Mijn ervaring is eigenlijk dat het meer komt door crappy fans met sleevebearingquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
Vaak is de ventilator naar de haaien, komt door het stof etc. Even schoonmaken met een wattenstaafje en dan een drupje olie en het loopt were als vanouds (als dat dan stil was).
Niet naar hem luisteren CL, voor je het weet ontploft je computer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik het zo hoor moet het idd haast wel iets zijn met de ventilator. Schoonmaken zoals Pheno zei en misschien even controleren of hij goed vast zit.
Sommigen meer dan anderen...quote:
Je zegt het alsof diezelfde opmerking niet al tig keer is gemaakt in deze reeks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij daarentegen. En een extra
vanwege deze opmerking
.
Die hoort tot de klassiekers. Net zoals: Twistquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:41 schreef TwistedDarling het volgende:
Je zegt het alsof diezelfde opmerking niet al tig keer is gemaakt in deze reeks.
Ik heb de afgelopen week met meer teken fysieke intimiteit gehad dan met verschillende vrouwen...quote:
Alweer?quote:
Bloedzuigende kerelsquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week met meer teken fysieke intimiteit gehad dan met vrouwen...
We zitten nu in de tekenhel!quote:
"Leuk he, vakantieman!"quote:
Gelukkig gaan we maandag naar Spanje!quote:
Dan ben ik vanaf maandag jaloers, okay?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we maandag naar Spanje!
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Dan ben ik vanaf maandag jaloers, okay?
Daar zitten hele grote spinnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf maandag jaloers, okay?
Oh, dan ben ik bij voorbaat al iets minder jaloers.quote:
Het schijnt een rage te zijn...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:00 schreef TwistedDarling het volgende:
En ik maar uitgekotste haarballen opruimen.![]()
Ik heb ze nog nooit gezien op de plek waar wij komen te zitten.quote:
Dat rare klokkende geluid dat erbij wordt gemaakt, dan weet je al hoe laat het is. Joy!quote:
Jammiequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat rare klokkende geluid dat erbij wordt gemaakt, dan weet je al hoe laat het is. Joy!
Achja.. ik krijg er een vakantie buiten m'n eigen stadsie voor terug. Je moet er iets voor over hebben.
Dat dus. En iPhones. Maar zeker ook kinderenquote:
Nou, dan ken je het kleine monster waar wij al bijna een week mee zitten opgescheept nog nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dus. En iPhones. Maar zeker ook kinderen.
Wat is er met jou gebeurd?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat je ze niet ziet, wil niet zeggen dat ze niet bestaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien op de plek waar wij komen te zitten.
Ik vind de mensen hier steeds enger worden hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Halloquote:
We worden allemaal ouder en wijzer?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de mensen hier steeds enger worden hoor.
Het lijkt af en toe wel een onmogelijke opgave, ik weet het...quote:
Zeker op een zondag.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het lijkt af en toe wel een onmogelijke opgave, ik weet het....
Ik heb het niet gelezen.quote:Op zondag 19 juli 2009 11:00 schreef Tegan het volgende:
De reden dat ik mijn post weghaalde was omdat niemand reageerde, en ik me toen ging afvragen of het wel slim was om het zo op een forum zo openbaar te typen. Dus als iemand die het heeft gelezen een nuttige reactie wil geven, graag, want ik ben zelf een beetje in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |