quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanaf 15:00 uur denk ik, maar dat is nog even onder voorbehoud.
Ah, toch daarquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
Het gaat zeker door, zaterdag 5 september op camping De Berekuil in Utrecht
Is dat een beetje een leuke locatie?quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef iBolt het volgende:
wil best komen maar moet eerst locatie weten...
Van de laatste foto's die ik van de Berekuil heb gezien (niet die hierboven) werd ik niet heel vrolijk. Ik slaap wel thuis deze keer. Kwartiertje fietsen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef Natalie het volgende:
Ik ga niet blijven logeren dit maal. Eén nacht in een tent was genoeg
Edit: weer de berekuil in UT? Sweet!
Wij gaan na de tijd nog even UT in. Zin om mee te gaan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de laatste foto's die ik van de Berekuil heb gezien (niet die hierboven) werd ik niet heel vrolijk. Ik slaap wel thuis deze keer. Kwartiertje fietsen..
Is het zo erg, Q.?quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de laatste foto's die ik van de Berekuil heb gezien (niet die hierboven) werd ik niet heel vrolijk. Ik slaap wel thuis deze keer. Kwartiertje fietsen..
De Berekuil heeft net een nieuwe eigenaar. We zijn er wezen kijken en het ziet er keurig uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoeveel kan er nu mis zijn met een camping voor 1 nachtje?
Na de tijd? De 5-jaar-meet ging de hele nacht door, deze vast ook. Of langer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wij gaan na de tijd nog even UT in. Zin om mee te gaan?
In ons tentje is het toch al heet genoeg?quote:
ik denk het laatstequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef afcajos het volgende:
Komen er nog veel lekkere wijven?
Of is het zo'n ordinair hengstenbal
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
alle 'lekkere wijven' op Fok! zijn in het echt dikke mannen met bierbuiken...
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Dus jij valt ook in deze catergorie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
De Berekuil heeft net een nieuwe eigenaar. We zijn er wezen kijken en het ziet er tot 5 september keurig uit.
* schuldigquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
neequote:
Je liegt! eigenlijk heb je lang blond haar en dikke tietenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
ik ben gewoon een lelijke oude vent met een bierbuik die in het echt een lelijke oude vent met een bierbuik is
Pics or it didnt happenquote:
moet ik in mijn archief gaan graven of post je zelf een foto?quote:
ze bekijken ze maar live de 5equote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet ik in mijn archief gaan graven of post je zelf een foto?
Dat dus, al hebben jij en ik onze LIF verslavingen gemeen natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef CherryLips het volgende:
tvp, ik twijfel nog. Dat is echt weer zo'n weekend waarin tien andere dingen worden gepland
. O en ik ken niet zo veel mensen enzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |