Woensdag FCDB-MVV@20:00, dus ik neem aan dat ik na werk ff langs kan lopen om een sjaaltje te fixen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat eerste shirt is een hoax. Dat is nooit gebeurd.
Das vrijdag manquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Woensdag FCDB-MVV@20:00, dus ik neem aan dat ik na werk ff langs kan lopen om een sjaaltje te fixen.
Post er eens een paar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:01 schreef Yeahinho het volgende:
Die huidige sjaaltjes zien er trouwens niet uit. Allemaal van die 'gemaakte' merchandising-dingen met van die kinderachtige lettertypes enzo.. Gelukkig heb ik nog genoeg old skool-sjaaltjes.
Dan ik ookquote:
9equote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef fanneke het volgende:
6-0![]()
Zo speel je een ploeg met een man minder dus kapot.
Veld breed en (vaak) lang houden, bal rond laten gaan, veel positiewisselingen. Alleen de laatste 10 minuten voor rust vergaten ze dat even.
[..]
9e![]()
Nu had MVV al niks te zeggen als het 12 - 0 was geworden. Dus dat was waarschijnlijk echt prijsschieten geworden inderdaad. Die verslaggever zei het gisteren ook in de interviews na de wedstrijd. FC Den Bosch had 22 kansen, MVV slechts 1 rollertje van die Faty Papy.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:14 schreef DutchGooner het volgende:
Ik had trouwens weleens willen weten wat er gebeurd was als de scheids voor rust nog een MVV-er van het veld had gestuurd vanwege het neerhalen van de doorgebroken Fabio.
Hij schijnt toch nog steeds op een buitenlandse club te hopen. Inmiddels heb ik wel een beetje het gevoel graag of niet. Niet dat ie daluk alsie echt niks kan vinden nog een paar wedstrijdjes bij ons komt spelen en dan in de winter weer op zoek gaat.quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef 456 het volgende:
Is er al meer nieuws omtrent Theo Lucius?
Verdacht stil ineens weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |