Je hebt inderdaad gelijk. Both trouwens.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat beeld krijg ik door Jotcha's verhalen. Een beeld van een soort Rachel Bilson ofzo.
Dat doen we dan bij de volgende die ik openquote:Op maandag 13 juli 2009 01:21 schreef ImTheBase het volgende:
FailTT, iets met Anywhere erin moeten enzo.
Je mist een linkerhaak.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:22 schreef xalo het volgende:
Ach, fuck it ook. Het is te laat om de OP er goed in te zetten.
Copy em ff van de wiki, daar is tie ok! doe doequote:Op maandag 13 juli 2009 01:22 schreef xalo het volgende:
Ach, fuck it ook. Het is te laat om de OP er goed in te zetten.
Nu mist 'ie wel meer.quote:
Ja, maar mijn laptop faalt bij wiki, hij loopt telkens vast.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:21 schreef ImTheBase het volgende:
FailTT, iets met Anywhere erin moeten enzo.
quote:
Focking geil wijf uit the ocquote:
NICE! quote for truthquote:Op maandag 13 juli 2009 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WELKOM!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen.ITB is mastahblastah! Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mark vindt Rachel Bilson ook al zo geil.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:26 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Focking geil wijf uit the ocnet zoals die andere chick, maar die is beetje anorexia geworden.
Dankje, je red me van het falen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WELKOM!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen.ITB is mastahblastah! Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is ook knap. Ze trekt alleen heel vaak zo'n pruilmondje, en dat vind ik minder aan d'r.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark vindt Rachel Bilson ook al zo geil.
Ze wil gewoon watquote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze is ook knap. Ze trekt alleen heel vaak zo'n pruilmondje, en dat vind ik minder aan d'r.
Nee, gelukkig enkel oppervlakkig. Die heb ik nog wel, maar komen niet op fok/msnquote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wel vermakelijk though. Heb je ook met dingetje zulks een sms historie achter de rug dan.
Ik las het ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nice, ik kom ook overal in voor he, bekendheid ook.
Ja, ze wil jou ja. Elk chickie wil jou.quote:
Hoezo zou iemand die smsjes willen lezen dan gek. Just asking.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gelukkig enkel oppervlakkig. Die heb ik nog wel, maar komen niet op fok/msn
Jullie willen alles lezen stelletje roddeltantesquote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand die smsjes willen lezen dan gek. Just asking.
Die kerel was echt de bom, serieus. Beste tijden gehad in die lessen. Ja jongens ik ga ff wat kopiëren...quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Herr cönings had zijn laatste lesdaghele les met ACDC gezeten
jwztoggggquote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, ze wil jou ja. Elk chickie wil jou.
Ik blaas je tegen de muurrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef KingGone het volgende:
[..]
Flinke druk opbouw dan vanaf het platteland naar hier.
Hij ging of drinken halen, of kopieeren of gewoon keihard schijtenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Die kerel was echt de bom, serieus. Beste tijden gehad in die lessen. Ja jongens ik ga ff wat kopiëren...Zagen we hem de week erop weer ofzo.
Wij willen óf weten waar je het over hebt als je het weer eens over smsjes hebt, óf we willen gewoon niets horen over smsjes. Dus niets roddeltantes!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jullie willen alles lezen stelletje roddeltantes
No.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jullie willen alles lezen stelletje roddeltantes
Omdat 'ie een eikel is.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij ging of drinken halen, of kopieeren of gewoon keihard schijten
Die gast waswaarom moet ie nou weggaan
Welnee. Jij niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik blaas je tegen de muurrrrrrrrrrrrrrrrrrr
En die gekke bekken tijdens een luistertoetsquote:Op maandag 13 juli 2009 01:33 schreef ImTheBase het volgende:
En schreeuwen tegen ze zoemer. En toen ik met een universele afstands de stereo aandeed ging tie zo vet vreemd kijken en zo van: hey jij mag niet spelen, stil!![]()
of tijdens een toets vragen hoe z'n lg chocolate werkt
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En die gekke bekken tijdens een luistertoets
Die vent maakte gewoon opmerkingen die niet kunnen.quote:
Dat was ook wel nodig, maar als leraar kun je dat eigenlijk niet makenquote:
Zoals wat voor opmerkingen? Volgens mij ben je gewoon een huilie, je moet wel ergens tegen kunnen jwzzzzzzzzzzz deze samenleving heeft tolerantienodigggg~!11 brooo swa messen steek pinautomaten jwt!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Die vent maakte gewoon opmerkingen die niet kunnen.
Slaap lekkerquote:
Ah. Het ontbreekt je aan nieren.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:35 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
boh ik heb zo'n enorme colapisstraal hier klaar, kiek maar ûût jung!
"Ik heb meer begrip voor pedofielen dan voor mensen die in god geloven."quote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zoals wat voor opmerkingen? Volgens mij ben je gewoon een huilie, je moet wel ergens tegen kunnen jwzzzzzzzzzzz deze samenleving heeft tolerantienodigggg~!11 brooo swa messen steek pinautomaten jwt!
Nee, toen ik in de 3de zat kon ik nergens tegen, en ja, rond die tijd was ik inderdaad een huilie zonder zelfvertrouwen en met een veel te laag zelfbeeld. Als een leraar dan in een proefwerkweek blaadjes gaat uitdelen voor Duits, een vak waar je erg veel moeite mee hebt, jouw blaadje neerlegt, na 10 minuten terugkomt om nog een blaadje neer te leggen met de mededeling "ja, je kunt het toch niet, dus ik denk, ik leg een tweede blaadje neer zodat je de eerste gelijk weg kunt gooien" helpt dat niet echt mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Zoals wat voor opmerkingen? Volgens mij ben je gewoon een huilie, je moet wel ergens tegen kunnen jwzzzzzzzzzzz deze samenleving heeft tolerantienodigggg~!11 brooo swa messen steek pinautomaten jwt!
HAHAHAHA ZOOOOO, NICE!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
"Ik heb meer begrip voor pedofielen dan voor mensen die in god geloven."
Amen
Auquote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, toen ik in de 3de zat kon ik nergens tegen, en ja, rond die tijd was ik inderdaad een huilie zonder zelfvertrouwen en met een veel te laag zelfbeeld. Als een leraar dan in een proefwerkweek blaadjes gaat uitdelen voor Duits, een vak waar je erg veel moeite mee hebt, jouw blaadje neerlegt, na 10 minuten terugkomt om nog een blaadje neer te leggen met de mededeling "ja, je kunt het toch niet, dus ik denk, ik leg een tweede blaadje neer zodat je de eerste gelijk weg kunt gooien" helpt dat niet echt mee.
Hij was echtquote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
HAHAHAHA ZOOOOO, NICE!![]()
! hahaha, wat een kerel
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:38 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, toen ik in de 3de zat kon ik nergens tegen, en ja, rond die tijd was ik inderdaad een huilie zonder zelfvertrouwen en met een veel te laag zelfbeeld. Als een leraar dan in een proefwerkweek blaadjes gaat uitdelen voor Duits, een vak waar je erg veel moeite mee hebt, jouw blaadje neerlegt, na 10 minuten terugkomt om nog een blaadje neer te leggen met de mededeling "ja, je kunt het toch niet, dus ik denk, ik leg een tweede blaadje neer zodat je de eerste gelijk weg kunt gooien" helpt dat niet echt mee.
Precies. Ik vind dat je zoiets als leraar niet kunt maken, en ik heb dat proefwerk ook hard verneukt, gewoon omdat die kerel zo liep de fucken.quote:
Jij kan er om lachen, maar ik vind 't nog steeds niet grappig, want ik zal vast niet de enige zijn waarbij 'ie zulke opmerkingen maakte.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat soort dingen kreeg ik ook vaak te verwerken, ik had dan ook een 5 op mijn eindlijst
Nou geen smoesjes verzinnen he, je was gewoon fucking slecht.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat je zoiets als leraar niet kunt maken, en ik heb dat proefwerk ook hard verneukt, gewoon omdat die kerel zo liep de fucken.
One day you might,quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij kan er om lachen, maar ik vind 't nog steeds niet grappig, want ik zal vast niet de enige zijn waarbij 'ie zulke opmerkingen maakte.
Met regelmaat: "jouw uitspraak is lang niet zo geweldig als die van rik"quote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat soort dingen kreeg ik ook vaak te verwerken, ik had dan ook een 5 op mijn eindlijst
Hahaha jaquote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met regelmaat: "jouw uitspraak is lang niet zo geweldig als die van rik"![]()
Of: we vragen het rik, die weet het toch wel
Ik was inderdaad niet goed in Duits, maar het lijkt me dat als je 7 uur zit te blokken je geen 3 hoort te halen, en al helemaal niet terwijl je de eerste 4 vragen goed hebt, en die vragen erna, zo goed als, allemaal fout.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nou geen smoesjes verzinnen he, je was gewoon fucking slecht.![]()
![]()
![]()
Ik kan me jou sowieso niet niet-vrolijk voorstellenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat je zoiets als leraar niet kunt maken, en ik heb dat proefwerk ook hard verneukt, gewoon omdat die kerel zo liep de fucken.
Ach fuck it, verleden gek, je hebt je diploma binnen jwz, feesten en lachen en fuck the past fuck die hatururszzzz,,<1,1quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik was inderdaad niet goed in Duits, maar het lijkt me dat als je 7 uur zit te blokken je geen 3 hoort te halen, en al helemaal niet terwijl je de eerste 4 vragen goed hebt, en die vragen erna, zo goed als, allemaal fout.
Oh, als ik meerdere dagen amper slaap ben ik héel snel chagrijnig en alles behalve vrolijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan me jou sowieso niet niet-vrolijk voorstellen
En een keer: Oh, kijk: rik rick en hidde hebben opgeteld een voldoende. Als je het naar boven afrondtquote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hahaha jadie weet het toch wel opmerking deed ie vaker. Maar ook bij mensen die regelmatig in slaap vielen ging tie allerlei rotzooi uithalen, geniaal
Och, ik laat het wel achter me, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds een hekel aan die kerel heb.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach fuck it, verleden gek, je hebt je diploma binnen jwz, feesten en lachen en fuck the past fuck die hatururszzzz,,<1,1
En die chagrijnwaves merk je zelfs via the InTErNetZZZZz serious businessssssquote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, als ik meerdere dagen amper slaap ben ik héel snel chagrijnig en alles behalve vrolijk.
Maar zo heb ik je nooit meegemaaktquote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, als ik meerdere dagen amper slaap ben ik héel snel chagrijnig en alles behalve vrolijk.
Ligt eraan hoe erg het isquote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En die chagrijnwaves merk je zelfs via the InTErNetZZZZz serious businessssss
[ afbeelding ]
En dan ook met die stem, whehehequote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En een keer: Oh, kijk: rik rick en hidde hebben opgeteld een voldoende. Als je het naar boven afrondt
Wees blij.quote:
Weet je wie altijd chagrijnig is? Mag je radenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En die chagrijnwaves merk je zelfs via the InTErNetZZZZz serious businessssss
[ afbeelding ]
Nee, daar hebben de meeste meiden geen last van als ze de pil slikken.quote:
Moederopmerking? ;Dquote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wie altijd chagrijnig is? Mag je raden!
Jij? Al merk je het dan niet via internet?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wie altijd chagrijnig is? Mag je raden!
* schrijft op met verwijzing naar Meiden op hun 15e aan de pil; Geen maagd meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben de meeste meiden geen last van als ze de pil slikken.
Hele erge buikpijn vlak voor een menstruatie.quote:
quote:
Nee, laat maar... stomme garp.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij? Al merk je het dan niet via internet?
Ja dat wist ik. Maar waar staat het letterlijk voorquote:Op maandag 13 juli 2009 01:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maandelijks feestje jweet, altijd erg gezellig met veel rode wijn.
Gelukkig ben ik al 17 en klopt er geen hol van het idee dat meisjes die de pil slikken geen maagd zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
* schrijft op met verwijzing naar Meiden op hun 15e aan de pil; Geen maagd meer.
ROfleins`1az
Premenstrueel syndroomquote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Maar waar staat het letterlijk voor
Premenstrueel syndroomquote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je bent me voor.quote:
Premenistreel syndrom of zoquote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was een beetje mollig. Net een teddybeerquote:
Ben ik ook een beetjequote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was een beetje mollig. Net een teddybeer.
O nee, je bent zwanger!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oke.
Ik ben zelf al een tijdje niet meer ongesteld geweest
Ben jij dan ook 'n teddybeer?quote:
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was een beetje mollig. Net een teddybeer.
Z'n smsschatje.quote:
Niiiiiiiiiiiiceee, LAT-relaties voor hatuurrszzzquote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?
Let op het woord vakantie.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het je nog zo gezegd, doe het veilig!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef haar de schuldonbeschermd sms-contact
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef haar de schuldonbeschermd sms-contact
Nee, ik denk dat ik over 7 minute maar ga slapen. Ik ben net afgekickt van knuffelen, dus dan moet ik niet weer verslaafd raken!quote:
Ja maar ik was haar eerste en het was in een steegjequote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb het je nog zo gezegd, doe het veilig!
Dan kun je meisjes versieren die ver weg wonen. Na de vakantie zie je ze toch nooit meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verdomme. Maar ik ga ook weer op vakantie dit jaar
Wel als het aan mij ligtquote:Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan kun je meisjes versieren die ver weg wonen. Na de vakantie zie je ze toch nooit meer.
En ze zei zeker dat een condoom niet nodig was als je d'r een breezer gaf? De slet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ik was haar eerste en het was in een steegje
Dat hoofd van die rechtsequote:
HOE WEET JE DAT? Was je erbij?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef xalo het volgende:
[..]
En ze zei zeker dat een condoom niet nodig was als je d'r een breezer gaf? De slet.
Oké. Bij mij was het geen succes.quote:
Ik ga ook naar Zuid-Frankrijk. 10 daagjesquote:Op maandag 13 juli 2009 01:56 schreef Renesite het volgende:
Ik naar zuid-frankrijk vrijdag, 3 weekjes!!!
Nee, ze heeft me ook belazerd, ze koppelde me aan d'r vriend en die gaf mij een 10tje als hij geen condoom om hoefde te doen. "Het was toch niet nodig, want het was toch z'n eerste keer". De slet.quote:
En nu is hij ook over tijd en worden we indirect familie?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, ze heeft me ook belazerd, ze koppelde me aan d'r vriend en die gaf mij een 10tje als hij geen condoom om hoefde te doen. "Het was toch niet nodig, want het was toch z'n eerste keer". De slet.
[img]-[/img]quote:
Nee, gewoon niet zo'n succes toen 'ie om de 2 weken langskwam. Ik zag 'm veel te weinig dus het kon niet goed gaan.quote:
Ik weet zijn naam nog geloof ikquote:Op maandag 13 juli 2009 01:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo'n succes toen 'ie om de 2 weken langskwam. Ik zag 'm veel te weinig dus het kon niet goed gaan.
Dustin?quote:
Val toch allemoal doooooooooooooodquote:Op maandag 13 juli 2009 02:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
BLOOOEDD, ZWEEET, EN TRAAANEEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
denk dat ik ook maar moet slapenquote:Op maandag 13 juli 2009 02:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
als je roem voorbij is moet je kijken wie je nog kent!~!oeneoEEEEEEEEEEEEEee
Aanhouden, zo hoort 't, fack de falerssssquote:Op maandag 13 juli 2009 02:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
slaap al 4 dagen niet meer voor 03:00
IK FAALDOEIquote:Op maandag 13 juli 2009 02:06 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Aanhouden, zo hoort 't, fack de falerssss
Ik ook al een tijdje niet, maar vandaag 2 uur gezwommen en dat merk ik nu.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
slaap al 4 dagen niet meer voor 03:00
Ga slapen. Dis niet een baggerpoel.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:09 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
BRO IK FAAL NIET FALLOOSSSS, GEFALLOOSSS, JWZ ANTIFAALLSPRAAYYY
bolletjeeequote:Op maandag 13 juli 2009 02:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje niet, maar vandaag 2 uur gezwommen en dat merk ik nu.
Tegen beter weten in tegen de slaap aan het vechten.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:12 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
hihi wat spookje gij spange chick uit op dit tijdstip?
Voorbereiden voor slapen door middel van drie goedbelegde boterhammenquote:Op maandag 13 juli 2009 02:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Tegen beter weten in tegen de slaap aan het vechten.
En jij?
Dat is ongezond!quote:Op maandag 13 juli 2009 02:22 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Voorbereiden voor slapen door middel van drie goedbelegde boterhammen
Nee niet goed.quote:Op maandag 13 juli 2009 02:23 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heul niet, goed voor 't gewicht jeweeetttal heb ik ook zin in krentenbollekes
![]()
Danku schone damequote:Op maandag 13 juli 2009 02:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee niet goed.
Maar ik ga slapen.Slaap smakelijk alvast!
![]()
Volgens mij is ie voor zijn computer in slaap gevallen.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:25 schreef Lulz het volgende:
Iemand, alsjeblieft, sleur me door de dag heen x_x", ik heb niet geslapen en ik moet het tot vanavond uithouden, omdat ik een verschoven dag-nacht ritme heb.
Gast, koffiequote:Op maandag 13 juli 2009 07:25 schreef Lulz het volgende:
Iemand, alsjeblieft, sleur me door de dag heen x_x", ik heb niet geslapen en ik moet het tot vanavond uithouden, omdat ik een verschoven dag-nacht ritme heb.
Anti-Koffie, Pro-ZwarteBagger.quote:Op maandag 13 juli 2009 07:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Gast, koffie![]()
Snap niet dat je dat persé niet wil.
Ik welquote:
Dat haal je toch wel weer in op school/werkquote:Op maandag 13 juli 2009 08:42 schreef Plums het volgende:
[..]
Ach, ja, ach. Kon beter. 3 uur slaap gehad ofzo.
Hoe ist met jou dan?
Meh nou nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat haal je toch wel weer in op school/werk
En met mij gaat het goed, met m`n nieuwe iPhone spelen
Succes dan alvastquote:Op maandag 13 juli 2009 08:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Meh nou nee.Heb niks te doen vandaag, alleen therapie. En daarvoor moet ik eigenlijk wel wakker zijn, anders heeft t vrij weinig zin he.
En vanavond bezoek, dus ik doe vanmiddag nog maar even n dutje ofzo.
![]()
En tof.
Ik snap t niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:49 schreef Juicyhil het volgende:
Ik doe telkens Alt+V ipv Crtl+V, gisteren een beetje teveel op OSX gezeten
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 08:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Hehhe dankje.Zit al zwaar aan de koffie.
Op Mac OSX kun je altijd iets kopieren plakken met cmnd+c (knopje naast de spatiebalk) en cmnd+v bij Windows is dat ctrl+c en ctrl+v. Nu gebruik ik iedere keer Alt+c op windows (knopje naast de spatiebalk).quote:
Aha.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op Mac OSX kun je altijd iets kopieren plakken met cmnd+c (knopje naast de spatiebalk) en cmnd+v bij Windows is dat ctrl+c en ctrl+v. Nu gebruik ik iedere keer Alt+c op windows (knopje naast de spatiebalk).
Joahquote:
Ik duim voor je.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Joah
Maar ja, het gaat wel weer over. Denk ik.
Die steun heb ik nodig. Dankjewel.quote:
Over een maandje voor mij.quote:
Cheerleaderquote:
Shut up and drive, drive, drive?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:31 schreef Juicyhil het volgende:
Shut up and put your money where your mouth is.
quote:
Klopt, dan ga ik 1,5 week naar Boedapest toe (Sziget).quote:
Yes, zit telkens in m`n hoofdquote:Op maandag 13 juli 2009 09:42 schreef Lulz het volgende:
[..]
Ik weet.![]()
Is op zich wel een leuk nummer.
Veel plezier.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer.
Ik ga nog even eten enzo en dan richting werk. Doei iedereen.
En dan gewoon de try versie?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
www.rfactor.net
Amsterdamse kartbaan zit erin
Aaah, okè.quote:
Zelf genoeg geld hebben 14.gifquote:Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef Tijgertje. het volgende:
Mn moeder om geld vragen.
Ze wordt gek.
Ik overleef nooit het einde van de maand.quote:
Ik heb teveel uitgegeven.quote:
Heb je al bedacht hoe je het ze gaat zeggen?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb teveel uitgegeven.
En heb nu nog 10 euro, en dat terwijl ik naar de stad ga met een jongen.
Dus moest even geld hebben.![]()
En als ik op vakantie ga moet ik even 500 euro lenen van mn pa denk ik.![]()
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb je al bedacht hoe je het ze gaat zeggen?
Ik ben aan het sparen voor een eigen auto 14.gifquote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee.
Ik denk dat ik een enorm terugbetaalplan moet hebben voordat ze mij dat geld lenen
Mja, in Salou met 300 euro. Daar heb ik niks aan. Dus moet echt lenen
Ik ook, m`n volgende maandsalaris ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor een eigen auto 14.gif
Dan heb je wel geluk.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben al over de 3000 euro heenEn mijn ouders betalen straks mijn rijbewijs
Ik geloof dat ik ongeveer de helft kwijt zal zijn. Maar dat is nog maar afwachtenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk.
Ik was 3000 euro kwijt voor m`n rijbewijs namelijk.
Dat kun je echt niet voorspellenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ongeveer de helft kwijt zal zijn. Maar dat is nog maar afwachten
Je zou aannemen dat je dan minder les nodig hebt. Toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet voorspellen
Ik dacht ook dat ik met 1500 euro zou zijn. Maar ja, het was 40 minuten naar Harderwijk rijden (waar ik lesde) en dan moest je een les van 2 uur nemen = 80 euro per les.
Iemand anders bij dezelfde rijschool was 4000 euro kwijt
JEZUS. HOE DOE JE DAT.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben al over de 3000 euro heenEn mijn ouders betalen straks mijn rijbewijs
Weinig. 3,30 per uur, en werk maar 3 uurtjes in de week. Maar ik geef weinig uitquote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
JEZUS. HOE DOE JE DAT.
Hoeveel verdien je
Dat had ik gehoopt jah.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je zou aannemen dat je dan minder les nodig hebt. Toch?
Ik krijg een euro of 1200 per maand, maar heb echt geen cent gespaardquote:Op maandag 13 juli 2009 10:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weinig. 3,30 per uur, en werk maar 3 uurtjes in de week. Maar ik geef weinig uit
1200 per maand. WOW. Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik krijg een euro of 1200 per maand, maar heb echt geen cent gespaard
19quote:
Jezus. Hoe krijg je dat dan in godsnaam voor elkaar.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Weinig. 3,30 per uur, en werk maar 3 uurtjes in de week. Maar ik geef weinig uit
Nog niet, wel zoekende voor een huisquote:
In de vakantie werk ik wel veelquote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jezus. Hoe krijg je dat dan in godsnaam voor elkaar.
Ik per maand:
250 - Salaris
60 - Kleedgeld
48 - Studiefinanciering
60 - Zakgeld
Maar echt niet dat ik kan sparen.
Ik zou het wel weten. Nog een jaar of 2 bij mijn ouders blijven en eenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nog niet, wel zoekende voor een huis
Schoolgeld e.d. alles betaald? Zo ja: tering. Zo nee: ooooh...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jezus. Hoe krijg je dat dan in godsnaam voor elkaar.
Ik per maand:
250 - Salaris
60 - Kleedgeld
48 - Studiefinanciering
60 - Zakgeld
Maar echt niet dat ik kan sparen.
Ik hou van onafhankelijk zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 10:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Nog een jaar of 2 bij mijn ouders blijven en eenauto kopen.
Maar je werkt fulltime en hebt een salaris van 1200? Teringquote:Op maandag 13 juli 2009 10:57 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff, gisteren nog op wat huurwoningen gereageerd.
Allemaal hopeloos.
Morgen word bekend op welke plaats ik sta.
Maar dan mag ik nog wel ff wachten wil ik echt kans maken
Nope, 32 uur.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je werkt fulltime en hebt een salaris van 1200? Tering!!!
Ik 330 euro voor 10 uur in de weej... Dan zou ik zelfs meer maken.
Die heb ik volgende week.quote:
Ik zal ze van de week wel ff makenquote:
Die shizz betalen mn ouders gewoon.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schoolgeld e.d. alles betaald? Zo ja: tering. Zo nee: ooooh...
Fúuuuuuuuuuuuuckquote:Op maandag 13 juli 2009 11:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die shizz betalen mn ouders gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |