Nee, ik heb nog weekend. Parttimedag.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
Maandagmorgenblues.
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bankquote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Papadag? Verklaar, heb je iets verborgen gehouden?
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Papadag? Verklaar, heb je iets verborgen gehouden?
Helemaal niet.quote:
Geld vind ik dan ook niet echt interessant.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bank
Ik denk dat als je in R&P vraagt of ik kinderen heb, je een eenduidig antwoord zal krijgen. Zo'n vermoeden
opgezet zeker ?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn spaarcenten heb ik wel verborgen, nou ja, het zijn digitale cijfers bij een bank
Ik denk dat als je in R&P vraagt of ik kinderen heb, je een eenduidig antwoord zal krijgen. Zo'n vermoeden
Ik weinig. Het is lastig meepraten als men elkaar erg goed kent.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
btw daar kom ik niet
Ik ook niet, daarom geef ik het aan de bank.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
Geld vind ik dan ook niet echt interessant.
Daar post ik ook niet, dus dat zegt totaal niets.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
Ik post niet in OUD SC, trek je conclusies er uit
ik wel, dus dat is een niet gemaatstaafde conclusiequote:Op maandag 27 juli 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
Ik post niet in OUD SC, trek je conclusies er uit
Gaat welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:01 schreef draculettetje het volgende:
veel plezier leonieke en idd fijn dat de vakantie geslaagd was
hoest verder met je?
Dan zal het waarschijnlijk ook wel heel veranderd zijn nadat je voor het laatst geweest wasquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat welWeinig nieuws te melden eigenlijk
![]()
De zoo was fijnZo lang geleden dat ik er nog eens was geweest
Toffe beestjes gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |