ik heb al zo vreselijk veel afgekeken bij merken als mim-pi, jottum enweetikveelwatnogmeer..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:41 schreef Wampi het volgende:
ET, ja als je zelf kleertjes kan maken is zo'n merk wel heel leuk en handig om van af te kijken!
Wij dachten eerst de kinderen van hier schuin-boven (4 en 6 oid), maar dat is onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef Pandora73 het volgende:
Enne, als ze er alleen maar zouden zijn afgevallen zouden ze wel ergens op de grond liggen toch?
Maarreh, wel raar ja freecell! Gekke mensen daar bij jullie
Ah, kijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:04 schreef Saffier het volgende:
Freecell, we hebben zelf dat huis gekochtdus, zoals Snoopy al zei; ik word mijn eigen overbuurvrouw
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Gaat het alweer over eten!
Ik ga naar de Thai, geen idee wat ik ga eten nog
Gaaf!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef Saffier het volgende:
er staat een bordje op het raam van het huis aan de overkant met 'Verkocht'
![]()
![]()
dibbs voor als ie mislukt! o/quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga dit eten vanavondhttp://www.kayotic.nl/blog/?p=4503 alleen met bloemkool ipv broccoli
En ik ga een taart maken voor m`n broers bruiloft, 3 hoog en ik heb hem al helemaal in m`n hoofd hoe hij moet worden
Nu hopen dat het wil met dit warme plakweer![]()
recept opgeslagen in het mapje 'eten' van mijn favorietenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga dit eten vanavondhttp://www.kayotic.nl/blog/?p=4503 alleen met bloemkool ipv broccoli
En ik ga een taart maken voor m`n broers bruiloft, 3 hoog en ik heb hem al helemaal in m`n hoofd hoe hij moet worden
Nu hopen dat het wil met dit warme plakweer
Herkenbaar. Neem jij jezelf dan ook altijd voor om het vaker te doen, wat er vervolgens weer tijden niet van komt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:23 schreef Belana het volgende:
ik ben met de 3 mannen gaan wandelen en we hebben lekker de tourist uitgehangen in eigen stad, terrasje gepakt, broodjes gehaald, boodschapjes gedaan en na 2 uur wandelen waren we weer terugzalig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |