, dan denk ik dat alle elektrische apparatuur die geen föhn is maar buiten je bereik gehouden moet worden.
Nopequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je eraan gewend en moet je weer aan hem wennen.
Is hij nou al op plaats van bestemming?
Dat had mijn nichtje ook!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Föhns zijn ook stom.
Die kunnen ontploffen.
Je negeert mijn punt enigszins, geloof ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Föhns zijn ook stom.
Die kunnen ontploffen.
Wtf?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat had mijn nichtje ook!
Brrr dat lijkt me zo eng
Arm meisjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef liefie_ het volgende:
Nee gewoon rook en ploef en verbrand haar en zo
Goede föhn kopen moet al heel wat verschil maken lijkt mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:58 schreef liefie_ het volgende:
Ja he, ik ben er ook altijd bang voor brrr
Dat ding vliegt gewoon in de fik danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wtf?Hoe moet ik met dat voorstellen? Je staat lekker je haar te doen en opeens knalt dat ding in 1000 stukjes?
Ik krijg nou allemaal beelden in mijn hoofd van vrouwen die gillend met hun haar in de fik door het huis rennenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ding vliegt gewoon in de fik dan.
Er is niemand die dat soort beelden beter op kan roepen dan CLquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg nou allemaal beelden in mijn hoofd van vrouwen die gillend met hun haar in de fik door het huis rennen
Het is bij mijn broer gebeurdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik krijg nou allemaal beelden in mijn hoofd van vrouwen die gillend met hun haar in de fik door het huis rennen
Eddie is ook niet meer wat 't geweest isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is bij mijn broer gebeurdIn zijn Eddie Vedder-fase
.
Gatverquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eddie is ook niet meer wat 't geweest is
[ afbeelding ]
tskquote:
Tijd om de vriendinnen weer op te trommelen liefie_quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef liefie_ het volgende:
Oke, ik ben ongeveer 24 uur alleen nu en ik voel me verdomd eenzaam
Terwijl ik wel vaker 24 uur alleen ben geweest hoor en zo!
En CL word uiteraard alleen maar kei mooi oud
Mijn kop is nu al geen kermis, maar dat wil niet zeggen dat ik andere mensen niet mag afzeikenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
tsk
*slaat foto van jonge CL op op harde schijf om die over een jaar of 20 te posten in een soortgelijke post
Niet onmogelijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
M'n computer maakt herrie, soort ratelend geluid. Doodsreutel?
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou de fohn er uit halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Kan van alles zijn, versleten (lagers van) ventilator, harde schijf die op sterven ligt, iets losgetrild, draadje wat net de ventilator aantikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ervaring is eigenlijk dat het meer komt door crappy fans met sleevebearingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Vaak is de ventilator naar de haaien, komt door het stof etc. Even schoonmaken met een wattenstaafje en dan een drupje olie en het loopt were als vanouds (als dat dan stil was).
Niet naar hem luisteren CL, voor je het weet ontploft je computer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik het zo hoor moet het idd haast wel iets zijn met de ventilator. Schoonmaken zoals Pheno zei en misschien even controleren of hij goed vast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |