Dankje, je red me van het falen.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
WELKOM!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen.ITB is mastahblastah! Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is ook knap. Ze trekt alleen heel vaak zo'n pruilmondje, en dat vind ik minder aan d'r.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark vindt Rachel Bilson ook al zo geil.
Ze wil gewoon watquote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef xalo het volgende:
[..]
Ze is ook knap. Ze trekt alleen heel vaak zo'n pruilmondje, en dat vind ik minder aan d'r.
Nee, gelukkig enkel oppervlakkig. Die heb ik nog wel, maar komen niet op fok/msnquote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wel vermakelijk though. Heb je ook met dingetje zulks een sms historie achter de rug dan.
Ik las het ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:29 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Nice, ik kom ook overal in voor he, bekendheid ook.
Ja, ze wil jou ja. Elk chickie wil jou.quote:
Hoezo zou iemand die smsjes willen lezen dan gek. Just asking.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gelukkig enkel oppervlakkig. Die heb ik nog wel, maar komen niet op fok/msn
Jullie willen alles lezen stelletje roddeltantesquote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hoezo zou iemand die smsjes willen lezen dan gek. Just asking.
Die kerel was echt de bom, serieus. Beste tijden gehad in die lessen. Ja jongens ik ga ff wat kopiëren...quote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Herr cönings had zijn laatste lesdaghele les met ACDC gezeten
jwztoggggquote:Op maandag 13 juli 2009 01:30 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, ze wil jou ja. Elk chickie wil jou.
Ik blaas je tegen de muurrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 13 juli 2009 01:32 schreef KingGone het volgende:
[..]
Flinke druk opbouw dan vanaf het platteland naar hier.
Hij ging of drinken halen, of kopieeren of gewoon keihard schijtenquote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Die kerel was echt de bom, serieus. Beste tijden gehad in die lessen. Ja jongens ik ga ff wat kopiëren...Zagen we hem de week erop weer ofzo.
Wij willen óf weten waar je het over hebt als je het weer eens over smsjes hebt, óf we willen gewoon niets horen over smsjes. Dus niets roddeltantes!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jullie willen alles lezen stelletje roddeltantes
No.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jullie willen alles lezen stelletje roddeltantes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |