Had deze reeks niet zijn oorsprong in een of andere 'oude maagden'-reeks oid? Meen me zoiets te herinneren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ingehaald?
We waren zelf eerst Singles dus waar gaan we tellen?
Hoe zou het met Schtoppel zijn trouwens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
Het zijn nog oudere maagden geworden btw.
Weggegoocheld??quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe zou het met Schtoppel zijn trouwens?.
He, jij kan naar Sawyer kijkenquote:
Gewoon naar binnen lopen en vragen of je er 1 mag.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Ici Paris (of was het Douglas?) hadden ze Davidoffposters van Sawyer![]()
![]()
Jij bent gewoon nog steeds 21quote:
Niet zo soft doen.quote:
Heb jij geen eieren uit te broeden?quote:
Het begin van het eindequote:Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef Q. het volgende:
Hmm, ik heb Automatisch Updates van Vista maar weer aangezet.
Ik heb die van mij al sinds februari 2008 niet meer gedaan, maar de antivirusmeuk op Vista is verlopen dus ik kom er maar niet meer aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:06 schreef Q. het volgende:
Hmm, ik heb Automatisch Updates van Vista maar weer aangezet.
[ afbeelding ]
Hij was een beetje outdated.
Nee, dat was toen ik een pc kocht waar Vista op stond en waar ik XP met geen mogelijkheid op geinstalleerd kreeg.quote:
Koop een Apple.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ik een pc kocht waar Vista op stond en waar ik XP met geen mogelijkheid op geinstalleerd kreeg..
Mijn hele huis is ondertussen vermac'dquote:
Daar is dus die overpriced huizen zeepbel begonnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hele huis is ondertussen vermac'd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |