ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:27 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, ben wel jaloers op mensen die lang kunnen slapen.
Ik niet, zonde van de dag.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je: 'lekker lui op de bank met een flinke pot ijs'. Loop je naar beneden, kijk je in de vriezer.![]()
Roep je : "Wie heeft mijn ijs opgegeten." . " Wij samen". Ja funny.
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bedquote:
Niet echt, ze lijken leesblind te zijn als het op eten aankomt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan moet je met grote letters je NAAM op het ijs schrijven
Of gaat dat niet werken?
Als je zo vroeg opstaat, hoe vroeg ga je dan naar bed??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bed.
Vandaag was ik weer eens met de auto, en om dezelfde tijd weggegaan.. 07:30 op kantoor(ik zou rond 08:15 op kantoor zijn als ik met het OV gegaan zijn). Toch best jammer dat ik geen lease heb
Oftewel de oudste heeft het ijs in zijn eentje opgegeten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet echt, ze lijken leesblind te zijn als het op eten aankomt.En mijn jongste vond die niet eens lekker.
Rond 22:00-22:15quote:[..]
Als je zo vroeg opstaat, hoe vroeg ga je dan naar bed??
da's wel heel gemeenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
Denk je: 'lekker lui op de bank met een flinke pot ijs'. Loop je naar beneden, kijk je in de vriezer.![]()
Roep je : "Wie heeft mijn ijs opgegeten." . " Wij samen". Ja funny.
Ik sta 5:00 ~5:15 op. OV is geen optie voor me. Gisteren bij U2 geweest, met de trein ben ik niet in een uur thuis, met de auto wel. Voor 12 euro kun je parkeren, ik wil niet eens weten wat het per persoon kost als ik met de trein zou gaan (en dan moet ik nog 30 minuten lopen om thuis te komenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij staat volgens mij nog vroeger op, ik ga altijd rond 06:00-06:15 uit bed.
Vandaag was ik weer eens met de auto, en om dezelfde tijd weggegaan.. 07:30 op kantoor(ik zou rond 08:15 op kantoor zijn als ik met het OV gegaan zijn). Toch best jammer dat ik geen lease heb
En wat vond je van het geluid dan? Geen irritante galmbak?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta 5:00 ~5:15 op. OV is geen optie voor me. Gisteren bij U2 geweest, met de trein ben ik niet in een uur thuis, met de auto wel. Voor 12 euro kun je parkeren, ik wil niet eens weten wat het per persoon kost als ik met de trein zou gaan (en dan moet ik nog 30 minuten lopen om thuis te komen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:49 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
doe je dan vandaag weer een beetje rustig aan yns?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:34 schreef Ynske het volgende:
llo
gister even naar nijmegen op en neer gereden naar paps toe
ben er nog kapot van, maar hij was er erg blij mee
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe je dan vandaag weer een beetje rustig aan yns?
alstquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]ben net pas op, en ga zometeen lekker met een boek in de patio zitten
mits t droog blijft heet dat
dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |