Goed planquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
Tegen die tijd moesten we misschien maar eens kijken wie met wie mee kan rijden of dat er een auto de bagage van de treiners mee neemt.
Ja, Utrecht was het volgens mij.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Is er al een locatie bekend dan?
Waar in Utrecht? De stad Utrecht of de provincie Utrecht. Het is nog steeds behoorlijk vaag.quote:
Iets met een camping. Ik zie ons nog niet bij de Dom de haringen in de grond hameren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar in Utrecht? De stad Utrecht of de provincie Utrecht. Het is nog steeds behoorlijk vaag.
Ik welquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iets met een camping. Ik zie ons nog niet bij de Dom de haringen in de grond hameren.
Ja zekerquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef RealZeus het volgende:
Het loopt wel storm hier.
Men heeft er duidelijk zin in
Dit dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
Waar in Utrecht? Het is nog steeds behoorlijk vaag.
En ik vraag mij ook af wanneer de betalingen gaan beginnen? Neem aan dat het gestort moet worden via I-net bankieren?quote:
Same here! Sta te trappelen om remlof op zijn b.. om te betalen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En ik vraag mij ook af wanneer de betalingen gaan beginnen? Neem aan dat het gestort moet worden via I-net bankieren?
Is dat in het verleden ook zovaak voorgekomen dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:19 schreef Bluezz het volgende:
Ook dat ja, en dan kan eindelijk Het Grote Afzeggen beginnen
ben je malquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is dat in het verleden ook zovaak voorgekomen dan?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here! Sta te trappelen om remlof op zijn b.. om te betalen!
Whut?quote:
Ik heb echt geen flauw benul, maar geloof wel dat er een aantal niet zullen komen gezien het aantal dat zich heeft aangemeld zie ik dat nog wel gebeurenquote:
Ach, elke meet zegt de helft af! PLankenkoorts enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul, maar geloof wel dat er een aantal niet zullen komen gezien het aantal dat zich heeft aangemeld zie ik dat nog wel gebeuren
Jammer Skaai, je bent toch wel een integraal onderdeel van FOK!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:20 schreef Skaai het volgende:
Hoi, Bluezz je hebt gelijk. Sorry, ik ben er niet bij. Ik mag dus van de lijst.
.
Sorryquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer Skaai, je bent toch wel een integraal onderdeel van FOK!
Ik had gewoon gesteggeld en de FOK!meet laten winnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sorry. Opeens heb ik allemaal spannende plannen voor weekenden, maar nu moest ik verdorie kiezen uit 3 uitjes voor dat weekend. Moest letterlijk iene-miene-mutten omdat ze allemaal tof zijn.
Jij moet je aanmeldenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:10 schreef Skaai het volgende:
Zeg wat is dat, ik meld me af en opeens wil jij misschiennen SEMTEX?.
![]()
Het is een HOAX zeg ik jequote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Jij moet je aanmeldendan gaan we met alle Crappertjes
. Rippie gaat ook...
Ik ga al naar Valkenburgquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij moet je aanmeldendan gaan we met alle Crappertjes
. Rippie gaat ook...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
Tegen die tijd moesten we misschien maar eens kijken wie met wie mee kan rijden of dat er een auto de bagage van de treiners mee neemt.
Vast wel.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik kom vanuit Den Haag met de trein. Maar er gaan meer Hagenezen toch?
kan je niet bij Coos achterop de fiets?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
ow..... het probleem is al opgelostquote:Op zondag 19 juli 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
En anders kom ik eerst naar Den Haag toe om jou op te halen.
Aardig van mij hequote:
om 23.oo uur weggaan ???quote:Op zondag 19 juli 2009 13:37 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ik eigenlijk ook nog niet weet is hoelaat de meet ongeveer gaat beginnen?
Als het bijv. al om zegmaar 15:00uur begint kan het zijn dat ik niet blijf slapen maar gewoon tegen 23:00uur wegga oidHoef ik ook niet te zoeken naar een geschikte slaapplaats
Geen idee, heb het nog nooit eerder gedaanquote:Op zondag 19 juli 2009 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
om 23.oo uur weggaan ???
ik denk dat het feest dan pas begint
Mooie tijd!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Ik denk inderdaad dat het tegen een uur of drie begint.
drie uur 's nachts bedoel je zeker?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Mooie tijdquote:
kijk je wel een beetje uit !quote:Op zondag 19 juli 2009 13:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, 's middags. Maar het zal best tot diep in de nacht doorgaan
Kom jij niet dan?quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk je wel een beetje uit !
![]()
have Fun allemaal........
Misschien is het handig als dat soort details bekend worden gemaakt.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:08 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is eigenlijk het precieze adres van die Berenkuil? Ik neem aan dat de meet daar plaats gaat vinden en zo kan ik e.e.a. afstemmen mbt de reis
Daarom verwacht ik ook dat er binnenkort meer info komt, zeker nu de datum dichterbij komt en ik aanneem dat de betalingen ook gaan starten ivm de inkoop, etcquote:Op zondag 19 juli 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het handig als dat soort details bekend worden gemaakt.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat er binnenkort meer info komt, zeker nu de datum dichterbij komt en ik aanneem dat de betalingen ook gaan starten ivm de inkoop, etc
ik betaal niks........quote:Op zondag 19 juli 2009 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik ook dat er binnenkort meer info komt, zeker nu de datum dichterbij komt en ik aanneem dat de betalingen ook gaan starten ivm de inkoop, etc
Ik kom vanuit omgeving Groningen met de auto.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Zijn er verder al concrete plannen danwel afspraken gemaakt? Of is het nog steeds een animocheck en blijft het daarbij??quote:Op zondag 19 juli 2009 13:43 schreef remlof het volgende:
Heb je geen blind vertrouwen in de organisatoren?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:14 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil eerst wat meer info voordat ik bepaal of ik kom
Indeling? Wat voor indeling? Wie aan het bier mag en hoe laat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:14 schreef TheSorrow het volgende:
Wat is precies de bedoeling? Heeft er iemand een schema met een indeling ofzo?
Ik las ook iets over een camping, gaan we met zn allen met tentjes daar staan?Dat lijkt me wel tof!
Ik wil eerst wat meer info voordat ik bepaal of ik kom
Je kan je tentje thuis laten hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 01:54 schreef Crack_ het volgende:
Dit is het enige tot nu toe wat er bekend over is?
Tja, misschien ..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Indeling? Wat voor indeling? Wie aan het bier mag en hoe laat?
En ja, we gaan inderdaad met tentjes ergens staan.
Maar ik hoor weinig meer van de TS van het eerste uur (yvonne) dus ik vraag me af of er eigenlijk wel wat komt.
Lijkt me ook, al verwacht ik wel dat er binnenkort bekend wordt hoeveel het gaat kosten en op welke manier er betaald kan wordenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, volgens mij gaat die meet gewoon door hoor!
Ja in augustus gaan we het echt pushen. En ik hoop dat er betaald kan gaan worden via shop.fok.nl.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al verwacht ik wel dat er binnenkort bekend wordt hoeveel het gaat kosten en op welke manier er betaald kan worden![]()
Of via mijn giro rekening.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja in augustus gaan we het echt pushen. En ik hoop dat er betaald kan gaan worden via shop.fok.nl.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Of via mijn giro rekening.
Maar goed, ik ben 2 weken lang weg in Augustus, is het niet dat er een uiterlijk betaaldatum is ofzo? Niet dat ik net naast de pot pis
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoi, ik kom ook!
kun je er je tent neerkeilen?
Zo erg zijn wij toch niet? Hier op FOK! zitten toch alleen nette en beschaafde mensenquote:Op zondag 26 juli 2009 03:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]Het schijnt op een camping te zijn. (en voor de bewoonde wereld hoop ik dat het ver van de bewoonde wereld is)
Oh ja vertelquote:Op zondag 26 juli 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat was te zien bij de 5 jaar meet
Faithy komt niet, trouwens
Kom je ook?quote:Op donderdag 30 juli 2009 @ 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tvp. Het aanmeldtopic is ook al een tijdje niet geüpdatet...
Ja, zie aanmeldtopicquote:
Het gaat zeker door, zaterdag 5 september op camping De Berekuil in Utrechtquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me überhaupt af of het allemaal wel doorgaat, de berichtgeving is erg onduidelijk en er is nog niets concreets bekend
En dan ztaat er dit onderaan de pagina:quote:
Gewoon tent ergens neergooien. Desnoods met schrikdraad er omheenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
wat een mooie site
ik denk overigens wel dat ik gewoon met de motor kom en weer naar huis ga 's avonds.. tenzij ik ergens vèr van het feestgedruis mijn tent op kan zetten zodat Q. er niet op pleurt
Het is besproken, misschien dat ze vergeten zijn dat ze die website hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef royjn het volgende:
[..]
En dan ztaat er dit onderaan de pagina:
update 01-10-2000
ff kijken wat Mr.MoBlo willquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef royjn het volgende:
[..]
Gewoon tent ergens neergooien. Desnoods met schrikdraad er omheen
Vanaf 15:00 uur denk ik, maar dat is nog even onder voorbehoud.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:26 schreef nijnja het volgende:
Oh yes. Hoelaat is de aanvang enzo. Aangezien ik 6 september een dagtoernooi heb.
Ach ja, ik weet niet hoelaat men gaat slapen, maar als dr tot 5 uur mensen wakker zijn ga ik om 5 uur gewoon weer wegquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf 15:00 uur denk ik, maar dat is nog even onder voorbehoud.
Tof!quote:Op zondag 2 augustus 2009 @ 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zie aanmeldtopic. Maar die wordt maar niet bijgewerkt
.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf 15:00 uur denk ik, maar dat is nog even onder voorbehoud.
Ah, toch daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
Het gaat zeker door, zaterdag 5 september op camping De Berekuil in Utrecht
Is dat een beetje een leuke locatie?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef iBolt het volgende:
wil best komen maar moet eerst locatie weten...
Van de laatste foto's die ik van de Berekuil heb gezien (niet die hierboven) werd ik niet heel vrolijk. Ik slaap wel thuis deze keer. Kwartiertje fietsen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef Natalie het volgende:
Ik ga niet blijven logeren dit maal. Eén nacht in een tent was genoeg
Edit: weer de berekuil in UT? Sweet!
Wij gaan na de tijd nog even UT in. Zin om mee te gaan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de laatste foto's die ik van de Berekuil heb gezien (niet die hierboven) werd ik niet heel vrolijk. Ik slaap wel thuis deze keer. Kwartiertje fietsen..
Is het zo erg, Q.?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de laatste foto's die ik van de Berekuil heb gezien (niet die hierboven) werd ik niet heel vrolijk. Ik slaap wel thuis deze keer. Kwartiertje fietsen..
De Berekuil heeft net een nieuwe eigenaar. We zijn er wezen kijken en het ziet er keurig uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoeveel kan er nu mis zijn met een camping voor 1 nachtje?
Na de tijd? De 5-jaar-meet ging de hele nacht door, deze vast ook. Of langer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wij gaan na de tijd nog even UT in. Zin om mee te gaan?
In ons tentje is het toch al heet genoeg?quote:
ik denk het laatstequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef afcajos het volgende:
Komen er nog veel lekkere wijven?
Of is het zo'n ordinair hengstenbal
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
alle 'lekkere wijven' op Fok! zijn in het echt dikke mannen met bierbuiken...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dus jij valt ook in deze catergorie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
De Berekuil heeft net een nieuwe eigenaar. We zijn er wezen kijken en het ziet er tot 5 september keurig uit.
* schuldigquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
neequote:
Je liegt! eigenlijk heb je lang blond haar en dikke tietenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
ik ben gewoon een lelijke oude vent met een bierbuik die in het echt een lelijke oude vent met een bierbuik is
Pics or it didnt happenquote:
moet ik in mijn archief gaan graven of post je zelf een foto?quote:
ze bekijken ze maar live de 5equote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet ik in mijn archief gaan graven of post je zelf een foto?
Dat dus, al hebben jij en ik onze LIF verslavingen gemeen natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ik twijfel nog. Dat is echt weer zo'n weekend waarin tien andere dingen worden gepland
. O en ik ken niet zo veel mensen enzo
.
Bier tietjes FTW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Hoe ging dat bij de vorige meets dan? Ben daar zelf niet bij geweest maar was alles toen wel opt tijd bekend?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:54 schreef Q. het volgende:
Ik vind het nog steeds wazig allemaal qua organisatie, qua officlele mededelingen enzo, zeker omdat het nu echt wel dichtbij komt. Typisch FOK! zullen we maar zeggen..
De vijf-jaars was goed geregeld. Er was op tijd duidelijk wie er kwamen, waar het geld naartoe moest, waar we verwacht werden etc etc.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe ging dat bij de vorige meets dan? Ben daar zelf niet bij geweest maar was alles toen wel opt tijd bekend?
Er mag inderdaad wel iets meer duidelijkheid komen, over ruim 4 weken is het al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
De vijf-jaars was goed geregeld. Er was op tijd duidelijk wie er kwamen, waar het geld naartoe moest, waar we verwacht werden etc etc.
Als ik het vergelijke met hoe het bij deze 10-jaars gaat dan is het idd wat Q zegt: wazig.
Er ging een alarmbel bij mij thuis rinkelen nadat jij dit posttequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hoorde dat er al een plek was, dat er bijna een bier-deal rond was. Of zit ik er nou naast?
Zeg, daar hoor ik toch wel bij hè!?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja...
ik vind het leuk om veel mensen (weer) eens te zien, maar wil wel vastomlijnde plannen zien zo langzamerhand..
Wel als je een leven hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef royjn het volgende:
Ik zie zoveel mensen klagen over plannen maken.
Is het dan zo erg/moeilijk om een dagje niks te plannen???
Uitgerekend dat weekend heb ik nachtdienstquote:
Ach ik was toch niet van plan om te gaan slapenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ga ook dus dan kun je dat wel schudden.
Tja, dat hebben ze dan echt helemaal aan zichzelf te danken. Bij dit soort dingen moet je ruim op tijd duidelijkheid geven, zelfs FOK!kers hebben wel wat beter te doen dan wachten op vage plannen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb wel het idee dat de lijst, als de organisatie niet snel wat laat weten, echt heel veel korter wordt.
Dat zou zomaar kunnen kloppen. Last-minute plannen werkt voor veel mensen niet, en iets dat niet zeker is ga je niet vrij houden...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:21 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb wel het idee dat de lijst, als de organisatie niet snel wat laat weten, echt heel veel korter wordt.
Hoax Fok!kers hebben geen levenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, dat hebben ze dan echt helemaal aan zichzelf te danken. Bij dit soort dingen moet je ruim op tijd duidelijkheid geven, zelfs FOK!kers hebben wel wat beter te doen dan wachten op vage plannen.
Prima, maar presenteer het dan niet ergens in mei al als een grote 10-jaars meetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschijnlijk is het een gezellig samenzijn in de berenkuil, zonder verdere plannen, een soort 'we zien wel wat er gebeurt' avond.
over 2 weken is het al zover en alleen ene locatie is bekend... geen rekeningnummer, geen definitieve aanmeldingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima, maar presenteer het dan niet ergens in mei al als een grote 10-jaars meet.
Komt deze week, morgen meeting om puntjes op i te zettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over 2 weken is het al zover en alleen ene locatie is bekend... geen rekeningnummer, geen definitieve aanmelding![]()
Zo jij durftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
De organisatie is wel weer net zo amateuristisch als de rest van FOK!.
Ja eigenlijk wel. Het lijkt er op dat het een grote hoax is die 10jaar-meet.quote:
Of tot 1 april.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
De meet kan nog verschoven worden tot einde jaar
Zeg maar wanneer het jou uitkomt die meet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Sinceria het volgende:
Zou wel fijn zijn als het verschoven zou worden. Voor mij dan.
De twaalfde of de negentiende. Regel jij dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer het jou uitkomt die meet.
Sorry ik zit niet in de organisatiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De twaalfde of de negentiende. Regel jij dat?
Pech voor mij dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik zit niet in de organisatie
Jaquote:
Als het bier maar niet amateuristisch is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
De organisatie is wel weer net zo amateuristisch als de rest van FOK!.
Lol als ze oranjeboom schenken meld ik me afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het bier maar niet amateuristisch is.Oranjeboom dus, al mag dat de naam bier niet dragen
Dan neem ik zelf wel een krat bier mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef royjn het volgende:
[..]
Lol als ze oranjeboom schenken meld ik me af
Usernummer; druk op je postgeschiedenis, getal bovenin. Voor jou dus: 25288quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef royjn het volgende:
mis nog wat gegevens die het wat makelijker makt voor de mensen die gaan
Informatie die we nog missen:
- Hoe kun je usernummer achterhalen?
- Welke bus rijdt er naar de berenkuil?
- Zijn er medewerkers op centraal aanwezig om mensen op weg te helpen?
- Wordt er nog rekening gehouden met mensen die een voedsel allergieen?
- Zijn de douches gratis of werkt het met muntjes/geld?
dit schiet zo te binnen
ja alleen geen alcohol nuttigenquote:
Neem maar genoeg condooms mee ..........quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan het doel van een meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Neem maar genoeg condooms mee ..........Jup...rondneuken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik ben Beertje Colargolquote:
Kom je niet langs? Wat flauw nouquote:
OFFtopic :Ja , had je gelijk wat helikoptertjes en rode laserpennen en naikies mee kunnen nemen van DX voor onsquote:
Grolsch kanon?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom ook
Wat voor een bier gaat er trouwens geschonken worden?
Dat dronk ik vroeger altijdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef remlof het volgende:
Ok, let's roll: Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
Zij die het niet gewend zijn om langzaam te genieten van een Kanon zullen snel slapen jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ligt iedereen binnen een uur onder tafel
Ik kan bij nader inzien niet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Leuk idee... ik zie het wel zitten.![]()
Jups!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:54 schreef Misan het volgende:
één vaste prijs dus of je nu mee-eet of blijft slapen of wel of niet vanaf het begin komt?
Dus jij komt ook niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:25 schreef RealZeus het volgende:
Ah, gezellig, HGA is begonnen zie ik.
Dat ga ik ook doen geld overmakenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Sterker nog, ik heb het geld net over gemaakt.
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
als ik kom dan BBQ ik niet mee en neem ik een eigen fles spa rood mee en ga ik 's avonds weer naar huis.. moet ik dan nog steeds betalen?
Overschrijvingskaarten??quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef beelz het volgende:
Is het ook mogelijk om aan de deur te betalen? Ik heb geen internetbankieren
Nee, dan krijg je gewoon geen polsbandje voor gratis consumptiesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
als ik kom dan BBQ ik niet mee en neem ik een eigen fles spa rood mee en ga ik 's avonds weer naar huis.. moet ik dan nog steeds betalen?
Omdat het daar alleen nog maar om de OP gaat, dit topic is eigenlijk bedoeld om te melden dat je betaald hebt en voor vragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Modus het volgende:
Niet om te zeiken maar waarom staat de 'ik kom'-lijst in geen van beide lopende topics maar alleen in een reeds gesloten topic FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ?
Kan wel, maar we hebben liever dat je vooraf betaalt, dan weten we ook op hoeveel mensen we moeten rekenen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weten of je ook nog 5 september zelf contant kunt betalen ?
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Mwoah, ligt eraan. Als je geen vleesliefhebber bent en je gaat 's avonds nog met eigen vervoer naar huis, dan kan ik me voorstellen dat je ook aan de financiën denkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?
Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ligt eraan. Als je geen vleesliefhebber bent en je gaat 's avonds nog met eigen vervoer naar huis, dan kan ik me voorstellen dat je ook aan de financiën denkt.
Ik ook niet hoor. Vreten en zuipenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denk
ja en die lijst is niet bijgewerkt want diverse mensen hebben in datzelfde topic afgezegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Modus het volgende:
Niet om te zeiken maar waarom staat de 'ik kom'-lijst in geen van beide lopende topics maar alleen in een reeds gesloten topic FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ?
Pardon???????quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?
Ohja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:17 schreef Manono het volgende:
ja en die lijst is niet bijgewerkt want diverse mensen hebben in datzelfde topic afgezegd
niet om te zeiken
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:33 schreef jordeeeh het volgende:
Is t trouwens mogelijk om te komen zonder je opgegeven te hebben?
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan wel, maar we hebben liever dat je vooraf betaalt, dan weten we ook op hoeveel mensen we moeten rekenen.
Ah ok.quote:
Sorry hoor maar:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pardon???????
Doe even normaalIk heb gewoon geen 25 euro over voor een meet waarvan ik nog niet zeker weet of ik er heen ga en heb zondag nog andere dingen te doen, dus blijf ook sowieso niet slapen. Daarbij drink ik gewoon geen frisdrank omdat ik dat niet lekker vind en bier drink ik niet als ik nog moet rijden. Dit valt me van je tegen,
weest niet bang, als ik kom, dan haal ik een lekkere big mac onderweg ofzoik wilde alleen weten of je ook al moest betalen om uberhaupt te mogen komen. Ga de organisatie ook niet met een 'misschien' opzadelen, als iedereen dat doet is er straks 25kg teveel vlees enzo..
Benzine is ook al niet gratis. Dus.
Ik maak met gewoon zorgen over dat uithongeren en gefocus op lijnen van jequote:
en waar bemoei jij je mee?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:13 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Sorry hoor maar:![]()
![]()
. Wat stel je je aan? Als je toch zoveel bedenkingen hebt, dan kom je toch lekker niet?
nou, ik vond 't anders wel een beetje een kloteopmerking, maar jammer dat je niet komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik maak met gewoon zorgen over dat uithongeren en gefocus op lijnen van jeMaar dat is dus niet de reden lees ik
En in de verdediging schieten hoeft al helemaal niet hoor
Oh en ik kom niet, dus ben weg uit dit topic!
Ik post graag wat ik denkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
nou, ik vond 't anders wel een beetje een kloteopmerking, maar jammer dat je niet komt
dat zegt weinig, maar die betaald hebben komen in ieder gevalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zit nog steeds te twijfelen, lijkt me eigenlijk wel leuk nieuwe mensen te ontmoeten (aangezien ik werkelijk niemand irl ken). Maar wat hebben er weinig mensen al betaald
Effes bellen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:06 schreef Skaai het volgende:
Tip: Döner bestellen midden in de nacht kan daar heel goed!
Misschien heeft boebiedoe het nummer nog in zijn telefoon
Dat weet je niet....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:45 schreef longinus het volgende:
dat zegt weinig, maar die betaald hebben komen in ieder geval
Stuk of 14 nu, hoop dat de anderen nu ook over de brug komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:10 schreef Q. het volgende:
Al 8 betalingen binnen, ik vind het nu al een geslaagde meet.
Nee, veel meer, maar het precieze aantal weet ik niet, heb Danny om een update gevraagdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:10 schreef Q. het volgende:
Al 8 betalingen binnen, ik vind het nu al een geslaagde meet.
Update pleasequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, veel meer, maar het precieze aantal weet ik niet, heb Danny om een update gevraagd
Voor 5 september mag ik hopenquote:
De huidige lijst stimuleert inderdaad niet echt om aan te melden, jullie hebben alleen maar jezelf er mee hoor als jullie dat ding niet updaten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:51 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Kan die lijst eens geüpdate worden? Dat zou erg gemakkelijk en overzichtelijk zijn.
Check FB.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:54 schreef Sinceria het volgende:
Gaat de meet nog door of hoe zit dat?
De meest recente mededeling is van vorige week woensdag, dat er een update zou komen m.b.t het aantal binnengekomen betalingen. Sindsdien is er radiostilte, tenzij ik wat over het hoofd zie.quote:
Danny was te druk met allerlei grappenmakers. Maar de communicatie is idd wel echt weer typisch Desch Foksch met als gevolg dat veel mensen afhaken door de vele onduidelijkheden. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De meest recente mededeling is van vorige week woensdag, dat er een update zou komen m.b.t het aantal binnengekomen betalingen. Sindsdien is er radiostilte, tenzij ik wat over het hoofd zie.
Ja, dat bedoel ik. Ik snap dat het druk is met die hack enzo maar even een berichtje plaatsen over hoe en wat kost hooguit een paar minuten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Danny was te druk met allerlei grappenmakers. Maar de communicatie is idd wel echt weer typisch Desch Foksch met als gevolg dat veel mensen afhaken door de vele onduidelijkheden. Gemiste kans.
eens, wij krijgen ook niets door op het moment (organisatie)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik snap dat het druk is met die hack enzo maar even een berichtje plaatsen over hoe en wat kost hooguit een paar minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |