Ben jij dan ook 'n teddybeer?quote:
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was een beetje mollig. Net een teddybeer.
Z'n smsschatje.quote:
Niiiiiiiiiiiiceee, LAT-relaties voor hatuurrszzzquote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?
Let op het woord vakantie.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het je nog zo gezegd, doe het veilig!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef haar de schuldonbeschermd sms-contact
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef haar de schuldonbeschermd sms-contact
Nee, ik denk dat ik over 7 minute maar ga slapen. Ik ben net afgekickt van knuffelen, dus dan moet ik niet weer verslaafd raken!quote:
Ja maar ik was haar eerste en het was in een steegjequote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb het je nog zo gezegd, doe het veilig!
Dan kun je meisjes versieren die ver weg wonen. Na de vakantie zie je ze toch nooit meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verdomme. Maar ik ga ook weer op vakantie dit jaar
Wel als het aan mij ligtquote:Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan kun je meisjes versieren die ver weg wonen. Na de vakantie zie je ze toch nooit meer.
En ze zei zeker dat een condoom niet nodig was als je d'r een breezer gaf? De slet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ik was haar eerste en het was in een steegje
Dat hoofd van die rechtsequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |