Rekenkundig gezien komen ze op deze manier uit op 28 of 29 punten. Dan ben je het haasje. Zo´n vaart zal het wel niet lopen, maar het is wel tijd dat er gewonnen wordt. Emmen en Eindhoven moet je als subtopper op kunnen rollen.quote:
Wat ik er mee wilde zeggen is dat je je oordeel velt op de samenvattingen die je ziet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rekenkundig gezien komen ze op deze manier uit op 28 of 29 punten. Dan ben je het haasje. Zo´n vaart zal het wel niet lopen, maar het is wel tijd dat er gewonnen wordt. Emmen en Eindhoven moet je als subtopper op kunnen rollen.
Van Buren was wel oké vond ik. Vorthoren speelde heel matig imho.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die rechterkant van Den Bosch is echt dramatisch, wat een balverlies en knullig verdedigend werk zeg. Tering.
Vond Caradinges en Scheimann ook echt heel heel erg slecht, rare wissel met Vorthoren ook trouwens.
Nieuwendaal schoot die bal trouwens wel heel lekker in, maar die De Vries is gewoon te sterk in dit soort wedstrijden tegen dit soort tegenstanders.
Een beetje routine kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Moorsel is sowieso niks. Met Lucius erbij zou het een pak schelen.
Och, De Treffers, Baronie of Spakenburg uit is misschien ook wel eens leuk.quote:
Jammer dan dat de oude Vliert er niet meer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Och, De Treffers, Baronie of Spakenburg uit is misschien ook wel eens leuk.
Ligt het weer aan de trainer ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
De pest is dat de 2 beste van vorig seizoen, Barakat en Scheimann dit seizoen tot de meest matige horen.
Als die 2 hun draai nou eens zouden kunnen vinden...
Dat vraag ik omdat je zo negatief was over Bosch.quote:
Bos is een lul met 0,0 inzicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vraag ik omdat je zo negatief was over Bosch.
En deze coach ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bos is een lul met 0,0 inzicht.
OKquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die schat ik een stuk hoger in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |