En dan gooi ik het ook nog in de TTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Rocka! Ga jij het nog een beetje aan zitten te wakkeren!![]()
Hier is gewoon een topic voor in CUL hoor! Wat eten en drinken we vandaag? # 139
quote:
Ja ik las het op het andere forum... Lijkt me echt heel moeilijk, zolang je ventje moeten missen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef p_iglet het volgende:
Mijn 2 mannen gaan volgende week onverwachts 5 dagen met zijn 2en op vakantie![]()
Naja en nog tig gehandicapten en vrijwilligers.![]()
De nood om een verpleegkundige is zo hoog dat ze gisteren aan de telefoon hingen of t_igger alsjeblieft mee kon en het zefls goed is als t_igger Pepijn meeneemt.
*slik* en ik ben alleen thuis
gaan ze ver weg?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef p_iglet het volgende:
Mijn 2 mannen gaan volgende week onverwachts 5 dagen met zijn 2en op vakantie![]()
Naja en nog tig gehandicapten en vrijwilligers.![]()
De nood om een verpleegkundige is zo hoog dat ze gisteren aan de telefoon hingen of t_igger alsjeblieft mee kon en het zefls goed is als t_igger Pepijn meeneemt.
*slik* en ik ben alleen thuis
ze komen nu naar huis. Thuis is ze meer op haar gemak dan in het zh. Moeten goed in de gaten houden dat ze voldoende drinkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:10 schreef Stout het volgende:
balen vicky, lukt het niet om haar wat te dwingen ? Helaas weet ik uit ervaring dat die eerste slokken echt mega erg zijn..
ja idd. Filmpje aan en lekker op de bank onder een deken. Hopen dat ze dan gaat drinkrn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat ze naar huis mag, Vicky. Misschien dat ze thuis in de vertrouwde omgeving wel wat wil drinken.
Vragen ze dat echt??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef MamsX het volgende:
Ik heb bij de ANWB gewerkt![]()
Wat een debielen die opbellen met de meest rare vragen..
En dan ook nog netjes antwoorden met;
"Nee mevrouw wij kunnen echt niet zien op welke weg uw man nu zit en of die onderweg is naar huis"
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Rocka! Ga jij het nog een beetje aan zitten te wakkeren!![]()
Hier is gewoon een topic voor in CUL hoor! Wat eten en drinken we vandaag? # 139
Oh ja hoor dat soort vragen komen gerust voor bij, ze denken dat de anwb alles weet..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef Chan het volgende:
[..]
Vragen ze dat echt??En menen ze het dan ook echt serieus of was het dan grappig bedoeld??
Guus welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
psies...
TT, ik bedoel, iedereen eet elke dag hoor! Maar niet iedereen heeft dagelijks/wekelijks/maandelijks/jaarlijks/ooit iets te maken met de ANWB!
Ja, maar als ik aan Guus denk denk ik eerder aan eten dan aan de ANWB.quote:
hey... jammer dat ik late dienst heb!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef bixister het volgende:
vind je guus zo'n smakelijk hapje?
ik weet nog niet wat we eten, wordt in elk geval een makkelijke hap en daarna de kindjes weer ophalen in 't verre oosten.
Zoals ik zei voor blijdorp heb je geen ovchip nodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef MamsX het volgende:
Ik wil naar blijdorp..maar ik irriteer me aan die ovchipkaart etc.
Werken voor je geld, ik zi ehet probleem niet zo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef aeque het volgende:
Potverdeurie!
Krijgen we net te horen dat een collega ons gaat verlaten op de afdeling, heeft hele andere baan gevonden.
Toppie voor hem, alleen wij zitten met het werk. En in het kader van de crisis bezuinigingen wordt er niemand meer aangenomen. Nu is dat geen probleem, is dat werk makkelijk op te vangen. Maar richting het einde van het jaar wordt het druk...
Je suggereert toch niet dat ik niet werk voor m'n geld he? Anders kunnen we nog leuke discussie hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Werken voor je geld, ik zi ehet probleem niet zo?
Ja das ook wel waar, ben een zeikventquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:48 schreef MamsX het volgende:
Nee precies, en je bent stiekem ook wel een zeur
Ik had echt helemaal niks ovenwaardigs in huis. Behalve een dieetpizza met gelukkig niet al te veel koolhydratenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Innepin
Kon je niks in de oven klaarmaken? Aardappels laten zich best garen in de oven, gegrilde groenten erbij, kipfiletje of visLekk0r
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik had echt helemaal niks ovenwaardigs in huis. Behalve een dieetpizza met gelukkig niet al te veel koolhydratenen mja ik hád in theorie nog even naar de appie kunnen waggelen. Maar daar had ik al helemaal geen zin in
![]()
Ik heb zo'n enorme hekel eraan als mensen het woord "debielen" gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef MamsX het volgende:
Ik heb bij de ANWB gewerkt![]()
Wat een debielen die opbellen met de meest rare vragen..
En dan ook nog netjes antwoorden met;
"Nee mevrouw wij kunnen echt niet zien op welke weg uw man nu zit en of die onderweg is naar huis"
Niet alleen bij New York Pizza hoor, maar bij heel veel restaurants via www.thuisbezorgd.nl of www.justeat.nl kwam ik achter een tijdje geleden.. Gelukkig is het zo duur!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:00 schreef MamsX het volgende:
Weetje wat een hel is voor mijn figuur.
Het feit dat je bij newyorkpizza met ideal kan betalen![]()
Ik heb nooit cash in huis dus at weinig pizza.. tot ik daar achter kwam
Vorige week was er ook een bankje met dezelfde TT.quote:
Hebben jullie geen xbox meer?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:11 schreef Lishe het volgende:
Ja woest deliedje! En dat kan niet omdat ik die niet heb.
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef Lishe het volgende:
Nergens op Aque, dvds zijn nutteloos in dit huishouden. Hij staat op dat minicomputertje, en beeld krijg ik via weer een ander versterkerding. Geloof ik.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef Chan het volgende:
[..]
Niet alleen bij New York Pizza hoor, maar bij heel veel restaurants via www.thuisbezorgd.nl of www.justeat.nl kwam ik achter een tijdje geleden.. Gelukkig is het zo duur!
Dat zou ik nou echt nooit doen he.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef Lishe het volgende:
Dieetpizza?! Haha!
Freecell ik vind jullie tour leuk!
En ff spuien: ik HAAT t dat we niet gewoon een dvdspeler hebben. Ik had luuk beloofd om Kikkerdril te kijken nu, maar ik krijg geen beeld met al die rot miniMacs, 1000 afstandsbedieningen en een pc. Ik wenste dat lief een andere 'hobby' had.en hij neemt nie op dus kan me niet helpen. Ikhaathetikhaathet.
Arme Luuk trouwens, ze had zo'n zin in de film!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:15 schreef Lishe het volgende:
Slim Yppy!
Jawel LiefLiedje, 2. Iets met harde schijfs. Dvd ging het om
Wees blij dat ik niet auto's ofzo als hobby heb. Dan zou ze de helft van de week niet naar d'r werk kunnen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Lishe het volgende:
Jarno, het is niet eeeheerlijk!!! Denk aan je wederhelft!
en je zolder zou, naast bérgen computers, vol staan met auto-onderdelen die je ooit misschien nog eens zou kunnen gebruiken..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet auto's ofzo als hobby heb. Dan zou ze de helft van de week niet naar d'r werk kunnen!.
Hier staan een paar kisten met kabelstjes, stekkertjes, draadjes en dingetjes die misschien ooooooit nog wel eens handig gaan zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:28 schreef Wampi het volgende:
[..]
en je zolder zou, naast bérgen computers, vol staan met auto-onderdelen die je ooit misschien nog eens zou kunnen gebruiken..
Of net zoals een kennis, een half jaar een auto in je tuin hebben staan waar die mee bezig is...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:28 schreef Wampi het volgende:
[..]
en je zolder zou, naast bérgen computers, vol staan met auto-onderdelen die je ooit misschien nog eens zou kunnen gebruiken..
Kijk dat is nog eens tof!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef Wampi het volgende:
da's wel heel lief miss-sly!!
ik ben zelf gelukkig ook een behoorlijke nerd heb voor mijn afstudeerproject de wiimotes van vriendje gebruikt, omgesoldeerd, doorgebrand, dus nog weer een nieuwe gekocht, aan een Flash-programmaatje gekoppeld, en zo een prototype gemaakt om mijn eindontwerp te demonstreren
hier ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier staan een paar kisten met kabelstjes, stekkertjes, draadjes en dingetjes die misschien ooooooit nog wel eens handig gaan zijn
ik hoop het.. wil niet nu al in de overgang hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:54 schreef bixister het volgende:
vicky, opvliegers!hoort dat nog bij 't ontzwangeren?
quote:Ontzwangeren - Opvliegers
Ik zeg altijd tegen vrouwen die net bevallen zijn; "Nu kun je vast wennen aan de klachten die je hebt tijdens de overgang". Ook het nachtelijk zweten en het hebben van opvliegers is een veel gehoorde klacht bij ‘jonge’ moeders. Je hormonen liggen volledig overhoop en dit veroorzaakt klachten als opvliegers en vergeetachtigheid. Het is heel normaal en verdwijnt weer als je hormonen weer op orde zijn.
ah mooi dan hoef ik die nie. Thnx!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:03 schreef E.T. het volgende:
die vond ik tegenvallen huup![]()
das sorbet ijs en heul geen lekkere klonten koekjesdeeg
Het is het geld meer dan waard vind ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja hey, nu wil ijs! Jammer dat B&J zo duur is.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:08 schreef Lishe het volgende:
Sugarke toch... Het komt vast goed met je gat.
Hertog 3 chocolades is goedkoper en ook heel erg lekker!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja hey, nu wil ijs! Jammer dat B&J zo duur is.
Oeh ja die van Hertog is ook lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Lishe!
[..]
Hertog 3 chocolades is goedkoper en ook heel erg lekker!![]()
En als je er van houdt zijn die bakjes yoghurtijs van het AH merk ook erg lekker
En anders gewoon een bak goedkope roomijs kopen en zo'n flesje chocolade-saushoewel ik dat zelf niet zou doen want ik zie mezelf wel zo'n heel ding chocosaus leegkiepen over mn ijs
iets met chocola en geen maat kunnen houden enzo...
dat heb ik als ik een pak cake en een bus slagroom koopquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
En anders gewoon een bak goedkope roomijs kopen en zo'n flesje chocolade-saushoewel ik dat zelf niet zou doen want ik zie mezelf wel zo'n heel ding chocosaus leegkiepen over mn ijs
iets met chocola en geen maat kunnen houden enzo...
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef Wampi het volgende:
[..]
dat heb ik als ik een pak cake en een bus slagroom koop.. en dan 3 dagen later een hoofd vol pukkels
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:56 schreef Vicky het volgende:
ik hoop het.. wil niet nu al in de overgang hoor![]()
Christan gaat er morgen heenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:47 schreef snoopy het volgende:
M en ik zijn naar Nemo geweest en bovenop het dak hebben we gelunched en dat was ook echt super. Goeie tip ook voor jou nog achteraf LisheEn nu kijkt hij Pete' s dragon en ik ben uitgevloerd...
Oew, dat zal Christan ook wel aansprekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef snoopy het volgende:
Rewimo, ze hebben nu het thema robotten. Morris was helemaal gebiologeerd door die dingen.
We hebben net een hele doos vol h&m kleding vooor hem ontvangen en alle setjes op de foto gezet (ARM KIND) , zal ze straks op mijn hyves zettenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:56 schreef freecell het volgende:
ChavezEcht
De laatste keer dat ik hem zag was hij 7 en vroeg hij of ik ging helpen met zijn puzzel
(wat hij trouwens sneller kon dan ik, haha)
Ik heb voor mezelf 2 desigual jurkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Lishe het volgende:
Het is sale daar nu snoop!
En desigual in de kalverstraat verkoopt ook kinderkleding, moeite waard!! ( wel heel duur!)
freecell, genant he? Maar ik zag het zoo voor me, dat mn billen daardoor groeide...
Sugar, thanks... Nu heb ik tenminste alle emoticons in tekst kunnen vangen via de quote, en kan ik ze voortaan ook vanuit mijn werk gebruiken... hier werkt het namelijk niet als ik op de emoticon zelf klik dus ik zoek me altijd suf naar de code. Maar nu heb ik ze in 1 keer! (Nu nog even uitzoeken welke precies wat is...)quote:
ooohh Desigual, ik was daar dit weekend, in Londen.. Wat een gáve dingen hebben ze daar!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Lishe het volgende:
En desigual in de kalverstraat verkoopt ook kinderkleding, moeite waard!! ( wel heel duur!)
freecell, genant he? Maar ik zag het zoo voor me, dat mn billen daardoor groeide...
Erg hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Lishe het volgende:
Jahquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef Logician het volgende:
[..]
We hebben net een hele doos vol h&m kleding vooor hem ontvangen en alle setjes op de foto gezet (ARM KIND) , zal ze straks op mijn hyves zetten(mducarmo.hyves.nl)
mooi mannetje word het he?
![]()
![]()
uhuquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah
Groot en stoer en mooi!
En niet meer klein
Tom is zeker ook stiekem geen anderhalf meer ineens
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:22 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
Achter en voor,en voor en achter.
Ik vind ze beide zo mooiAlleen duur inderdaad
uitverkoop toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:17 schreef Wampi het volgende:
JA snoopy en neem je credit card mee.
http://www.desigual.com
half Londen ook, maar Desigualquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:31 schreef Lois het volgende:
Ik keek even online in die kindercollectie en dat is weer helemaal Iris als ik dat zo zie, dus toch maar een keer naar binnen dan
De halve Kalverstraat heeft uitverkoop, dus deze winkel toch ook vast wel?
nee sorry, verkeerde quote. Ik wilde buuf quoten.quote:
ik heb al zo vreselijk veel afgekeken bij merken als mim-pi, jottum enweetikveelwatnogmeer..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef Wampi het volgende:
ET, ja als je zelf kleertjes kan maken is zo'n merk wel heel leuk en handig om van af te kijken!
Wij dachten eerst de kinderen van hier schuin-boven (4 en 6 oid), maar dat is onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef Pandora73 het volgende:
Enne, als ze er alleen maar zouden zijn afgevallen zouden ze wel ergens op de grond liggen toch?
Maarreh, wel raar ja freecell! Gekke mensen daar bij jullie
Ah, kijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Saffier het volgende:
Freecell, we hebben zelf dat huis gekochtdus, zoals Snoopy al zei; ik word mijn eigen overbuurvrouw
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Gaat het alweer over eten!
Ik ga naar de Thai, geen idee wat ik ga eten nog
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Saffier het volgende:
er staat een bordje op het raam van het huis aan de overkant met 'Verkocht'
![]()
![]()
dibbs voor als ie mislukt! o/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga dit eten vanavondhttp://www.kayotic.nl/blog/?p=4503 alleen met bloemkool ipv broccoli
En ik ga een taart maken voor m`n broers bruiloft, 3 hoog en ik heb hem al helemaal in m`n hoofd hoe hij moet worden
Nu hopen dat het wil met dit warme plakweer![]()
recept opgeslagen in het mapje 'eten' van mijn favorietenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga dit eten vanavondhttp://www.kayotic.nl/blog/?p=4503 alleen met bloemkool ipv broccoli
En ik ga een taart maken voor m`n broers bruiloft, 3 hoog en ik heb hem al helemaal in m`n hoofd hoe hij moet worden
Nu hopen dat het wil met dit warme plakweer
Herkenbaar. Neem jij jezelf dan ook altijd voor om het vaker te doen, wat er vervolgens weer tijden niet van komt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef Belana het volgende:
ik ben met de 3 mannen gaan wandelen en we hebben lekker de tourist uitgehangen in eigen stad, terrasje gepakt, broodjes gehaald, boodschapjes gedaan en na 2 uur wandelen waren we weer terugzalig!
Er hingen lettertjes op ons kozijn, M&Mquote:
Nou neequote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:42 schreef phluphy het volgende:
Waren het soms lettertjes met een gouden randje of zo?
jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:38 schreef phluphy het volgende:
Saffiertjepiertje, gefeliciteerd!![]()
[..]
Herkenbaar. Neem jij jezelf dan ook altijd voor om het vaker te doen, wat er vervolgens weer tijden niet van komt?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:13 schreef Vicky het volgende:
Ynske, mijn ouders hebben al meerdere keren geboden en gewonnen. bevalt ze prima en het is geen oplichtinf
dank je meiden, k zal het eens gaan proberen of dr zo wel nog een vakantie inzit dit jaarquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:22 schreef Stout het volgende:
Hier ook goede ervaringen met vakantieveilingen, zowel van mijn vriendin als van mijzelf.
advies : zo laat mogelijk bieden (laatste 15 seconden)
Het is elke keer als we weg zijn een dagje oidquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:34 schreef huuphuup het volgende:
nassen? goed idee ik bedenk me net dat ik nog niet gegeten heb vandaagbehalve een veel te duur schaaltje fruit bij v&d vanmorgen
![]()
MamsX die jurkjes staan je supermooi! en wat heb jij een mooi decollete zeg!
ik ben zelf ook niet zo van t hysterische maar bij andere vind k et vaak wel leuk.
Met 9 rennende kinderenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:30 schreef Ticootje het volgende:
ja wat wil je als je een creche thuis houdt. :p
Ja, nee, dan zou ik ook de deurmat pakken en weer terugleggenquote:
quote:
oh okay op die fiets.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:00 schreef Ticootje het volgende:
dat was mijn gestoorde beneden buurvrouw van mijn vorige huis.
Preciesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:52 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, nee, dan zou ik ook de deurmat pakken en weer terugleggen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Ynske het volgende:
zoo weer een Bol.com bon erbij, telefonische onderzoeken leveren altijd veel nipopoints op
mij ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |