Hoax Fok!kers hebben geen levenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, dat hebben ze dan echt helemaal aan zichzelf te danken. Bij dit soort dingen moet je ruim op tijd duidelijkheid geven, zelfs FOK!kers hebben wel wat beter te doen dan wachten op vage plannen.
Prima, maar presenteer het dan niet ergens in mei al als een grote 10-jaars meetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarschijnlijk is het een gezellig samenzijn in de berenkuil, zonder verdere plannen, een soort 'we zien wel wat er gebeurt' avond.
over 2 weken is het al zover en alleen ene locatie is bekend... geen rekeningnummer, geen definitieve aanmeldingquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima, maar presenteer het dan niet ergens in mei al als een grote 10-jaars meet.
Komt deze week, morgen meeting om puntjes op i te zettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
over 2 weken is het al zover en alleen ene locatie is bekend... geen rekeningnummer, geen definitieve aanmelding![]()
Zo jij durftquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
De organisatie is wel weer net zo amateuristisch als de rest van FOK!.
Ja eigenlijk wel. Het lijkt er op dat het een grote hoax is die 10jaar-meet.quote:
Of tot 1 april.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
De meet kan nog verschoven worden tot einde jaar
Zeg maar wanneer het jou uitkomt die meet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Sinceria het volgende:
Zou wel fijn zijn als het verschoven zou worden. Voor mij dan.
De twaalfde of de negentiende. Regel jij dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeg maar wanneer het jou uitkomt die meet.
Sorry ik zit niet in de organisatiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
De twaalfde of de negentiende. Regel jij dat?
Pech voor mij dan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik zit niet in de organisatie
Jaquote:
Als het bier maar niet amateuristisch is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:06 schreef Q. het volgende:
De organisatie is wel weer net zo amateuristisch als de rest van FOK!.
Lol als ze oranjeboom schenken meld ik me afquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het bier maar niet amateuristisch is.Oranjeboom dus, al mag dat de naam bier niet dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |