Bij het afgekeurde doelpunt, de 3-1 dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1-3?
Bal te ver vooruit was zeker buitenspel.
Verder 4200 man is netjes in de vakantieperiode!
Klopt, maar dit moment zat er net als die andere grote kans niet in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb vanochtend nog de samenvatting gezien.
Maar dat zegt helemaal niets, ik heb een gevaarlijke vrije trap van Excelsior niet gezien, verschillende goede kansen van de FC en het afgekeurde doelpunt niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb vanochtend nog de samenvatting gezien.
OK, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
Die samenvattingen slaan echt nergens op nee. Ze pikken er willekeurig maar wat momenten uit volgens mij. Maar nogmaals, ik weet 100% zeker dat het buitenspel was. Ik keek precies op het moment van spelen naar Caracciolo en zat op één lijn.
Dat is van alle tijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
Die samenvattingen slaan echt nergens op nee.
Het lijkt me voor de gezondheid van deze walgelijke kerel beter dat ie zich dit seizoen niet meer laat in De Vliert laat zien.quote:Gözübüyük doet aangifte van belediging
DEN BOSCH/ZEIST - Scheidsrechter Serdar Gözübüyük heeft er bij de KNVB melding van gemaakt dat hij afgelopen vrijdag na afloop van FC Den Bosch - Excelsior (2-3) is beledigd door scheidsrechtersbegeleider Theo Duijts. FC Den Bosch is daarvan in kennis gesteld.
Duijts heeft inmiddels een verweerschrift naar de KNVB gestuurd. De 64-jarige Empelaar, die al twintig jaar scheidsrechters begeleidt bij thuiswedstrijden van FC Den Bosch, vindt het overdreven dat de arbiter de tuchtcommissie van de bond heeft ingeschakeld. Gözübüyük gaf Excelsior vrijdag in de extra tijd ten onrechte een strafschop. "Na afloop heb ik hem laten weten dat ik dat schandalig vond. Ik ben zoals gebruikelijk ook even in de kleedkamer van de scheidsrechter geweest. Toen hij mij vroeg hoe ik vond dat hij had gefloten, heb ik gewoon eerlijk gezegd dat ik van mening was dat hij FC Den Bosch van drie punten had bestolen."
Namens FC Den Bosch stelt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn het voorval ook te betreuren. Maar hij maakt zich er drukker om dat Gözübüyük zelfs na het zien van tv-beelden nog niet toegeeft dat hij Excelsior ten onrechte de penalty toekende. "Maar als hij het zelfs op de tv-beelden niet goed ziet, dan vind ik - zonder beledigend te willen zijn - dat hij toch echt even langs de opticiën moet. Want het is toch beangstigend als zo iemand ook aan het verkeer deelneemt."
Lijkt me klote als je alle drie de wedstrijden hebt gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
En 0-0 gebleven, niets gezien maar 2 uit 3 is uitermate teleurstellend begin van het seizoen.
Niks klote aan hoor. Alhoewel de terugweg vanuit Emmen wel kut wasquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me klote als je alle drie de wedstrijden hebt gezien
Heb je 7 punten verloren.
Ik duim met je meequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niks klote aan hoor. Alhoewel de terugweg vanuit Emmen wel kut was.
Vanavond de eerste zege! HEYA DEN BOSCH!!
En Eindhoven blijkt dus weer eens een angstgegner voor ons te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef fanneke het volgende:
Vanavond mogen we weer.
Eindelijk eens 3 punten...alhoewel, tegen Eindhoven weet je het nooit.
Rekenkundig gezien komen ze op deze manier uit op 28 of 29 punten. Dan ben je het haasje. Zo´n vaart zal het wel niet lopen, maar het is wel tijd dat er gewonnen wordt. Emmen en Eindhoven moet je als subtopper op kunnen rollen.quote:
Wat ik er mee wilde zeggen is dat je je oordeel velt op de samenvattingen die je ziet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rekenkundig gezien komen ze op deze manier uit op 28 of 29 punten. Dan ben je het haasje. Zo´n vaart zal het wel niet lopen, maar het is wel tijd dat er gewonnen wordt. Emmen en Eindhoven moet je als subtopper op kunnen rollen.
Van Buren was wel oké vond ik. Vorthoren speelde heel matig imho.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die rechterkant van Den Bosch is echt dramatisch, wat een balverlies en knullig verdedigend werk zeg. Tering.
Vond Caradinges en Scheimann ook echt heel heel erg slecht, rare wissel met Vorthoren ook trouwens.
Nieuwendaal schoot die bal trouwens wel heel lekker in, maar die De Vries is gewoon te sterk in dit soort wedstrijden tegen dit soort tegenstanders.
Een beetje routine kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Moorsel is sowieso niks. Met Lucius erbij zou het een pak schelen.
Och, De Treffers, Baronie of Spakenburg uit is misschien ook wel eens leuk.quote:
Jammer dan dat de oude Vliert er niet meer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Och, De Treffers, Baronie of Spakenburg uit is misschien ook wel eens leuk.
Ligt het weer aan de trainer ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
De pest is dat de 2 beste van vorig seizoen, Barakat en Scheimann dit seizoen tot de meest matige horen.
Als die 2 hun draai nou eens zouden kunnen vinden...
Dat vraag ik omdat je zo negatief was over Bosch.quote:
Bos is een lul met 0,0 inzicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vraag ik omdat je zo negatief was over Bosch.
En deze coach ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bos is een lul met 0,0 inzicht.
OKquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die schat ik een stuk hoger in.
Woensdagmiddag 23 september om 17:00 uur, hoe verzinnen ze hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:55 schreef fanneke het volgende:
KNVB Beker:
FC Lisse won vanmiddag van HHC Hardenberg.
Onze FC mag dus op bezoek bij de zaterdaghoofdklasser.
Waar het mij om ging/gaat is dat wedstrijden tegen ploegen als Emmen en Eindhoven gewoon 3 punten moeten zijn. Of je goed of slecht speelt, thuis tegen Eindhoven moet je gewoon winnen en Emmen-uit moet je normaalgesproken ook gewoon winnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat ik er mee wilde zeggen is dat je je oordeel velt op de samenvattingen die je ziet.
Voetballend was het tegen Volendam en Excelsior behoorlijk, tegen Emmen werden de kansen niet afgemaakt en tegen Eindhoven was het ronduit slecht.
Het geluk ontbreekt tot nu toe maar zo slecht zoals jij het nu schetst is onzin.
Dat komt omdat het feestweek is in Lisse en dat is 's avonds.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Woensdagmiddag 23 september om 17:00 uur, hoe verzinnen ze het.
Ik juich meequote:
Als er bij ADO niks te halen valt rest alleen maar leedvermaak.quote:
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85255quote:FC Den Bosch is een reële optie voor Lucius
Geschreven op maandag, 31 augustus om 20:49
De selectie van FC Den Bosch krijgt binnenkort mogelijk een kwaliteitsinjectie in de persoon van Theo Lucius. De oud-speler van onder meer PSV en Feyenoord is nog altijd in afwachting van een nieuwe club, en hoeft vanwege zijn transfervrije status geen rekening te houden met de wetten die gelden rondom de transfermarkt. Desondanks houdt hij in het achterhoofd dat er voorlopig niks meer komt.
Mocht dat daadwerkelijk zo blijken te zijn, dan zal Lucius er mogelijk voor kiezen zijn voetballoopbaan in ieder geval voor de komende maanden te continueren bij jeugdliefde Den Bosch. “We wachten die eerst af. Maar ik sluit niet uit dat hij alsnog naar FC Den Bosch gaat, bijvoorbeeld tot december”, zegt zaakwaarnemer Ger Lagendijk. “Er is een eerste gesprek met de club geweest van de week.”
“Maar Theo heeft het voordeel dat hij niet aan de transferdeadline is gebonden”, vertelt Lagendijk verder in het Brabants Dagblad. De voormalig international (drie interlands) hield de voorbij tijd zijn conditie op peil bij de Bosschenaren, maar is momenteel geblesseerd aan zijn ribben.
12equote:
Woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik loop nu op weg naar werk iedere dag niet al te ver langs De Vliert. MIsschien volgende week ff een sjaaltje kopen voor m'n verzameling. Wanneer is die fanshop van jullie geopend?
Ah, een wedstrijddag. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Woensdagmiddag.
Dat eerste shirt is een hoax. Dat is nooit gebeurd.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ah, een wedstrijddag. Bedankt voor de tip.
Woensdag FCDB-MVV@20:00, dus ik neem aan dat ik na werk ff langs kan lopen om een sjaaltje te fixen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat eerste shirt is een hoax. Dat is nooit gebeurd.
Das vrijdag manquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Woensdag FCDB-MVV@20:00, dus ik neem aan dat ik na werk ff langs kan lopen om een sjaaltje te fixen.
Post er eens een paar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:01 schreef Yeahinho het volgende:
Die huidige sjaaltjes zien er trouwens niet uit. Allemaal van die 'gemaakte' merchandising-dingen met van die kinderachtige lettertypes enzo.. Gelukkig heb ik nog genoeg old skool-sjaaltjes.
Dan ik ookquote:
9equote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef fanneke het volgende:
6-0![]()
Zo speel je een ploeg met een man minder dus kapot.
Veld breed en (vaak) lang houden, bal rond laten gaan, veel positiewisselingen. Alleen de laatste 10 minuten voor rust vergaten ze dat even.
[..]
9e![]()
Nu had MVV al niks te zeggen als het 12 - 0 was geworden. Dus dat was waarschijnlijk echt prijsschieten geworden inderdaad. Die verslaggever zei het gisteren ook in de interviews na de wedstrijd. FC Den Bosch had 22 kansen, MVV slechts 1 rollertje van die Faty Papy.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:14 schreef DutchGooner het volgende:
Ik had trouwens weleens willen weten wat er gebeurd was als de scheids voor rust nog een MVV-er van het veld had gestuurd vanwege het neerhalen van de doorgebroken Fabio.
Hij schijnt toch nog steeds op een buitenlandse club te hopen. Inmiddels heb ik wel een beetje het gevoel graag of niet. Niet dat ie daluk alsie echt niks kan vinden nog een paar wedstrijdjes bij ons komt spelen en dan in de winter weer op zoek gaat.quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef 456 het volgende:
Is er al meer nieuws omtrent Theo Lucius?
Verdacht stil ineens weer...
Niet voor mij, ben immers op dit moment CC-loos dus ben niet geregistreerd bij welke club dan ookquote:
Ze zijn nog bepaald niet in vorm, voor wat het waard is. Want ik zie Den Bosch sowieso wel winnen. Lisse dit weekend nog een zware bollenderby, dat is ook al niet in hun voordeel.quote:
Niet eens een CC? Wat ben jij voor een nepsupporter?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet voor mij, ben immers op dit moment CC-loos dus ben niet geregistreerd bij welke club dan ook
Eentje die tweewekelijks bedelt of iemand een seizoenkaart over heeft, zodat ie weer gratis naar binnen kanquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niet eens een CC? Wat ben jij voor een nepsupporter?
Hij verliep in augustus, heb de nieuwe hier ingevuld liggen, doe hem van de week weer op de post.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niet eens een CC? Wat ben jij voor een nepsupporter?
Nu. Die staat er woensdag/zaterdag echt niet meer in.quote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, wanneer verliest Peeters zijn plaats?
En Matusiwa en Barakat moeten eens leren dat er ook nog medespelers zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
Die gast heeft ons al zeker 4/5 doelpunten gekost.
Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSERS!!!!!!!!!!!!!
Vanaf de 1-0 tot de 60e minuut had je er zeker 6 in moeten leggen en vervolgens incasseer je er 3.
Heb er geen woorden voor.
Oss helemaal zoek gespeeld in die periode en dan nog niet winnen.
De laatst 2 wedstrijden 9 doelpunten gemaakt maar het hadden er zeker 15 moeten zijn.
Train eens op de afwerking zou ik zeggen.
Zonder afbreuk te doen aan de eigen zwakke prestatie toch het vriendelijke verzoek aan de KNVB geen Belgische scheidsrechters meer te sturen.
Deze man verzuimt rood aan Oss te geven vroeg in de wedstrijd, 2 pingels niet te geven, slaande beweging in het gezicht zogemaamd niet te zien en doelpunt onterecht af te keuren, wat een debiel.
Voor de buitenstaander die hier lezen, een doelpunt afkeuren in de 92e minuut overigens.quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSERS!!!!!!!!!!!!!
Vanaf de 1-0 tot de 60e minuut had je er zeker 6 in moeten leggen en vervolgens incasseer je er 3.
Heb er geen woorden voor.
Oss helemaal zoek gespeeld in die periode en dan nog niet winnen.
De laatst 2 wedstrijden 9 doelpunten gemaakt maar het hadden er zeker 15 moeten zijn.
Train eens op de afwerking zou ik zeggen.
Zonder afbreuk te doen aan de eigen zwakke prestatie toch het vriendelijke verzoek aan de KNVB geen Belgische scheidsrechters meer te sturen.
Deze man verzuimt rood aan Oss te geven vroeg in de wedstrijd, 2 pingels niet te geven, slaande beweging in het gezicht zogemaamd niet te zien en doelpunt onterecht af te keuren, wat een debiel.
Vorthoren mag ook in dit rijtje.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef fanneke het volgende:
Matusiwa vergat even als vorige week dat er nog wel eens medespelers vrij staan. Barakat was weer eens lekker met hakballetjes bezig.
Yup, achterlijke overheid daar.quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef methodmich het volgende:
DG gaat naar Lisse zie ik in je onderschrift. Ze benaderen het daar als een derby volgens mij, qua veiligheidseisen.
Yup, geen club waar zoveel doelpunten vallen als bij Den Boschquote:Op maandag 21 september 2009 07:02 schreef TerroRobbie het volgende:
We zien dit seizoen in ieder geval weer (bij vlagen) leuk en aanvallend voetbal.
Mooie loting.quote:
Waar slaat deze opmerking op ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:11 schreef Yeahinho het volgende:
En wie mag jij dan wel niet zijn, met je bijdehande kutopmerking?
Ik hou wel van bijdehandte users.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Op PabloLopez. Nog nooit gezien in deze topicreeks en nu komt ie even bijdehand doen.
zucht...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van bijdehandte users.
Is toch leuk een nieuwe FC Den Bosch fan erbij ?
Kansloos...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou wel van bijdehandte users.
Is toch leuk een nieuwe FC Den Bosch fan erbij ?
Neequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef ScottTracy het volgende:
Volgens mij zijn de meeste verhuisd naar een ander forum na dat relletje laatst...
Weet je dat echt niet.quote:
Nee, weet het serieus niet. Ben hier bijna 2 maanden niet meer geweest en ik doe niet echt aan MSN. Dus.... vertel op.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat echt niet.
Ik weet niet welke Bossenaren je op MSN hebt maar zoek daar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |