Woensdagmiddag 23 september om 17:00 uur, hoe verzinnen ze hetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:55 schreef fanneke het volgende:
KNVB Beker:
FC Lisse won vanmiddag van HHC Hardenberg.
Onze FC mag dus op bezoek bij de zaterdaghoofdklasser.
Waar het mij om ging/gaat is dat wedstrijden tegen ploegen als Emmen en Eindhoven gewoon 3 punten moeten zijn. Of je goed of slecht speelt, thuis tegen Eindhoven moet je gewoon winnen en Emmen-uit moet je normaalgesproken ook gewoon winnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat ik er mee wilde zeggen is dat je je oordeel velt op de samenvattingen die je ziet.
Voetballend was het tegen Volendam en Excelsior behoorlijk, tegen Emmen werden de kansen niet afgemaakt en tegen Eindhoven was het ronduit slecht.
Het geluk ontbreekt tot nu toe maar zo slecht zoals jij het nu schetst is onzin.
Dat komt omdat het feestweek is in Lisse en dat is 's avonds.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Woensdagmiddag 23 september om 17:00 uur, hoe verzinnen ze het.
Ik juich meequote:
Als er bij ADO niks te halen valt rest alleen maar leedvermaak.quote:
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85255quote:FC Den Bosch is een reële optie voor Lucius
Geschreven op maandag, 31 augustus om 20:49
De selectie van FC Den Bosch krijgt binnenkort mogelijk een kwaliteitsinjectie in de persoon van Theo Lucius. De oud-speler van onder meer PSV en Feyenoord is nog altijd in afwachting van een nieuwe club, en hoeft vanwege zijn transfervrije status geen rekening te houden met de wetten die gelden rondom de transfermarkt. Desondanks houdt hij in het achterhoofd dat er voorlopig niks meer komt.
Mocht dat daadwerkelijk zo blijken te zijn, dan zal Lucius er mogelijk voor kiezen zijn voetballoopbaan in ieder geval voor de komende maanden te continueren bij jeugdliefde Den Bosch. “We wachten die eerst af. Maar ik sluit niet uit dat hij alsnog naar FC Den Bosch gaat, bijvoorbeeld tot december”, zegt zaakwaarnemer Ger Lagendijk. “Er is een eerste gesprek met de club geweest van de week.”
“Maar Theo heeft het voordeel dat hij niet aan de transferdeadline is gebonden”, vertelt Lagendijk verder in het Brabants Dagblad. De voormalig international (drie interlands) hield de voorbij tijd zijn conditie op peil bij de Bosschenaren, maar is momenteel geblesseerd aan zijn ribben.
12equote:
Woensdagmiddag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik loop nu op weg naar werk iedere dag niet al te ver langs De Vliert. MIsschien volgende week ff een sjaaltje kopen voor m'n verzameling. Wanneer is die fanshop van jullie geopend?
Ah, een wedstrijddag. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Woensdagmiddag.
Dat eerste shirt is een hoax. Dat is nooit gebeurd.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ah, een wedstrijddag. Bedankt voor de tip.
Woensdag FCDB-MVV@20:00, dus ik neem aan dat ik na werk ff langs kan lopen om een sjaaltje te fixen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat eerste shirt is een hoax. Dat is nooit gebeurd.
Das vrijdag manquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Woensdag FCDB-MVV@20:00, dus ik neem aan dat ik na werk ff langs kan lopen om een sjaaltje te fixen.
Post er eens een paar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:01 schreef Yeahinho het volgende:
Die huidige sjaaltjes zien er trouwens niet uit. Allemaal van die 'gemaakte' merchandising-dingen met van die kinderachtige lettertypes enzo.. Gelukkig heb ik nog genoeg old skool-sjaaltjes.
Dan ik ookquote:
9equote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef fanneke het volgende:
6-0![]()
Zo speel je een ploeg met een man minder dus kapot.
Veld breed en (vaak) lang houden, bal rond laten gaan, veel positiewisselingen. Alleen de laatste 10 minuten voor rust vergaten ze dat even.
[..]
9e![]()
Nu had MVV al niks te zeggen als het 12 - 0 was geworden. Dus dat was waarschijnlijk echt prijsschieten geworden inderdaad. Die verslaggever zei het gisteren ook in de interviews na de wedstrijd. FC Den Bosch had 22 kansen, MVV slechts 1 rollertje van die Faty Papy.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:14 schreef DutchGooner het volgende:
Ik had trouwens weleens willen weten wat er gebeurd was als de scheids voor rust nog een MVV-er van het veld had gestuurd vanwege het neerhalen van de doorgebroken Fabio.
Hij schijnt toch nog steeds op een buitenlandse club te hopen. Inmiddels heb ik wel een beetje het gevoel graag of niet. Niet dat ie daluk alsie echt niks kan vinden nog een paar wedstrijdjes bij ons komt spelen en dan in de winter weer op zoek gaat.quote:Op zondag 13 september 2009 23:02 schreef 456 het volgende:
Is er al meer nieuws omtrent Theo Lucius?
Verdacht stil ineens weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |