Bij het afgekeurde doelpunt, de 3-1 dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
1-3?
Bal te ver vooruit was zeker buitenspel.
Verder 4200 man is netjes in de vakantieperiode!
Klopt, maar dit moment zat er net als die andere grote kans niet in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb vanochtend nog de samenvatting gezien.
Maar dat zegt helemaal niets, ik heb een gevaarlijke vrije trap van Excelsior niet gezien, verschillende goede kansen van de FC en het afgekeurde doelpunt niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb vanochtend nog de samenvatting gezien.
OK, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
Die samenvattingen slaan echt nergens op nee. Ze pikken er willekeurig maar wat momenten uit volgens mij. Maar nogmaals, ik weet 100% zeker dat het buitenspel was. Ik keek precies op het moment van spelen naar Caracciolo en zat op één lijn.
Dat is van alle tijden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
Die samenvattingen slaan echt nergens op nee.
Het lijkt me voor de gezondheid van deze walgelijke kerel beter dat ie zich dit seizoen niet meer laat in De Vliert laat zien.quote:Gözübüyük doet aangifte van belediging
DEN BOSCH/ZEIST - Scheidsrechter Serdar Gözübüyük heeft er bij de KNVB melding van gemaakt dat hij afgelopen vrijdag na afloop van FC Den Bosch - Excelsior (2-3) is beledigd door scheidsrechtersbegeleider Theo Duijts. FC Den Bosch is daarvan in kennis gesteld.
Duijts heeft inmiddels een verweerschrift naar de KNVB gestuurd. De 64-jarige Empelaar, die al twintig jaar scheidsrechters begeleidt bij thuiswedstrijden van FC Den Bosch, vindt het overdreven dat de arbiter de tuchtcommissie van de bond heeft ingeschakeld. Gözübüyük gaf Excelsior vrijdag in de extra tijd ten onrechte een strafschop. "Na afloop heb ik hem laten weten dat ik dat schandalig vond. Ik ben zoals gebruikelijk ook even in de kleedkamer van de scheidsrechter geweest. Toen hij mij vroeg hoe ik vond dat hij had gefloten, heb ik gewoon eerlijk gezegd dat ik van mening was dat hij FC Den Bosch van drie punten had bestolen."
Namens FC Den Bosch stelt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn het voorval ook te betreuren. Maar hij maakt zich er drukker om dat Gözübüyük zelfs na het zien van tv-beelden nog niet toegeeft dat hij Excelsior ten onrechte de penalty toekende. "Maar als hij het zelfs op de tv-beelden niet goed ziet, dan vind ik - zonder beledigend te willen zijn - dat hij toch echt even langs de opticiën moet. Want het is toch beangstigend als zo iemand ook aan het verkeer deelneemt."
Lijkt me klote als je alle drie de wedstrijden hebt gezienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
En 0-0 gebleven, niets gezien maar 2 uit 3 is uitermate teleurstellend begin van het seizoen.
Niks klote aan hoor. Alhoewel de terugweg vanuit Emmen wel kut wasquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me klote als je alle drie de wedstrijden hebt gezien
Heb je 7 punten verloren.
Ik duim met je meequote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niks klote aan hoor. Alhoewel de terugweg vanuit Emmen wel kut was.
Vanavond de eerste zege! HEYA DEN BOSCH!!
En Eindhoven blijkt dus weer eens een angstgegner voor ons te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:00 schreef fanneke het volgende:
Vanavond mogen we weer.
Eindelijk eens 3 punten...alhoewel, tegen Eindhoven weet je het nooit.
Rekenkundig gezien komen ze op deze manier uit op 28 of 29 punten. Dan ben je het haasje. Zo´n vaart zal het wel niet lopen, maar het is wel tijd dat er gewonnen wordt. Emmen en Eindhoven moet je als subtopper op kunnen rollen.quote:
Wat ik er mee wilde zeggen is dat je je oordeel velt op de samenvattingen die je ziet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Rekenkundig gezien komen ze op deze manier uit op 28 of 29 punten. Dan ben je het haasje. Zo´n vaart zal het wel niet lopen, maar het is wel tijd dat er gewonnen wordt. Emmen en Eindhoven moet je als subtopper op kunnen rollen.
Van Buren was wel oké vond ik. Vorthoren speelde heel matig imho.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die rechterkant van Den Bosch is echt dramatisch, wat een balverlies en knullig verdedigend werk zeg. Tering.
Vond Caradinges en Scheimann ook echt heel heel erg slecht, rare wissel met Vorthoren ook trouwens.
Nieuwendaal schoot die bal trouwens wel heel lekker in, maar die De Vries is gewoon te sterk in dit soort wedstrijden tegen dit soort tegenstanders.
Een beetje routine kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Moorsel is sowieso niks. Met Lucius erbij zou het een pak schelen.
Och, De Treffers, Baronie of Spakenburg uit is misschien ook wel eens leuk.quote:
Jammer dan dat de oude Vliert er niet meer is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Och, De Treffers, Baronie of Spakenburg uit is misschien ook wel eens leuk.
Ligt het weer aan de trainer ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef DutchGooner het volgende:
De pest is dat de 2 beste van vorig seizoen, Barakat en Scheimann dit seizoen tot de meest matige horen.
Als die 2 hun draai nou eens zouden kunnen vinden...
Dat vraag ik omdat je zo negatief was over Bosch.quote:
Bos is een lul met 0,0 inzicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vraag ik omdat je zo negatief was over Bosch.
En deze coach ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bos is een lul met 0,0 inzicht.
OKquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die schat ik een stuk hoger in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |