Nee, ik heb nog weekend. Parttimedag.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Maandagmorgenblues.
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bankquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Papadag? Verklaar, heb je iets verborgen gehouden?
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Papadag? Verklaar, heb je iets verborgen gehouden?
Helemaal niet.quote:
Geld vind ik dan ook niet echt interessant.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bank
Ik denk dat als je in R&P vraagt of ik kinderen heb, je een eenduidig antwoord zal krijgen. Zo'n vermoeden
opgezet zeker ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bank
Ik denk dat als je in R&P vraagt of ik kinderen heb, je een eenduidig antwoord zal krijgen. Zo'n vermoeden
Ik weinig. Het is lastig meepraten als men elkaar erg goed kent.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
btw daar kom ik niet
Ik ook niet, daarom geef ik het aan de bank.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
Geld vind ik dan ook niet echt interessant.
Daar post ik ook niet, dus dat zegt totaal niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
Ik post niet in OUD SC, trek je conclusies er uit
ik wel, dus dat is een niet gemaatstaafde conclusiequote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
Ik post niet in OUD SC, trek je conclusies er uit
Gaat welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:01 schreef draculettetje het volgende:
veel plezier leonieke en idd fijn dat de vakantie geslaagd was
hoest verder met je?
Dan zal het waarschijnlijk ook wel heel veranderd zijn nadat je voor het laatst geweest wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat welWeinig nieuws te melden eigenlijk
![]()
De zoo was fijnZo lang geleden dat ik er nog eens was geweest
Toffe beestjes gezien
Nouja, 't zal vast wel hetzelfde eruit zien als op Animal Planet, of een of andere TVzender waar natuurseries wordt uitgezondenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:57 schreef leonieke het volgende:
Beetje wel ja![]()
Maar dan zie je eens nieuwe beesten hé
Met wat tralies er nog tussen natuurlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:56 schreef leonieke het volgende:
Mja, maar hier kan je ze bijna aanraken
he ja!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ik wil eigenlijk ook wel weer eens naar de dierentuin
Misschien gelukkig somsquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met wat tralies er nog tussen natuurlijk
ik ga denk ik naar amersfoort of rhenen aangezien ronja dan mee mag!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
he ja!
misschien binnenkort even naar Blijdorp, maar zeker ook nog een keer naar Burgers toe
rhenen heb ik een abbo gehad, dus ben ik wat op uitgekekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga denk ik naar amersfoort of rhenen aangezien ronja dan mee mag!
welke van de 2 zou je aanraden? Ook met eventueel nichte (12) en neefjes (11 en 5)quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
rhenen heb ik een abbo gehad, dus ben ik wat op uitgekeken
amersfoort is ook wel leuk
rhenen heeft grote vlaktes vooral in het nieuwe gedeelte, maar is erg zonnig, je loopt veel in de zon, niet onder bomenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
welke van de 2 zou je aanraden? Ook met eventueel nichte (12) en neefjes (11 en 5)
Deels gebeurd dat hier al automatischquote:
Ja, hier ook hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Deels gebeurd dat hier al automatisch. Maar da's vaak van de standaard dingen die elke maand/kwartaal terugkomen
Mja, maar dat geld heb je -neem ik aan- toch wel achter de hand?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoorToch wat betreft: telefoon, internet, gas, elektriciteit, water, lening, de meeste verzekeringen, ...
Maar ik had er nu nog een aantal liggen van het ziekenhuis en de bouw van ons huis. En die laatste zijn nooit fijn om te betalen aangezien de bedragen altijd zo hoog zijn
Mja, jammer dat jullie er dan nog niet uit zijn danquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:19 schreef leonieke het volgende:
Ah, je kan altijd een aantal zaken uitstellen als dat nodig blijkt te zijn. We hebben problemen met de elektricien/loodgieter/cv-installateur omdat zijn eindfactuur ongeveer het dubbele was van zijn offerte (een aantal extra zaken die we verwacht hadden, maar een aantal zaken waar we echt niet mee akkoord kunnen gaan en waarvoor we geen compromis lijken te vinden). We hebben het geld wel, maar het is gewoon zuur geven aan die kerel, zeker omdat het zijn fout is dat de verhuis ook nog eens meer dan 5 maand is uitgesteld geweest.
Maar ah, dan wordt de tuin gewoon een jaartje later afgewerkt![]()
Maximum geldbedrag dat uitgekeerd gaat worden is 27.5 miljoen. Ik heb echt geen idee of ik wat win (leuk is het natuurlijk wel, maar da's een kans van 1 op 10miljoen oid), dus hou het maar gewoon bij het spannende, en dan zullen we het wel zienquote:Veel succes met de loterijEn als je echt het grote lot wint, geef ik je wel mijn rekeningnummer door
Als je een baby hebt verveel je je niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:54 schreef leonieke het volgende:
Sjow: de advocaat van mijn schoonouders is er alleszins al mee bezig geweest (hij factureert eerst aan hun en zij factureren door aan ons hé). We zien wel wat er uit komtIk wil me er niet meer te druk in maken. Ik hoop op een gulden middenweg, maar financieel kunnen we het aan om het volledig te betalen, dus de stress is al een deel weggevallen.
Stoppen met werken zou ik niet doen, moest ik de lotto winnen. Minder uren werken, dat welEn na de bevalling misschien gewoon wat langer thuisblijven dan het voorgeschreven aantal weken. Maar zoals je zelf zegt: je zit daar dan maar thuis te zitten terwijl de rest aan het werk is. Ik zou me rot vervelen, denk ik
Zonder kinderen ook hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verder is deeltijd werken als je kinderen hebt zalig.
Natuurlijk ook zonder kinderen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder kinderen ook hoor
Vandaag weer mijn vrije dag in de week
Ik ga zo eens kijken of er iemand wakker wilt worden. Dan boodschappen doen, even bij iemand wat aankloten met een Vista pc *ril* en dan hier thuis nog even mijn netwerkbekabeling wat netter erbij leggen, gewoon met wandcantactdoosjes en zo. Mijn ps3 wilt niet lekker videostreamen over wifi, dus die krijgt een netwerkkabeltje in zijn achterste. maar dan wel netjes afgewerkt, geen los draad in mijn woonkamerquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk ook zonder kinderen.![]()
Ik mag zo naar vrijwilligerswerk, over twee uurtjes dan.
Nee, wij zijn niet getrouwd, er is niets van jou bijquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:40 schreef Bengeltje het volgende:
Sjowhan.![]()
Pheno is het niet 'onze' woonkamer?Niets mis met Vista trouwens.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:42 schreef Bengeltje het volgende:
Je bent niet getrouwd?Zeg ga je nu liegen???
O wacht, goedemorgen B.
![]()
Spelen is erg leuk trouwens, zie je niets mis met Vista.
Niet van mijzelf hoorquote:
Jup, ik heb een losse gps-receiver die ik koppel aan mn telefoon (via Bluetooth). Op mn telefoon staat een programma en die slaat alle gps-gegevens opquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef leonieke het volgende:
Maar je loopt dan gewoon rond met een gps ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |