En dan gooi ik het ook nog in de TTquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Rocka! Ga jij het nog een beetje aan zitten te wakkeren!![]()
Hier is gewoon een topic voor in CUL hoor! Wat eten en drinken we vandaag? # 139
quote:
Ja ik las het op het andere forum... Lijkt me echt heel moeilijk, zolang je ventje moeten missen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef p_iglet het volgende:
Mijn 2 mannen gaan volgende week onverwachts 5 dagen met zijn 2en op vakantie![]()
Naja en nog tig gehandicapten en vrijwilligers.![]()
De nood om een verpleegkundige is zo hoog dat ze gisteren aan de telefoon hingen of t_igger alsjeblieft mee kon en het zefls goed is als t_igger Pepijn meeneemt.
*slik* en ik ben alleen thuis
gaan ze ver weg?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef p_iglet het volgende:
Mijn 2 mannen gaan volgende week onverwachts 5 dagen met zijn 2en op vakantie![]()
Naja en nog tig gehandicapten en vrijwilligers.![]()
De nood om een verpleegkundige is zo hoog dat ze gisteren aan de telefoon hingen of t_igger alsjeblieft mee kon en het zefls goed is als t_igger Pepijn meeneemt.
*slik* en ik ben alleen thuis
ze komen nu naar huis. Thuis is ze meer op haar gemak dan in het zh. Moeten goed in de gaten houden dat ze voldoende drinkt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:10 schreef Stout het volgende:
balen vicky, lukt het niet om haar wat te dwingen ? Helaas weet ik uit ervaring dat die eerste slokken echt mega erg zijn..
ja idd. Filmpje aan en lekker op de bank onder een deken. Hopen dat ze dan gaat drinkrn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Fijn dat ze naar huis mag, Vicky. Misschien dat ze thuis in de vertrouwde omgeving wel wat wil drinken.
Vragen ze dat echt??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef MamsX het volgende:
Ik heb bij de ANWB gewerkt![]()
Wat een debielen die opbellen met de meest rare vragen..
En dan ook nog netjes antwoorden met;
"Nee mevrouw wij kunnen echt niet zien op welke weg uw man nu zit en of die onderweg is naar huis"
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Rocka! Ga jij het nog een beetje aan zitten te wakkeren!![]()
Hier is gewoon een topic voor in CUL hoor! Wat eten en drinken we vandaag? # 139
Oh ja hoor dat soort vragen komen gerust voor bij, ze denken dat de anwb alles weet..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:53 schreef Chan het volgende:
[..]
Vragen ze dat echt??En menen ze het dan ook echt serieus of was het dan grappig bedoeld??
Guus welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
psies...
TT, ik bedoel, iedereen eet elke dag hoor! Maar niet iedereen heeft dagelijks/wekelijks/maandelijks/jaarlijks/ooit iets te maken met de ANWB!
Ja, maar als ik aan Guus denk denk ik eerder aan eten dan aan de ANWB.quote:
hey... jammer dat ik late dienst heb!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:17 schreef bixister het volgende:
vind je guus zo'n smakelijk hapje?
ik weet nog niet wat we eten, wordt in elk geval een makkelijke hap en daarna de kindjes weer ophalen in 't verre oosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |