Precies, de huidige bastaard kan ons simpelweg niet inhalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ingehaald?
We waren zelf eerst Singles dus waar gaan we tellen?
Het ging in GC aardig hard.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, de huidige bastaard kan ons simpelweg niet inhalen.
Was dat nog met Tranceptor en Joey?quote:
O.a.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was dat nog met Tranceptor en Joey?
Dat is toch alweer een jaar of vier geleden denk ik.quote:
Lekker ruw.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, zijn Airs schoenen eindelijk schoon? Kreeg er al een rauwe tong van.
Nu je op Air's schoenen geoefend heb vertrouw ik je mijn schoenen ook wel toe. Je mag met het zwarte paar beginnen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zo, zijn Airs schoenen eindelijk schoon? Kreeg er al een rauwe tong van.
Het zijn anders wel kwaliteitsschoenen, je zou blij moeten zijnquote:
Santoni?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zijn anders wel kwaliteitsschoenen, je zou blij moeten zijn.
Is Anna weer in die periode van de maand of zo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:42 schreef Anthraxx het volgende:
Niet alleen mijn schoenen.
Maand?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Anna weer in die periode van de maand of zo?
Nee, die zeggen dat ze zich een slag in de rondte neuken, maar ondertussen posten ze zich een slag in de rondte .quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
Dit was toch het Singles topic waar je dat soort dingen kan zeggen?
Pikstraf omdat je een bitje verkeerd had gezet?quote:
Pikstraf doen wij niet aan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pikstraf omdat je een bitje verkeerd had gezet?
Het zwarte paar zijn van Bommels, de roodbruine zijn van Italiaanse makelij, maar geen Santoni.quote:
Cachingquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Dat vind ik dan weer knap he, ik trek per ongeluk het internet eruit, maar de radio blijft spelen. Loopt ie niet voor niets een minuut achter.
Jammer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zwarte paar zijn van Bommels, de roodbruine zijn van Italiaanse makelij, maar geen Santoni.
Die vind ik nog net wat te prijzig moet ik zeggen.quote:
Ik heb laatst hele mooie gekocht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die vind ik nog net wat te prijzig moet ik zeggen.
Ze zijn ook heel mooi, maar ik vind ze nog net te duur.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb laatst hele mooie gekocht.en ik zag laatst weer hele mooie maar die heb ik nog even laten liggen.
Of twee schalenquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zijn ook heel mooi, maar ik vind ze nog net te duur.
Als ik over een tijdje een salarisschaal erbij krijg wellicht.
Dat duurt nog even, die ene komt er als alles goed gaat vanaf 1 januari bijquote:
Als het goed is tijdens een kredietcrisis bestaat niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat duurt nog even, die ene komt er als alles goed gaat vanaf 1 januari bij.
Er is in principe geen verband tussen beiden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het goed is tijdens een kredietcrisis bestaat niet.
Sowieso, loonmatiging óók bij de ambtenarij doorvoeren is wel zo netjes in een crisis.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het goed is tijdens een kredietcrisis bestaat niet.
Klopt, maar dit staat los van loonmatiging, het betreft een soort van promotie.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, loonmatiging óók bij de ambtenarij doorvoeren is wel zo netjes in een crisis.
Met op prestaties gebaseerde promoties is niets mis. Zelfs niet in de ambtenarijquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
Klopt, maar dit staat los van loonmatiging, het betreft een soort van promotie.
Preciesquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met op prestaties gebaseerde promoties is niets mis. Zelfs niet in de ambtenarij.
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sowieso, loonmatiging óók bij de ambtenarij doorvoeren is wel zo netjes in een crisis.
Nee hoor, ten tijde van de economische crisis van de jaren tachtig is er zelfs gekort op de ambtenarensalarissen.quote:
Ik verwacht ook geen 'netjes' van dit kabinet.quote:
Wat geweldig!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, ten tijde van de economische crisis van de jaren tachtig is er zelfs gekort op de ambtenarensalarissen.
Had deze reeks niet zijn oorsprong in een of andere 'oude maagden'-reeks oid? Meen me zoiets te herinneren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ingehaald?
We waren zelf eerst Singles dus waar gaan we tellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |