Ja das ook wel waar, ben een zeikventquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:48 schreef MamsX het volgende:
Nee precies, en je bent stiekem ook wel een zeur
Ik had echt helemaal niks ovenwaardigs in huis. Behalve een dieetpizza met gelukkig niet al te veel koolhydratenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Innepin
Kon je niks in de oven klaarmaken? Aardappels laten zich best garen in de oven, gegrilde groenten erbij, kipfiletje of visLekk0r
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik had echt helemaal niks ovenwaardigs in huis. Behalve een dieetpizza met gelukkig niet al te veel koolhydratenen mja ik hád in theorie nog even naar de appie kunnen waggelen. Maar daar had ik al helemaal geen zin in
![]()
Ik heb zo'n enorme hekel eraan als mensen het woord "debielen" gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef MamsX het volgende:
Ik heb bij de ANWB gewerkt![]()
Wat een debielen die opbellen met de meest rare vragen..
En dan ook nog netjes antwoorden met;
"Nee mevrouw wij kunnen echt niet zien op welke weg uw man nu zit en of die onderweg is naar huis"
Niet alleen bij New York Pizza hoor, maar bij heel veel restaurants via www.thuisbezorgd.nl of www.justeat.nl kwam ik achter een tijdje geleden.. Gelukkig is het zo duur!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:00 schreef MamsX het volgende:
Weetje wat een hel is voor mijn figuur.
Het feit dat je bij newyorkpizza met ideal kan betalen![]()
Ik heb nooit cash in huis dus at weinig pizza.. tot ik daar achter kwam
Vorige week was er ook een bankje met dezelfde TT.quote:
Hebben jullie geen xbox meer?!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:11 schreef Lishe het volgende:
Ja woest deliedje! En dat kan niet omdat ik die niet heb.
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef Lishe het volgende:
Nergens op Aque, dvds zijn nutteloos in dit huishouden. Hij staat op dat minicomputertje, en beeld krijg ik via weer een ander versterkerding. Geloof ik.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef Chan het volgende:
[..]
Niet alleen bij New York Pizza hoor, maar bij heel veel restaurants via www.thuisbezorgd.nl of www.justeat.nl kwam ik achter een tijdje geleden.. Gelukkig is het zo duur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |