HOE WEET JE DAT? Was je erbij?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef xalo het volgende:
[..]
En ze zei zeker dat een condoom niet nodig was als je d'r een breezer gaf? De slet.
Oké. Bij mij was het geen succes.quote:
Ik ga ook naar Zuid-Frankrijk. 10 daagjesquote:Op maandag 13 juli 2009 01:56 schreef Renesite het volgende:
Ik naar zuid-frankrijk vrijdag, 3 weekjes!!!
Nee, ze heeft me ook belazerd, ze koppelde me aan d'r vriend en die gaf mij een 10tje als hij geen condoom om hoefde te doen. "Het was toch niet nodig, want het was toch z'n eerste keer". De slet.quote:
En nu is hij ook over tijd en worden we indirect familie?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, ze heeft me ook belazerd, ze koppelde me aan d'r vriend en die gaf mij een 10tje als hij geen condoom om hoefde te doen. "Het was toch niet nodig, want het was toch z'n eerste keer". De slet.
[img]-[/img]quote:
Nee, gewoon niet zo'n succes toen 'ie om de 2 weken langskwam. Ik zag 'm veel te weinig dus het kon niet goed gaan.quote:
Ik weet zijn naam nog geloof ikquote:Op maandag 13 juli 2009 01:59 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo'n succes toen 'ie om de 2 weken langskwam. Ik zag 'm veel te weinig dus het kon niet goed gaan.
Dustin?quote:
Val toch allemoal doooooooooooooodquote:Op maandag 13 juli 2009 02:02 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
BLOOOEDD, ZWEEET, EN TRAAANEEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
denk dat ik ook maar moet slapenquote:Op maandag 13 juli 2009 02:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
als je roem voorbij is moet je kijken wie je nog kent!~!oeneoEEEEEEEEEEEEEee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |