In hilversum wel!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
Zon? In Amersfoort niet!
Hier is 't nu wat bewolkt, ipv zonnig. Hopen maar dat de regen of voor 16:30 valt, of na 17:45 (want dan ben ik thuisquote:
Yeahquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef leonieke het volgende:
We gaan op vakantieVoor de eerste keer sinds lange tijd gaan we dan toch een aantal daagjes weg
Naar de Vogezen. We zijn er nog nooit geweest, weten niet wat we kunnen verwachten, maar hebben er wel zin in om er een paar dagen helemaal uit te zijn.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef leonieke het volgende:
We gaan op vakantieVoor de eerste keer sinds lange tijd gaan we dan toch een aantal daagjes weg
Naar de Vogezen. We zijn er nog nooit geweest, weten niet wat we kunnen verwachten, maar hebben er wel zin in om er een paar dagen helemaal uit te zijn.
nog even heel veelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:18 schreef leonieke het volgende:
Zon wordt afgewisseld met onweersbuitjes hierquote:
Ja hèquote:
't Valt bijna niet te kammen, wel knippenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:30 schreef Ynske het volgende:
idd wat een pluizebol, laten die zich goed kammen?
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:46 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wel een Einstein kapsel he.![]()
[ afbeelding ]
Oh ehmm Hmmquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef leonieke het volgende:
Daar doen wij niet aan meedat weet je toch
![]()
Oeh, nee johquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef leonieke het volgende:
Mensenlief, ik moet me echt wel bij jullie excuseren. Ik was effectief weer te lang blijven liggen en dan moest ik nog naar de markt achter eten waardoor ik echt niet eerder kon komen posten. Maar bij deze dus...
Ik ga er altijd van uit dat beelden meer zeggen dan woorden:
En wat met mijn emoties?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(of toch zoiets ongeveer)
En nu? Nu voel ik mewant we hebben tegen zoveel mensen gezegd dat de poging opnieuw mislukt was, dat we naar de derde IUI gingen. De mensen gaan ons gek verklaren, vrees ik
![]()
![]()
Morgenochtend naar het ziekenhuis voor een nieuwe bloedtest. De persoon aan de telefoon zei wel al dat er heel vlug een echo zat aan te komen omdat ze die normaalgezien ongeveer 5 weken na IUI doen (en dat is vrijdag al![]()
) Dus dat zou wel handig meegenomen zijn
![]()
En nu is er een totaal andere stress over mij gekomen: zal alles goed zijn? Waarom was die eerste test negatief? Is dat geen slecht teken? Wat met die echo? Stel je voor dat er daar toch iets uit blijkt wat verkeerd loopt?
Ik had het misschien liever nog niet gewetenmaar dan anderzijds weer wel
![]()
Maar nu misschien toch proberen even op die roze wolk te zitten![]()
![]()
En Poppejans, lijkt die post een beetje op jouw droom of toch helemaal niet?
Wel zonde evengoedquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef leonieke het volgende:
Ja oké, maar we hebben er echt geen seks voor gehad![]()
![]()
Thx
Teringquote:
Ehm... Dat slopen gaat pas 10 augustus beginnen (nieuwe badkamer)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TeringBij mij moeten ze nog beginnen met slopen
![]()
Vetjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |