In hilversum wel!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
Zon? In Amersfoort niet!
Hier is 't nu wat bewolkt, ipv zonnig. Hopen maar dat de regen of voor 16:30 valt, of na 17:45 (want dan ben ik thuisquote:
Yeahquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef leonieke het volgende:
We gaan op vakantieVoor de eerste keer sinds lange tijd gaan we dan toch een aantal daagjes weg
Naar de Vogezen. We zijn er nog nooit geweest, weten niet wat we kunnen verwachten, maar hebben er wel zin in om er een paar dagen helemaal uit te zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef leonieke het volgende:
We gaan op vakantieVoor de eerste keer sinds lange tijd gaan we dan toch een aantal daagjes weg
Naar de Vogezen. We zijn er nog nooit geweest, weten niet wat we kunnen verwachten, maar hebben er wel zin in om er een paar dagen helemaal uit te zijn.
nog even heel veelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef leonieke het volgende:
Zon wordt afgewisseld met onweersbuitjes hierquote:
Ja hèquote:
't Valt bijna niet te kammen, wel knippenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Ynske het volgende:
idd wat een pluizebol, laten die zich goed kammen?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wel een Einstein kapsel he.![]()
[ afbeelding ]
Oh ehmm Hmmquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef leonieke het volgende:
Daar doen wij niet aan meedat weet je toch
![]()
Oeh, nee johquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef leonieke het volgende:
Mensenlief, ik moet me echt wel bij jullie excuseren. Ik was effectief weer te lang blijven liggen en dan moest ik nog naar de markt achter eten waardoor ik echt niet eerder kon komen posten. Maar bij deze dus...
Ik ga er altijd van uit dat beelden meer zeggen dan woorden:
En wat met mijn emoties?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(of toch zoiets ongeveer)
En nu? Nu voel ik mewant we hebben tegen zoveel mensen gezegd dat de poging opnieuw mislukt was, dat we naar de derde IUI gingen. De mensen gaan ons gek verklaren, vrees ik
![]()
![]()
Morgenochtend naar het ziekenhuis voor een nieuwe bloedtest. De persoon aan de telefoon zei wel al dat er heel vlug een echo zat aan te komen omdat ze die normaalgezien ongeveer 5 weken na IUI doen (en dat is vrijdag al![]()
) Dus dat zou wel handig meegenomen zijn
![]()
En nu is er een totaal andere stress over mij gekomen: zal alles goed zijn? Waarom was die eerste test negatief? Is dat geen slecht teken? Wat met die echo? Stel je voor dat er daar toch iets uit blijkt wat verkeerd loopt?
Ik had het misschien liever nog niet gewetenmaar dan anderzijds weer wel
![]()
Maar nu misschien toch proberen even op die roze wolk te zitten![]()
![]()
En Poppejans, lijkt die post een beetje op jouw droom of toch helemaal niet?
Wel zonde evengoedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef leonieke het volgende:
Ja oké, maar we hebben er echt geen seks voor gehad![]()
![]()
Thx
Teringquote:
Ehm... Dat slopen gaat pas 10 augustus beginnen (nieuwe badkamer)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TeringBij mij moeten ze nog beginnen met slopen
![]()
Vetjes hoor
*meedoet*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
Wat ziet mijn oog, Leo zwanger.
proficiattttttttttt
Nou moeten we voor haar opstaan in de bus en zoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
proficiattttttttttt
Gelukkig woont ze in België.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou moeten we voor haar opstaan in de bus en zo
Oooh!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:22 schreef Bengeltje het volgende:
Gelukkig woont ze in België.Daar begin ik namelijk niet aan, of ze moet op de laatste loodjes lopen.
Die is nu zijn onderbroek aan het verschonen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:30 schreef Ynske het volgende:
fles hoorde jij net ook die plof/knal?
Thxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
proficiattttttttttt
Binnen een paar maand mag ik zelfs gratis in 1e klasse zitten op de treinquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou moeten we voor haar opstaan in de bus en zo
Jij staat niet op voor zwangere vrouwen, maar wel voor zieken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hoezo is dat niet lief, ze is zwanger niet ziek ofzo.
Ik sta pas op als ik zie dat iemand het moeilijk heeft.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij staat niet op voor zwangere vrouwen, maar wel voor zieken?
Hoi.quote:
En dat terwijl dat mens zich ongemakkelijk had moeten voelen. Wat boeien haar plantjes. Het is een rolstoelplaats, schuiven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:56 schreef draculettetje het volgende:
ik denk met wat betreft opstaan voor iemand dat er inderdaad vanaf hangt, als iemand er al vanuit gaat zou ik het ook niet zo snel doen!
hebben hier een keer gehad dat ik met de rolstoel de bus in kwam, zat er een mevr op de plek van de rolstoelplaats met 3 tasjes plantjes en die wou niet aan de kant (er was nog zat ruimte in de bus)
ik ben dan niet zo'n held om daar wat van te zeggen, maar de buschauffeur wel en die melde dan ook aan de mevr dat ze een andere plaats moest zoeken anders kon hij niet verder rijden
mevr zelf mopperen en mn plantjes dan?
Moet zeggen dat ik me toen wel heeeel ongemakkelijk voelde
eigenlijk weet ik dat ook welquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat terwijl dat mens zich ongemakkelijk had moeten voelen. Wat boeien haar plantjes. Het is een rolstoelplaats, schuiven.
Dan heb je toch nog altijd een andere arm? En hey volle bak, lekker tegen de mensen hangen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:31 schreef Ynske het volgende:
hier staan ze zelfs niet voor je op als je met een bak gips om je arm loopt, de bus stampe vol is, en je je heel moeilijk staande kunt houden.
Hier is het weer ook perfect! Heb zelfs vanaf het station naar kantoor de jas maar uit gedaan, zo warm was 't alquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:14 schreef leonieke het volgende:
Oh, dat lijkt me altijd wel een fijn gebeuren, Ynske![]()
En hopelijk hebben jullie ook zo'n mooie blauwe hemel als hier
Het is juli, de kans dat het mooi weer is is natuurlijk aardig. Op onze trouwdag was het ook al 20 graden, 10 oktoberquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier is het weer ook perfect! Heb zelfs vanaf het station naar kantoor de jas maar uit gedaan, zo warm was 't al.
Degene die in het huwelijk treden hebben het ook wel getroffen met het weer zeg
ze hebben zeker geluk, door omstandigheden, ziekte in de familie is t maandag verzet van december naar vandaagquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier is het weer ook perfect! Heb zelfs vanaf het station naar kantoor de jas maar uit gedaan, zo warm was 't al.
Degene die in het huwelijk treden hebben het ook wel getroffen met het weer zeg
ik denk dat ik vanuit het trouwtopic dan weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hebben zeker geluk, door omstandigheden, ziekte in de familie is t maandag verzet van december naar vandaag
ja. zeker heel fijn! daar wil ik, en had tijd, echt wel aan meehelpenquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanuit het trouwtopic dan weet wie je bedoelt
heel fijn voor hen dat het allemaal nog wel gelukt is!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja. zeker heel fijn! daar wil ik, en had tijd, echt wel aan meehelpen
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
had geen idee dat jij hun fotograaf was!
zal voortaan meer aan je denken als ik een fotograaf zoek!
dat maakt eigenlijk ook helemaal niks uit!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]dat hebben we maandag pas afgesproken
dank je
Dat vind ik nou ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat maakt eigenlijk ook helemaal niks uit!
gewoon goed dat jij kan!
neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. Hoefde je niet bij "het feest" te zijn?
dus niet zo best geslapen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
k ben moe
t ging behoorlijk te keer vannacht hier
ben tussendoor wakker geworden van de regen, t regende naar binnen, dus raam dichtgedaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus niet zo best geslapen?
hier niks van gemerkt deze keer!
even lekker een bijkom dagje!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben tussendoor wakker geworden van de regen, t regende naar binnen, dus raam dichtgedaan.
verder wel aardig geslapen, maar gister heeft veel energie gekostdaarom nu nog moe. zometeen lekker terug mn bed in met een boek erbij en even genieten.
Ook zonder Freddy?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:28 schreef qu63 het volgende:
Ff zwaaien vanuit Londen!
Vanavond weer We Will Rock You gezien! Het blijft leuk!
Met Freddy wordt wat lastig.quote:
Vinden ze je al lief in dat durp dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:28 schreef es70 het volgende:
Ik verhuis hierna nooit meer.
Zal blij zijn als we de sleutel hebben, dan kunnen we tenminste gaan opbouwen ipv alleen maar afbreken.
Ik zit nog steeds in dit durpquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vinden ze je al lief in dat durp dan?
quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet man. Alles boven de Hem is Zaanstreek.
Ooit was daar een haltequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet.
De Hembrug, nostalgie.
Dat was nog 's écht kedeng kedeng met de trein...
Nog een keer dan maarquote:
Dat het zondag was?quote:
Neh, meer dat er gewoon een dag niet gepost was.quote:
vistaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Gisteren was ik ook meer bezig met een pc. Ik ben die nerd die dat voor anderen doet
Oh, en VistaGeinstalleerd, krijg je meteen 74 updates voor je kiezen
Vista is heel zo erg nog niet. Werkt prima op de juiste hardwarequote:
Dat zoog inderdaad ook, om elke scheet begon dat ding te jankenquote:Op maandag 20 juli 2009 09:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vista is heel zo erg nog niet. Werkt prima op de juiste hardware. Enig puntje (en laat ze dat nou meegenomen hebben in Windows 7) waar ik een beetje over struikel is elke keer een 'akkoord' moeten geven als je wat wil installeren of wijzigen in het configuratiepanel.
Ga daarom ook zeker over naar Windows 7
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
Gisteren was ik ook meer bezig met een pc. Ik ben die nerd die dat voor anderen doet
Oh, en VistaGeinstalleerd, krijg je meteen 74 updates voor je kiezen
MACquote:Op maandag 20 juli 2009 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zoog inderdaad ook, om elke scheet begon dat ding te janken
Ik ga naar Snow Leopard, die kost tenminste maar 30 euroIk heb geen Windows op mijn eigen computers, ik erger me dood aan die vermeende "we regelen het allemaal voor je, je bent n00b, dus laat ons nu alles doen" mentaliteit.
Hoi Ynske
sow jij bent enthousiastquote:
jaquote:
ik heb idd wel een beetje uitgeslapen vanochtend,quote:Op maandag 20 juli 2009 13:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
k ben nog niet wakker
vanmorgen weer te vroeg op, k weet gewoon dat ik nog zoveel moet, maar kom er niet echt toe vandaag...
ben net maar een rondje Heerlerbaan gegaan op de fiets om toch maar wat te doen
ja daar heb ik last van jaquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb idd wel een beetje uitgeslapen vanochtend,
en al heerlijk lang met de honden op pad geweest!
hmm jij hebt het nog te maken van wat dagen die te vol waren?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja daar heb ik last van ja
achja je moet toch wat he
was wel leuk gister in de repetitieruimte van de harmonie geweest waar mijn mams bij speelt
das gewoon de creche ruimte waar ik vroeger speelde
herkende alles gewoon nog
Slaapkop! Halverwege de dag pas wakker wordenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:44 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ben weer wakkerNog altijd wel een beetje een wrak, maar toch weeral wakker
En ik moet echt nog zoveel doen vandaag, maar geen beetje fut![]()
ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, ben wel jaloers op mensen die lang kunnen slapen.
Ik niet, zonde van de dag.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je: 'lekker lui op de bank met een flinke pot ijs'. Loop je naar beneden, kijk je in de vriezer.![]()
Roep je : "Wie heeft mijn ijs opgegeten." . " Wij samen". Ja funny.
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bedquote:
Niet echt, ze lijken leesblind te zijn als het op eten aankomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan moet je met grote letters je NAAM op het ijs schrijven
Of gaat dat niet werken?
Als je zo vroeg opstaat, hoe vroeg ga je dan naar bed??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bed.
Vandaag was ik weer eens met de auto, en om dezelfde tijd weggegaan.. 07:30 op kantoor(ik zou rond 08:15 op kantoor zijn als ik met het OV gegaan zijn). Toch best jammer dat ik geen lease heb
Oftewel de oudste heeft het ijs in zijn eentje opgegeten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, ze lijken leesblind te zijn als het op eten aankomt.En mijn jongste vond die niet eens lekker.
Rond 22:00-22:15quote:[..]
Als je zo vroeg opstaat, hoe vroeg ga je dan naar bed??
da's wel heel gemeenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je: 'lekker lui op de bank met een flinke pot ijs'. Loop je naar beneden, kijk je in de vriezer.![]()
Roep je : "Wie heeft mijn ijs opgegeten." . " Wij samen". Ja funny.
Ik sta 5:00 ~5:15 op. OV is geen optie voor me. Gisteren bij U2 geweest, met de trein ben ik niet in een uur thuis, met de auto wel. Voor 12 euro kun je parkeren, ik wil niet eens weten wat het per persoon kost als ik met de trein zou gaan (en dan moet ik nog 30 minuten lopen om thuis te komenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bed.
Vandaag was ik weer eens met de auto, en om dezelfde tijd weggegaan.. 07:30 op kantoor(ik zou rond 08:15 op kantoor zijn als ik met het OV gegaan zijn). Toch best jammer dat ik geen lease heb
En wat vond je van het geluid dan? Geen irritante galmbak?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta 5:00 ~5:15 op. OV is geen optie voor me. Gisteren bij U2 geweest, met de trein ben ik niet in een uur thuis, met de auto wel. Voor 12 euro kun je parkeren, ik wil niet eens weten wat het per persoon kost als ik met de trein zou gaan (en dan moet ik nog 30 minuten lopen om thuis te komen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:49 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
doe je dan vandaag weer een beetje rustig aan yns?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
llo
gister even naar nijmegen op en neer gereden naar paps toe
ben er nog kapot van, maar hij was er erg blij mee
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je dan vandaag weer een beetje rustig aan yns?
alstquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]ben net pas op, en ga zometeen lekker met een boek in de patio zitten
mits t droog blijft heet dat
dank je
Nee, ik heb nog weekend. Parttimedag.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Maandagmorgenblues.
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bankquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Papadag? Verklaar, heb je iets verborgen gehouden?
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Papadag? Verklaar, heb je iets verborgen gehouden?
Helemaal niet.quote:
Geld vind ik dan ook niet echt interessant.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bank
Ik denk dat als je in R&P vraagt of ik kinderen heb, je een eenduidig antwoord zal krijgen. Zo'n vermoeden
opgezet zeker ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bank
Ik denk dat als je in R&P vraagt of ik kinderen heb, je een eenduidig antwoord zal krijgen. Zo'n vermoeden
Ik weinig. Het is lastig meepraten als men elkaar erg goed kent.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
btw daar kom ik niet
Ik ook niet, daarom geef ik het aan de bank.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
Geld vind ik dan ook niet echt interessant.
Daar post ik ook niet, dus dat zegt totaal niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
Ik post niet in OUD SC, trek je conclusies er uit
ik wel, dus dat is een niet gemaatstaafde conclusiequote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
Ik post niet in OUD SC, trek je conclusies er uit
Gaat welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:01 schreef draculettetje het volgende:
veel plezier leonieke en idd fijn dat de vakantie geslaagd was
hoest verder met je?
Dan zal het waarschijnlijk ook wel heel veranderd zijn nadat je voor het laatst geweest wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat welWeinig nieuws te melden eigenlijk
![]()
De zoo was fijnZo lang geleden dat ik er nog eens was geweest
Toffe beestjes gezien
Nouja, 't zal vast wel hetzelfde eruit zien als op Animal Planet, of een of andere TVzender waar natuurseries wordt uitgezondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef leonieke het volgende:
Beetje wel ja![]()
Maar dan zie je eens nieuwe beesten hé
Met wat tralies er nog tussen natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, maar hier kan je ze bijna aanraken
he ja!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ik wil eigenlijk ook wel weer eens naar de dierentuin
Misschien gelukkig somsquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met wat tralies er nog tussen natuurlijk
ik ga denk ik naar amersfoort of rhenen aangezien ronja dan mee mag!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
he ja!
misschien binnenkort even naar Blijdorp, maar zeker ook nog een keer naar Burgers toe
rhenen heb ik een abbo gehad, dus ben ik wat op uitgekekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga denk ik naar amersfoort of rhenen aangezien ronja dan mee mag!
welke van de 2 zou je aanraden? Ook met eventueel nichte (12) en neefjes (11 en 5)quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
rhenen heb ik een abbo gehad, dus ben ik wat op uitgekeken
amersfoort is ook wel leuk
rhenen heeft grote vlaktes vooral in het nieuwe gedeelte, maar is erg zonnig, je loopt veel in de zon, niet onder bomenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
welke van de 2 zou je aanraden? Ook met eventueel nichte (12) en neefjes (11 en 5)
Deels gebeurd dat hier al automatischquote:
Ja, hier ook hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Deels gebeurd dat hier al automatisch. Maar da's vaak van de standaard dingen die elke maand/kwartaal terugkomen
Mja, maar dat geld heb je -neem ik aan- toch wel achter de hand?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoorToch wat betreft: telefoon, internet, gas, elektriciteit, water, lening, de meeste verzekeringen, ...
Maar ik had er nu nog een aantal liggen van het ziekenhuis en de bouw van ons huis. En die laatste zijn nooit fijn om te betalen aangezien de bedragen altijd zo hoog zijn
Mja, jammer dat jullie er dan nog niet uit zijn danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef leonieke het volgende:
Ah, je kan altijd een aantal zaken uitstellen als dat nodig blijkt te zijn. We hebben problemen met de elektricien/loodgieter/cv-installateur omdat zijn eindfactuur ongeveer het dubbele was van zijn offerte (een aantal extra zaken die we verwacht hadden, maar een aantal zaken waar we echt niet mee akkoord kunnen gaan en waarvoor we geen compromis lijken te vinden). We hebben het geld wel, maar het is gewoon zuur geven aan die kerel, zeker omdat het zijn fout is dat de verhuis ook nog eens meer dan 5 maand is uitgesteld geweest.
Maar ah, dan wordt de tuin gewoon een jaartje later afgewerkt![]()
Maximum geldbedrag dat uitgekeerd gaat worden is 27.5 miljoen. Ik heb echt geen idee of ik wat win (leuk is het natuurlijk wel, maar da's een kans van 1 op 10miljoen oid), dus hou het maar gewoon bij het spannende, en dan zullen we het wel zienquote:Veel succes met de loterijEn als je echt het grote lot wint, geef ik je wel mijn rekeningnummer door
Als je een baby hebt verveel je je niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:54 schreef leonieke het volgende:
Sjow: de advocaat van mijn schoonouders is er alleszins al mee bezig geweest (hij factureert eerst aan hun en zij factureren door aan ons hé). We zien wel wat er uit komtIk wil me er niet meer te druk in maken. Ik hoop op een gulden middenweg, maar financieel kunnen we het aan om het volledig te betalen, dus de stress is al een deel weggevallen.
Stoppen met werken zou ik niet doen, moest ik de lotto winnen. Minder uren werken, dat welEn na de bevalling misschien gewoon wat langer thuisblijven dan het voorgeschreven aantal weken. Maar zoals je zelf zegt: je zit daar dan maar thuis te zitten terwijl de rest aan het werk is. Ik zou me rot vervelen, denk ik
Zonder kinderen ook hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verder is deeltijd werken als je kinderen hebt zalig.
Natuurlijk ook zonder kinderen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder kinderen ook hoor
Vandaag weer mijn vrije dag in de week
Ik ga zo eens kijken of er iemand wakker wilt worden. Dan boodschappen doen, even bij iemand wat aankloten met een Vista pc *ril* en dan hier thuis nog even mijn netwerkbekabeling wat netter erbij leggen, gewoon met wandcantactdoosjes en zo. Mijn ps3 wilt niet lekker videostreamen over wifi, dus die krijgt een netwerkkabeltje in zijn achterste. maar dan wel netjes afgewerkt, geen los draad in mijn woonkamerquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk ook zonder kinderen.![]()
Ik mag zo naar vrijwilligerswerk, over twee uurtjes dan.
Nee, wij zijn niet getrouwd, er is niets van jou bijquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:40 schreef Bengeltje het volgende:
Sjowhan.![]()
Pheno is het niet 'onze' woonkamer?Niets mis met Vista trouwens.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:42 schreef Bengeltje het volgende:
Je bent niet getrouwd?Zeg ga je nu liegen???
O wacht, goedemorgen B.
![]()
Spelen is erg leuk trouwens, zie je niets mis met Vista.
Niet van mijzelf hoorquote:
Jup, ik heb een losse gps-receiver die ik koppel aan mn telefoon (via Bluetooth). Op mn telefoon staat een programma en die slaat alle gps-gegevens opquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef leonieke het volgende:
Maar je loopt dan gewoon rond met een gps ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |