laatste bericht:quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef mr.happy het volgende:
Het is toch jammer dat in Nederland het begrip van mensen inmiddels op een zo laag peil ligt dat inenten, een goede methode om te voorkomen dat een ziekte grootschalig uitbreekt, gezien wordt als een "complot', 'hoax' of anderszins wilsbeinvloedend..
Dammit. Inenten houdt in dat je wordt ingespoten met stukjes gedeactiveerd virus/bacterie, zodat je immuunsysteem alvast geactiveerd wordt zodat, wanneer je de daadwerkelijke infectie krijgt je immuunsysteem direct aan de gang kan gaan om het op te ruimen.
Ja, je wordt met stukjes virus ingespoten, dus je kunt een beetje ziek worden (de mensen die ziek owrden van de inenting alleen al zouden van de ziekte zelf gegarandeerd het loodje leggen). Ja, het is preventief, maar de kans dat er een grote griepgolf aankomt is erg groot. Nee, het is geen complot van de regering, de regering ziet liever niet dat straks 30-40% van de beroepsbevolking ziek thuis zit. Nee, een willekeurige website/gerucht heeft geen informatie die 'waar en onafhankelijk' is.
Je niet laten inenten of het nu baarmoederhalskanker of griep is, is hufterig, stom en ondankbaar.
Je draait hier oorzaak en gevolg om.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. De ziektes en aandoeningen waarvoor je de pillen slikt zijn juist de veroorzakers.
Jah, echtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef switchboy het volgende:
Hier verder
[..]
Je draait hier oorzaak en gevolg om.
Echte mannen kunnen zo'n griepje wel aanquote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Rosbief het volgende:
Intenten is voor sissy's
Echte mannen worden neit zeik!
Nee, daar schijn je kanker van te krijgen, of onvruchtbaarheid. Of beide, ik weet het niet meer. Maar dat komt weer door de aspartaam in m'n kauwgom, daar krijg je mogelijk AIDS van, maar mogelijk ook niet. Oh, de twijfel!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef CantFazeMe het volgende:
The fuck is dit? Laat je gewoo inenten, doos!
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, daar schijn je kanker van te krijgen, of onvruchtbaarheid. Of beide, ik weet het niet meer. Maar dat komt weer door de aspartaam in m'n kauwgom, daar krijg je mogelijk AIDS van, maar mogelijk ook niet. Oh, de twijfel!
Straks maar even aan Lambiekje vragen, die schijnt alle onomstotelijk bewezen complottheorieën te hebben bedacht gelezen.quote:
Mensen twijfelen aan vaccins --> schadelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef DurumDoner het volgende:
Eerste x dat ik in deze reeks kijk. Nu al nummer 3 zie ik. Iemand korte samenvatting?
In het kort: Lambiekje wijst alle vaccinaties af, en beschuldigt de hele medische wereld van bedrog.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef DurumDoner het volgende:
Eerste x dat ik in deze reeks kijk. Nu al nummer 3 zie ik. Iemand korte samenvatting?
Iedereen is:quote:
Ik denk dat ik mijn scriptie hierop ga baserenquote:
Jezus Biek, laat je je zo niet heel erg kennen, t is vooral door gasten zouals jij dat ze [BNW] een debielenforum vinden, gas terug man, laat mensen hun mening ventileren zonder ze zo aan te vallen, waarom zo agressief?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:36 schreef Lambiekje het volgende:
Ohja natuurlijk. Ik hoor het al allemaal bigpharma-nazies hier.
De reaguurders op de Telegraaf zijn al wijzer/wakkerder dan de gros hier. Alleen maar negatieve berichten en wakker worden geroep. Mooi mooi mooi. Nu hier nog de hersendoden wakkerschudden voor dat ze echt een kasplantje worden.quote:Als ik dit zo lees, trapt er niemand in deze zoveelste truc van de farma-industrie, tenzij je zowat hersendood bent. Tegen de farma-industrie: "Jullie macht op deze corrupte overheid en andere overheden heeft de langste tijd gehad ! Krijg de zwijne-pest en prik in je eigen derrière tot je platgespoten bent." Tuig met witteboorden, bah !
Ja heerlijk hequote:Op zondag 12 juli 2009 19:56 schreef NJ het volgende:
Deze reeks is voer voor psychologen.
wie zegt dat het verplichte deelname is...quote:Op zondag 12 juli 2009 19:59 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Nee geen 3e deelik heb hier geen tijd voor
Vooral dit soort posts zijn erg lachwekkendquote:Op zondag 12 juli 2009 19:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ooit wel eens een onderzoek gezien van schadelijk effect van een geneesmiddel.?!
Geneesmiddel mag het niet heten. onderdrukmiddel is beter.
mmm ik word alleen zo moe dat er nimmer ook maar iets gegkeken wordt waarom er door mij en andere gewezen wordt op de waanzin van bigpharma.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jezus Biek, laat je je zo niet heel erg kennen, t is vooral door gasten zouals jij dat ze [BNW] een debielenforum vinden, gas terug man, laat mensen hun mening ventileren zonder ze zo aan te vallen, waarom zo agressief?
Ik zeg toch ook dat ik me niet in laat enten, so what, als anderen dat wel willen, ongeacht of dat vaccin nou goed is ja of nee, da's toch hun keuze...je hoeft niet zo hard van leer te trekken....
Wat wel iets zegt over jouw invulling van het begrip 'wijsheid'.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:23 schreef Lambiekje het volgende:
De reaguurders op de Telegraaf zijn al wijzer/wakkerder dan de gros hier.
Net als dat jij de andere bronnen niet leest danwel meteen afschrijft als bullshit de wereld ingebracht door BigPharma. Je oogst wat je zaait.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm ik word alleen zo moe dat er nimmer ook maar iets gegkeken wordt waarom er door mij en andere gewezen wordt op de waanzin van bigpharma.
doktersvoorschriftquote:Op zondag 12 juli 2009 20:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wie zegt dat het verplichte deelname is...
Haha jaquote:Op zondag 12 juli 2009 20:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wie zegt dat het verplichte deelname is...
ah vandaar dat het voor het griepvaccin over wordt geslagen en ganze wereldbevolking er aan moet.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vooral dit soort posts zijn erg lachwekkendDat is juist 1 van de aspecten die onderzocht wordt bij een nieuw medicijn. Dus om de vraag te beantwoorden, ja die heb ik gezien.
Slimmer dan menigeen hier, ja.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat wel iets zegt over jouw invulling van het begrip 'wijsheid'.
Telegraaf-reageerders silm vinden....
't Is maar goed dat dorpsgekken als jij vooral meewarig worden genegeerd of gebruikt (als hier) als entertainmentquote:
goed biek.. maar dit verklaart natuurlijk niet de bloedlijnen..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ah vandaar dat het voor het griepvaccin over wordt geslagen en ganze wereldbevolking er aan moet.
Nee Atuinhek. Dit is moord met voorbedachte rade te meer omdat deze griep labmade is.
Mogelijk dit, mogelijk dat...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:30 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Mainstream media: Griep komt mogelijk uit proefbuis
Mainstreammedia zei ook dat Benzema mogelijk naar Machester United ging.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:30 schreef Mailb0mber32 het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)-een-proefbuis.dhtml
Lees het eens?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mogelijk dit, mogelijk dat...
Mogelijk ben jij Grote Smurf. Waar rook is, is vuur.
Nee dan is wat Micha Kat als stelling heeft. Laat bea haar kleinkinderen maar plaatspuiten live op TV.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
goed biek.. maar dit verklaart natuurlijk niet de bloedlijnen..
Lees het eens?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Mainstreammedia zei ook dat Benzema mogelijk naar Machester United ging.
En evengoed, zodra er in de media staat dat er een varkensgriepuitbraak is is het een krantje gecontroleerd door de BigPharma, zodra er iets instaat over een mogelijke ontstaansgeschiedenis is het allemaal geloofwaardig..
De griepprik wordt al jaren in nederland gegeven aan risicogroepen. En ik weet niet exact wat hierbij de opkomst is. Maar in princiepe verschilt het varkensgriep vaccin weinig van de normale griepprik.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:23 schreef Lambiekje het volgende:
'Tachtig procent wil vaccin tegen Mexicaanse griep'
Mijn god wat een propaganda shit. Als je de reacties leest is niemand bereid zich te prikken. Wat denken de hoernalisten wel niet. Wat een stelletje prutsers dat ze zich zo makkelijk voor het karretje laten spannen.
Het is kwalijk te noemen.
[..]
De reaguurders op de Telegraaf zijn al wijzer/wakkerder dan de gros hier. Alleen maar negatieve berichten en wakker worden geroep. Mooi mooi mooi. Nu hier nog de hersendoden wakker te schudden.
dat wordt weer eens kompleet genegeerd door meningeen. Je had het al eerder geplaatst. Maar kwam zeer weinig respons op.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:30 schreef Mailb0mber32 het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)-een-proefbuis.dhtml
Jeuj, weer een stel paranoide spuisels...quote:Op zondag 12 juli 2009 20:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ah vandaar dat het voor het griepvaccin over wordt geslagen en ganze wereldbevolking er aan moet.
Nee Atuinhek. Dit is moord met voorbedachte rade te meer omdat deze griep labmade is.
Tja, dan moet je ook niet zeiken op Lambiekje.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo? Mainstream-media is allemaal mogelijk in handen van de Bilderberg-groep.
Een ultimatum gesteld voor de Koningin, ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dan is wat Micha Kat als stelling heeft. Laat bea haar kleinkinderen maar plaatspuiten live op TV.
http://www.klokkenluidero(...)-beatrix-family.html
Oftewel, Lambiekje is homofiel!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het kort: Lambiekje wijst alle vaccinaties af, en beschuldigt de hele medische wereld van bedrog.
zeer kleine risico. dat was softenon en des ook. Wat nu als het toch niet zo goed was. Dan is gehele bevolking geinfecteerd. Daar wel eens over nagedacht.!?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef switchboy het volgende:
[..]
De griepprik wordt al jaren in nederland gegeven aan risicogroepen. En ik weet niet exact wat hierbij de opkomst is. Maar in princiepe verschilt het varkensgriep vaccin weinig van de normale griepprik.
Dus ja als die toch gratis door de regering aangeboden wordt is het aan jezelf of je het zeer kleine risico op bijwerkingen neemt of het grotere risico om ziek te worden.
Toch zegt het wel wat als de 'elite' zich er mee volspuitquote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een ultimatum gesteld voor de Koningin, ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat.
Ik durf te wedden dat er jaarlijks meer mensen doodgaan aan griep dan aan kanker.quote:
Zelfs daar staat dat het niet ontwikkeld is, maar door een ongelukje "ontsnapt" is. Wat is je punt?quote:
*woosh*quote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Tja, dan moet je ook niet zeiken op Lambiekje.
Wederom: hoevaak heb jij persoonlijk een vaccin onderzocht dat je dit zo zeker weet?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zeer kleine risico. dat was softenon en des ook. Wat nu als het toch niet zo goed was. Dan is gehele bevolking geinfecteerd. Daar wel eens over nagedacht.!?
Bigpharma heeft nu geen reputatie van vertrouwen met BULLSHIT als AIDS, SARS, SMON, VIOXX en ga zo maar door.
Maar gerust stop jij maar antivries en gemalen eendennieren in je systeem.
Nee hoor. Ik speel jouw spelletje mee. Je sarcast-o-meter detecteert het alleen niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*woosh*
En wederom mist je het punt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:36 schreef Lambiekje het volgende:
Maar gerust stop jij maar antivries en gemalen eendennieren in je systeem.
je weet dat het plan op tafel licht om het al bij babies in te spuiten.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind niet alle inentingen even noodzakelijk, tegen HPV laat ik mn kinderen bv echt niet inenten
Cause there wasn't any, kloontjequote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Nee hoor. Ik speel jouw spelletje mee. Je sarcast-o-meter detecteert het alleen niet.
Lambiekjes paranoia is veroorzaakt door biologische experimenten van de overheid. Er ging iets mis met het vaccinquote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef switchboy het volgende:
Er zijn nog een aantal vragen die nog beantwoord moeten worden. Dat het topic dicht is geen excuss.
Een lijst met vragen waar Lambiekje nog geen echt antwoord op heeft gegeven:
Ontken jij dat er bij elk medicijn een bijsluiter zit waarin alle bekende (nadelige) side effects genoemd worden, inclusief de statistische kans erop?
Maarre lambiekje heb je die 10 artikelen waarnaar ik verwezen heb al gelezen? Of blijf je net als een fundementalistische gelovige al het tegensprekende bewijs gewoon negeren?
Heb je ooit wel eens één studie naar een geneesmiddel gelezen?
Hoe vaak heb jij een vaccin bekeken door een microscoop? Zelf onderzoek gedaan, zeg maar. Hoe vaak heb je voor jezelf nagedacht?
Hebben jouw ouders je wel laten inenten?
Denk dat Majesteit Lambiekje erg dankbaar is voor deze informatie.....o wacht, Bilderberg-groepquote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Een ultimatum gesteld voor de Koningin, ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Cause there wasn't any, kloontje.
Lambiekje is een jokkebrokjequote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Lambiekje het volgende:
je weet dat het plan op tafel licht om het al bij babies in te spuiten.
"Frankly my dear, I don't give a damn."quote:
Leuk dat m'n schrijfstijl zoveel indruk op je maakt dan.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar je maakt mij niet wijs dat je je onlangs voor het eerst op Fok! hebt geregistreerd.
Waar precies zeg ik dat je schrijfstijl indruk op me maakt?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef Mailb0mber32 het volgende:
Leuk dat m'n schrijfstijl zoveel indruk op je maakt dan.
Bijna alle ziektes van malleria tot geelzucht zijn per ongeluk en of doelbewust ontsnapte lapziektes.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Zelfs daar staat dat het niet ontwikkeld is, maar door een ongelukje "ontsnapt" is. Wat is je punt?
En door welk engineered virus wordt jouw disleksie veroorzaakt?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
Bijna alle ziektes van malleria tot geelzucht zijn per ongeluk en of doelbewust ontsnapte lapziektes.
zeg ik dat het gebeurt? Ik zeg toch dat men er over denkt?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lambiekje is een jokkebrokje.
In dat artikel staat alleen dat een aantal Weense wetenschappers dat stellen. Waar lees jij iets van een plan dat op tafel zou liggen? Je zuigt het uit je dikke paranoide duimpje, o grote Misleider van Onschuldigen.
Maar als er een staaltje ontsnapt is dat ze hebben gebruikt om te testen op een eerdere variant is er helemaal niks ontwikkeld. Dan heeft het zich gewoon gemuteerd, zoals het griepvirus wel vaker doet. Echt, jij snapt hier helemaal niks van he?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bijna alle ziektes van malleria tot geelzucht zijn per ongeluk en of doelbewust ontsnapte lapziektes.
Daarnaast zijn velen gewoon uitgezet tijdens oorlog. Waar we omdat we z'n diversiteit aan vliegverkeer hebben overal er last van hebben.
Militairen worden misbruikt als proefkonijnen.
Je zegt glashard dat er een plan op tafel ligt.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef Lambiekje het volgende:
zeg ik dat het gebeurt? Ik zeg toch dat men er over denkt?
Keelkanker van beffen?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Belgie heeft er over om volgend jaar 12 jarige jongens in te enten. Aangezien je keelkanker krijgt van beffen.
De vaccinatie tegen HPV16 en HPV18 is in die zin uniek dat er hierbij geen vaccinatie gegeven wordt waar je direct effect van ziet. Zoals bij de gangbare vaccinaties. Hier gaat het meer om de sluipende gevolgen van een infectie met HPV.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind niet alle inentingen even noodzakelijk, tegen HPV laat ik mn kinderen bv echt niet inenten
Soort van Geert Wilders dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zegt glashard dat er een plan op tafel ligt.
Lambiekje = Opruier & Bangmaker.
En als je ook jongens inent dan zorg je ervoor dat je de pool van het virus verder verkleint waardoor mogelijk eradicatie mogelijk is. Net zoals we het pokkenvirus hebben uitgeroeidquote:Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Belgie heeft er over om volgend jaar 12 jarige jongens in te enten. Aangezien je keelkanker krijgt van beffen.
NU weet ik niet wat je bedoelt met lapziektes, maar malaria is al heel lang een probleem, en met lang bedoel ik duizenden jaren. Vele bekende historische figuren van Alaric (koning van de Gothen) tot Dante zijn overleden aan malaria.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De reden dat ik dit zeg is omdat ik niet overtuigd ben van de werking EN niet weet of het evt negatieve gevolgen zou kunnen hebben. Dit is namelijk wel ooit het geval gebleken in het verleden.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef switchboy het volgende:
[..]
De vaccinatie tegen HPV16 en HPV18 is in die zin uniek dat er hierbij geen vaccinatie gegeven wordt waar je direct effect van ziet. Zoals bij de gangbare vaccinaties. Hier gaat het meer om de sluipende gevolgen van een infectie met HPV.
HPV16 en 18 verhogen namelijk de kans op een cervix carcinoom1 Het staat dus niet vast dat je het krijgt wanneer je een infectie hebt. Wel dat de kans sterk toeneemt. Als je er dus voor kan zorgen dat je de oorzaak wegneemt verklein je dus het risico op een cervixcarcinoom. (CC)2
In die zin heeft een vaccinatie tegen HPV dus wel zeker zin. het zal sowieso een risico reductie geven, maar helemaal beschermen tegen CC zal het niet geven.
1Jan, M et al. Human papillomavirus is a necessary cause of invasive cervical cancer worldwide
2Long-term efficacy of human papillomavirus vaccination
Nebraska State Senator Ernie Chambers (D - Omaha) filed suit against God Friday, asking a court to order the Almighty and his followers to stop making terrorist threats.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:09 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.anarchiel.com/(...)ide_uit_de_geschiede
Goed. Eindelijk reuring
Hallo dit is het oogpunt van bigpharma. !?!! Die willen zo veel mogelijk kinderen verminken. En komen met de meest idiote claims.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Keelkanker van beffen?
En van neuken ga je dood.
Valt mee dat er nog zoveel mensen in leven zijn, als ik dat doemscenario van jou lees
In mijn ogen was er veel mis met de communicatie en ontstond hierdoor een onduidelijk beeld.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
De reden dat ik dit zeg is omdat ik niet overtuigd ben van de werking EN niet weet of het evt negatieve gevolgen zou kunnen hebben. Dit is namelijk wel ooit het geval gebleken in het verleden.
Baarmoederhalskanker is een soort kanker die zich vrij langzaam ontwikkelt, bij eens in de 5 jaar controle, zou je er gewoon ruim op tijd bij moeten zijn.
Ik zou eerder mijn kinderen gewoon adviseren zich op jongere leeftijd al een keer laten checken, dan ze in laten enten.
Maar waarom zouden ze dat willen? Wie wil er nu kinderen verminken? Ik zie de logica niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hallo dit is het oogpunt van bigpharma. !?!! Die willen zo veel mogelijk kinderen verminken. En komen met de meest idiote claims.
Nee natuurlijk niet. Als 2012 voorbij is en alles gaat gewoon z'n gangetje (like duh..) gaan ze ook vage excuses verzinnen in plaats van gewoon hun ongelijk toegeven of beter nog, hun kop te houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef wakajawaka het volgende:
als er niks aan de hand blijkt te zijn houden jullie complot denkers dan eindelijk eens op?
Komt ook omdat het in veel gevallen een medische aandoening is, dat paranoia geneuzel.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:58 schreef KosterT het volgende:
Nee natuurlijk niet. Als 2012 voorbij is en alles gaat gewoon z'n gangetje (like duh..) gaan ze ook vage excuses verzinnen in plaats van gewoon hun ongelijk toegeven of beter nog, hun kop te houden.
Oke laten we in jou lijn doordenken, wat heb je aan verminkte kinderen die later een verminderde arbeid productieviteit zullen hebben en dus minder verdienen waardoor jij je medicijnen niet meer kan afzetten voordezelfde prijs?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hallo dit is het oogpunt van bigpharma. !?!! Die willen zo veel mogelijk kinderen verminken. En komen met de meest idiote claims.
een verzwakt en ziek persoon levert geld, veel geld, op. Een gezond persoon daar heeft bigpharma geen boodschap aan. Think about it.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dat willen? Wie wil er nu kinderen verminken? Ik zie de logica niet.
Het is dus niet accuut hè. Eerst zwak ziek en misselijk. en dan voornamelijk eerst allemaal kankers krijgen zodat er eerst nog grof geld verdient wordt en dan vervolgens te laten sterven met zeg een incubatietijd van 15/20 jaar. Niemand behalve een paar doorgewinterde complotters die het linkt aan het vaccin-programma van 2009.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef wakajawaka het volgende:
Als ik het goed begrijp wil een "groep" mensen genocide op zo'n 5 miljard mensen plegen met die griep prik?als er niks aan de hand blijkt te zijn houden jullie complot denkers dan eindelijk eens op?
Sommige mensen zouden dan eens kritisch gaan denken over hun eigen ideeen....quote:Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is dus niet accuut hè. Eerst zwak ziek en misselijk. en dan voornamelijk eerst allemaal kankers krijgen zodat er eerst nog grof geld verdient wordt en dan vervolgens te laten sterven met zeg een incubatietijd van 15/20 jaar. Niemand behalve een paar doorgewinterde complotters die het linkt aan het vaccin-programma van 2009.
Minder verdienen en toch dure medicijnen kopen om nog enigszins te functioneren. Sinds de jaren 60 verdienen we minstens nog maar een derde vrij besteedbaar tov salaris. En het wordt minder en minder en minder. belastingen en buitensporige verplichte verzekeringen waarbij je nog je eigen gezondheid ondermijnt ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:06 schreef switchboy het volgende:
[..]
Oke laten we in jou lijn doordenken, wat heb je aan verminkte kinderen die later een verminderde arbeid productieviteit zullen hebben en dus minder verdienen waardoor jij je medicijnen niet meer kan afzetten voordezelfde prijs?
never bite the hand that feeds you.
Ga maar gauw verder met de donald duck.quote:
Ik dacht dat ik de [BNW] homo was!quote:
Jij lijkt er meer van te weten dan de meeste hier, vertel me és is het zinvol je te laten vaccineren of is het een minimale risicoreductie t.o.v. van geen vaccinatie?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:12 schreef DennisMoore het volgende:
Chambers, in a fit of alliteration, also accuses God of causing "fearsome floods, egregious earthquakes, horrendous hurricanes, terrifying tornadoes, pestilential plagues, ferocious famines, devastating droughts, genocidal wars, birth defects, and the like."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |