Jij kan er om lachen, maar ik vind 't nog steeds niet grappig, want ik zal vast niet de enige zijn waarbij 'ie zulke opmerkingen maakte.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat soort dingen kreeg ik ook vaak te verwerken, ik had dan ook een 5 op mijn eindlijst
Nou geen smoesjes verzinnen he, je was gewoon fucking slecht.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat je zoiets als leraar niet kunt maken, en ik heb dat proefwerk ook hard verneukt, gewoon omdat die kerel zo liep de fucken.
One day you might,quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij kan er om lachen, maar ik vind 't nog steeds niet grappig, want ik zal vast niet de enige zijn waarbij 'ie zulke opmerkingen maakte.
Met regelmaat: "jouw uitspraak is lang niet zo geweldig als die van rik"quote:Op maandag 13 juli 2009 01:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat soort dingen kreeg ik ook vaak te verwerken, ik had dan ook een 5 op mijn eindlijst
Hahaha jaquote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met regelmaat: "jouw uitspraak is lang niet zo geweldig als die van rik"![]()
Of: we vragen het rik, die weet het toch wel
Ik was inderdaad niet goed in Duits, maar het lijkt me dat als je 7 uur zit te blokken je geen 3 hoort te halen, en al helemaal niet terwijl je de eerste 4 vragen goed hebt, en die vragen erna, zo goed als, allemaal fout.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:41 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nou geen smoesjes verzinnen he, je was gewoon fucking slecht.![]()
![]()
![]()
Ik kan me jou sowieso niet niet-vrolijk voorstellenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat je zoiets als leraar niet kunt maken, en ik heb dat proefwerk ook hard verneukt, gewoon omdat die kerel zo liep de fucken.
Ach fuck it, verleden gek, je hebt je diploma binnen jwz, feesten en lachen en fuck the past fuck die hatururszzzz,,<1,1quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik was inderdaad niet goed in Duits, maar het lijkt me dat als je 7 uur zit te blokken je geen 3 hoort te halen, en al helemaal niet terwijl je de eerste 4 vragen goed hebt, en die vragen erna, zo goed als, allemaal fout.
Oh, als ik meerdere dagen amper slaap ben ik héel snel chagrijnig en alles behalve vrolijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kan me jou sowieso niet niet-vrolijk voorstellen
En een keer: Oh, kijk: rik rick en hidde hebben opgeteld een voldoende. Als je het naar boven afrondtquote:Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hahaha jadie weet het toch wel opmerking deed ie vaker. Maar ook bij mensen die regelmatig in slaap vielen ging tie allerlei rotzooi uithalen, geniaal
Och, ik laat het wel achter me, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds een hekel aan die kerel heb.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ach fuck it, verleden gek, je hebt je diploma binnen jwz, feesten en lachen en fuck the past fuck die hatururszzzz,,<1,1
En die chagrijnwaves merk je zelfs via the InTErNetZZZZz serious businessssssquote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, als ik meerdere dagen amper slaap ben ik héel snel chagrijnig en alles behalve vrolijk.
Maar zo heb ik je nooit meegemaaktquote:Op maandag 13 juli 2009 01:43 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, als ik meerdere dagen amper slaap ben ik héel snel chagrijnig en alles behalve vrolijk.
Ligt eraan hoe erg het isquote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En die chagrijnwaves merk je zelfs via the InTErNetZZZZz serious businessssss
[ afbeelding ]
En dan ook met die stem, whehehequote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En een keer: Oh, kijk: rik rick en hidde hebben opgeteld een voldoende. Als je het naar boven afrondt
Wees blij.quote:
Weet je wie altijd chagrijnig is? Mag je radenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:44 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En die chagrijnwaves merk je zelfs via the InTErNetZZZZz serious businessssss
[ afbeelding ]
Nee, daar hebben de meeste meiden geen last van als ze de pil slikken.quote:
Moederopmerking? ;Dquote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wie altijd chagrijnig is? Mag je raden!
Jij? Al merk je het dan niet via internet?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wie altijd chagrijnig is? Mag je raden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |