* schrijft op met verwijzing naar Meiden op hun 15e aan de pil; Geen maagd meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben de meeste meiden geen last van als ze de pil slikken.
Hele erge buikpijn vlak voor een menstruatie.quote:
quote:
Nee, laat maar... stomme garp.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij? Al merk je het dan niet via internet?
Ja dat wist ik. Maar waar staat het letterlijk voorquote:Op maandag 13 juli 2009 01:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Maandelijks feestje jweet, altijd erg gezellig met veel rode wijn.
Gelukkig ben ik al 17 en klopt er geen hol van het idee dat meisjes die de pil slikken geen maagd zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:47 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
* schrijft op met verwijzing naar Meiden op hun 15e aan de pil; Geen maagd meer.
ROfleins`1az
Premenstrueel syndroomquote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Maar waar staat het letterlijk voor
Premenstrueel syndroomquote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je bent me voor.quote:
Premenistreel syndrom of zoquote:Op maandag 13 juli 2009 01:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was een beetje mollig. Net een teddybeerquote:
Ben ik ook een beetjequote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was een beetje mollig. Net een teddybeer.
O nee, je bent zwanger!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oke.
Ik ben zelf al een tijdje niet meer ongesteld geweest
Ben jij dan ook 'n teddybeer?quote:
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn vakantievriendje was een beetje mollig. Net een teddybeer.
Z'n smsschatje.quote:
Niiiiiiiiiiiiceee, LAT-relaties voor hatuurrszzzquote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?
Let op het woord vakantie.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar hij woonde toch ver weg? Waarom dan? Moest die niet smsen met meisjes uit zijn buurt?
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb het je nog zo gezegd, doe het veilig!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef haar de schuldonbeschermd sms-contact
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef haar de schuldonbeschermd sms-contact
Nee, ik denk dat ik over 7 minute maar ga slapen. Ik ben net afgekickt van knuffelen, dus dan moet ik niet weer verslaafd raken!quote:
Ja maar ik was haar eerste en het was in een steegjequote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb het je nog zo gezegd, doe het veilig!
Dan kun je meisjes versieren die ver weg wonen. Na de vakantie zie je ze toch nooit meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verdomme. Maar ik ga ook weer op vakantie dit jaar
Wel als het aan mij ligtquote:Op maandag 13 juli 2009 01:55 schreef xalo het volgende:
[..]
Dan kun je meisjes versieren die ver weg wonen. Na de vakantie zie je ze toch nooit meer.
En ze zei zeker dat een condoom niet nodig was als je d'r een breezer gaf? De slet.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar ik was haar eerste en het was in een steegje
Dat hoofd van die rechtsequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |