I know. Ik kan wel heel laat. Maarja, zie dan maar vrienden te regelen die dinsdag moeten werken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef liefie_ het volgende:
dan mis je roze maandag!
Dat is kei tof!
Oh ja. Kut. Een ander weekend vast wel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar jij kan niet meeten dit weekend, remember?
Ik heb een programmaatje waarmee je de bestandsnamen kunt kopieren, maar volgens mij kan dat alleen per bestand, zal even kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
Stel dat ik een map heb met 100 bestanden. Hoe kan ik dan enkel de bestandsnamen kopieren om bv. te plakken als tekst in een .doc/.txt ofzo?
Volgens mij was dit 'm... met het programmaatje dat ik heb, kan ik alle file names copy/pasten zeg maar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een programmaatje waarmee je de bestandsnamen kunt kopieren, maar volgens mij kan dat alleen per bestand, zal even kijken.
Hm, dat kan ik al standaard, maar duurt een beetje lang. Thanks voor het kijken alvastquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een programmaatje waarmee je de bestandsnamen kunt kopieren, maar volgens mij kan dat alleen per bestand, zal even kijken.
Je vrienden zijn mietjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik kan wel heel laat. Maarja, zie dan maar vrienden te regelen die dinsdag moeten werken.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:56 schreef CherryLips het volgende:
http://www.extrabit.com/copyfilenames/
Deze heb ik, maar zo te zien moet je ervoor betalen. Dan zal ik wel de trial hebben gedownload
.
dir /b > dir.txtquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
Stel dat ik een map heb met 100 bestanden. Hoe kan ik dan enkel de bestandsnamen kopieren om bv. te plakken als tekst in een .doc/.txt ofzo?
Wie krijg ik er bij? De vorige keer waren het de Killers en de Kaiser Chiefs toen de laatsten nog tof waren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga lekker eerder. Met Snow Patrol
.
Bedankt Piet!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij zie ik een blauwe lucht doorbreken vanuit de richting van de zee.
Vergelijk je mij nu met iemand van SBS?quote:
Yepquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met iemand van SBS?
Ook SP denk ik. Killers waren leuker geweestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie krijg ik er bij? De vorige keer waren het de Killers en de Kaiser Chiefs toen de laatsten nog tof waren.
Helemaal niet, ik probeerde gewoon een gesprekje te beginnen en kon niets anders verzinnen dan het weer.quote:
Typisch Nederlands SBS6 Niveau.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik probeerde gewoon een gesprekje te beginnen en kon niets anders verzinnen dan het weer.
Welnee, want dan was ik wel over Shownieuws begonnen.quote:
Hij is origineel moet ik toegeven.quote:
Die lullen toch ook over niks om maar een praatje te hebben?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, want dan was ik wel over Shownieuws begonnen.
Dat is geen argument, want dat doe jij ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die lullen toch ook over niks om maar een praatje te hebben?
Maar ik voel me ook niet verheven boven SBS6 publiek of beledigd als jij mij daar mee vergelijkt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is geen argument, want dat doe jij ook.
Dat valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik voel me ook niet verheven boven SBS6 publiek of beledigd als jij mij daar mee vergelijkt.
Het maakt mij gewoon niet uit wat mensen van mij denken die ik niet persoonlijk ken of wat personen denken waar ik geen tot weinig waarde hecht aan hun mening.quote:
Op en een dosbox: ga met cd <directorynaam> naar de juiste dir. Daarna was het iets als "dir *.* /s > c:\filenaam.txt"quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat mijn optie iets eenvoudiger wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op en een dosbox: ga met cd <directorynaam> naar de juiste dir. Daarna was het iets als "dir *.* /s > c:\filenaam.txt"
Dat maakt een tekstbestand met alle filenamen in die directory en subdirectories.
Deze is goedkoper en werkt altijd. En het is geen trialversiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn optie iets eenvoudiger was
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |