Niet voor mij, ben immers op dit moment CC-loos dus ben niet geregistreerd bij welke club dan ookquote:
Ze zijn nog bepaald niet in vorm, voor wat het waard is. Want ik zie Den Bosch sowieso wel winnen. Lisse dit weekend nog een zware bollenderby, dat is ook al niet in hun voordeel.quote:
Niet eens een CC? Wat ben jij voor een nepsupporter?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet voor mij, ben immers op dit moment CC-loos dus ben niet geregistreerd bij welke club dan ook
Eentje die tweewekelijks bedelt of iemand een seizoenkaart over heeft, zodat ie weer gratis naar binnen kanquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niet eens een CC? Wat ben jij voor een nepsupporter?
Hij verliep in augustus, heb de nieuwe hier ingevuld liggen, doe hem van de week weer op de post.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niet eens een CC? Wat ben jij voor een nepsupporter?
Nu. Die staat er woensdag/zaterdag echt niet meer in.quote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
Oja, wanneer verliest Peeters zijn plaats?
En Matusiwa en Barakat moeten eens leren dat er ook nog medespelers zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
Die gast heeft ons al zeker 4/5 doelpunten gekost.
Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSERS!!!!!!!!!!!!!
Vanaf de 1-0 tot de 60e minuut had je er zeker 6 in moeten leggen en vervolgens incasseer je er 3.
Heb er geen woorden voor.
Oss helemaal zoek gespeeld in die periode en dan nog niet winnen.
De laatst 2 wedstrijden 9 doelpunten gemaakt maar het hadden er zeker 15 moeten zijn.
Train eens op de afwerking zou ik zeggen.
Zonder afbreuk te doen aan de eigen zwakke prestatie toch het vriendelijke verzoek aan de KNVB geen Belgische scheidsrechters meer te sturen.
Deze man verzuimt rood aan Oss te geven vroeg in de wedstrijd, 2 pingels niet te geven, slaande beweging in het gezicht zogemaamd niet te zien en doelpunt onterecht af te keuren, wat een debiel.
Voor de buitenstaander die hier lezen, een doelpunt afkeuren in de 92e minuut overigens.quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef DutchGooner het volgende:
WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSERS!!!!!!!!!!!!!
Vanaf de 1-0 tot de 60e minuut had je er zeker 6 in moeten leggen en vervolgens incasseer je er 3.
Heb er geen woorden voor.
Oss helemaal zoek gespeeld in die periode en dan nog niet winnen.
De laatst 2 wedstrijden 9 doelpunten gemaakt maar het hadden er zeker 15 moeten zijn.
Train eens op de afwerking zou ik zeggen.
Zonder afbreuk te doen aan de eigen zwakke prestatie toch het vriendelijke verzoek aan de KNVB geen Belgische scheidsrechters meer te sturen.
Deze man verzuimt rood aan Oss te geven vroeg in de wedstrijd, 2 pingels niet te geven, slaande beweging in het gezicht zogemaamd niet te zien en doelpunt onterecht af te keuren, wat een debiel.
Vorthoren mag ook in dit rijtje.quote:Op zondag 20 september 2009 17:06 schreef fanneke het volgende:
Matusiwa vergat even als vorige week dat er nog wel eens medespelers vrij staan. Barakat was weer eens lekker met hakballetjes bezig.
Yup, achterlijke overheid daar.quote:Op zondag 20 september 2009 17:43 schreef methodmich het volgende:
DG gaat naar Lisse zie ik in je onderschrift. Ze benaderen het daar als een derby volgens mij, qua veiligheidseisen.
Yup, geen club waar zoveel doelpunten vallen als bij Den Boschquote:Op maandag 21 september 2009 07:02 schreef TerroRobbie het volgende:
We zien dit seizoen in ieder geval weer (bij vlagen) leuk en aanvallend voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |