Usernummer; druk op je postgeschiedenis, getal bovenin. Voor jou dus: 25288quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:35 schreef royjn het volgende:
mis nog wat gegevens die het wat makelijker makt voor de mensen die gaan
Informatie die we nog missen:
- Hoe kun je usernummer achterhalen?
- Welke bus rijdt er naar de berenkuil?
- Zijn er medewerkers op centraal aanwezig om mensen op weg te helpen?
- Wordt er nog rekening gehouden met mensen die een voedsel allergieen?
- Zijn de douches gratis of werkt het met muntjes/geld?
dit schiet zo te binnen
ja alleen geen alcohol nuttigenquote:
Neem maar genoeg condooms mee ..........quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is dan het doel van een meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:51 schreef luciano het volgende:
[..]
Neem maar genoeg condooms mee ..........Jup...rondneuken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ik ben Beertje Colargolquote:
Kom je niet langs? Wat flauw nouquote:
OFFtopic :Ja , had je gelijk wat helikoptertjes en rode laserpennen en naikies mee kunnen nemen van DX voor onsquote:
Grolsch kanon?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom ook
Wat voor een bier gaat er trouwens geschonken worden?
Dat dronk ik vroeger altijdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef remlof het volgende:
Ok, let's roll: Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
Zij die het niet gewend zijn om langzaam te genieten van een Kanon zullen snel slapen jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ligt iedereen binnen een uur onder tafel
Ik kan bij nader inzien niet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:06 schreef 8108139dpths het volgende:
Leuk idee... ik zie het wel zitten.![]()
Jups!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:54 schreef Misan het volgende:
één vaste prijs dus of je nu mee-eet of blijft slapen of wel of niet vanaf het begin komt?
Dus jij komt ook niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:25 schreef RealZeus het volgende:
Ah, gezellig, HGA is begonnen zie ik.
Dat ga ik ook doen geld overmakenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Sterker nog, ik heb het geld net over gemaakt.
Jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
als ik kom dan BBQ ik niet mee en neem ik een eigen fles spa rood mee en ga ik 's avonds weer naar huis.. moet ik dan nog steeds betalen?
Overschrijvingskaarten??quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:47 schreef beelz het volgende:
Is het ook mogelijk om aan de deur te betalen? Ik heb geen internetbankieren
Nee, dan krijg je gewoon geen polsbandje voor gratis consumptiesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
als ik kom dan BBQ ik niet mee en neem ik een eigen fles spa rood mee en ga ik 's avonds weer naar huis.. moet ik dan nog steeds betalen?
Omdat het daar alleen nog maar om de OP gaat, dit topic is eigenlijk bedoeld om te melden dat je betaald hebt en voor vragen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Modus het volgende:
Niet om te zeiken maar waarom staat de 'ik kom'-lijst in geen van beide lopende topics maar alleen in een reeds gesloten topic FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ?
Kan wel, maar we hebben liever dat je vooraf betaalt, dan weten we ook op hoeveel mensen we moeten rekenen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weten of je ook nog 5 september zelf contant kunt betalen ?
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Mwoah, ligt eraan. Als je geen vleesliefhebber bent en je gaat 's avonds nog met eigen vervoer naar huis, dan kan ik me voorstellen dat je ook aan de financiën denkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?
Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ligt eraan. Als je geen vleesliefhebber bent en je gaat 's avonds nog met eigen vervoer naar huis, dan kan ik me voorstellen dat je ook aan de financiën denkt.
Ik ook niet hoor. Vreten en zuipenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik daar nooit aan denk
ja en die lijst is niet bijgewerkt want diverse mensen hebben in datzelfde topic afgezegdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Modus het volgende:
Niet om te zeiken maar waarom staat de 'ik kom'-lijst in geen van beide lopende topics maar alleen in een reeds gesloten topic FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic ?
Pardon???????quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jezus mens, ben je niet een beetje ongezond, overdreven anorexisch bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |