Vragen ze dat echt??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef MamsX het volgende:
Ik heb bij de ANWB gewerkt![]()
Wat een debielen die opbellen met de meest rare vragen..
En dan ook nog netjes antwoorden met;
"Nee mevrouw wij kunnen echt niet zien op welke weg uw man nu zit en of die onderweg is naar huis"
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Rocka! Ga jij het nog een beetje aan zitten te wakkeren!![]()
Hier is gewoon een topic voor in CUL hoor! Wat eten en drinken we vandaag? # 139
Oh ja hoor dat soort vragen komen gerust voor bij, ze denken dat de anwb alles weet..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef Chan het volgende:
[..]
Vragen ze dat echt??En menen ze het dan ook echt serieus of was het dan grappig bedoeld??
Guus welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
psies...
TT, ik bedoel, iedereen eet elke dag hoor! Maar niet iedereen heeft dagelijks/wekelijks/maandelijks/jaarlijks/ooit iets te maken met de ANWB!
Ja, maar als ik aan Guus denk denk ik eerder aan eten dan aan de ANWB.quote:
hey... jammer dat ik late dienst heb!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef bixister het volgende:
vind je guus zo'n smakelijk hapje?
ik weet nog niet wat we eten, wordt in elk geval een makkelijke hap en daarna de kindjes weer ophalen in 't verre oosten.
Zoals ik zei voor blijdorp heb je geen ovchip nodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef MamsX het volgende:
Ik wil naar blijdorp..maar ik irriteer me aan die ovchipkaart etc.
Werken voor je geld, ik zi ehet probleem niet zo?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:33 schreef aeque het volgende:
Potverdeurie!
Krijgen we net te horen dat een collega ons gaat verlaten op de afdeling, heeft hele andere baan gevonden.
Toppie voor hem, alleen wij zitten met het werk. En in het kader van de crisis bezuinigingen wordt er niemand meer aangenomen. Nu is dat geen probleem, is dat werk makkelijk op te vangen. Maar richting het einde van het jaar wordt het druk...
Je suggereert toch niet dat ik niet werk voor m'n geld he? Anders kunnen we nog leuke discussie hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Werken voor je geld, ik zi ehet probleem niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |