laatste bericht:quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef mr.happy het volgende:
Het is toch jammer dat in Nederland het begrip van mensen inmiddels op een zo laag peil ligt dat inenten, een goede methode om te voorkomen dat een ziekte grootschalig uitbreekt, gezien wordt als een "complot', 'hoax' of anderszins wilsbeinvloedend..
Dammit. Inenten houdt in dat je wordt ingespoten met stukjes gedeactiveerd virus/bacterie, zodat je immuunsysteem alvast geactiveerd wordt zodat, wanneer je de daadwerkelijke infectie krijgt je immuunsysteem direct aan de gang kan gaan om het op te ruimen.
Ja, je wordt met stukjes virus ingespoten, dus je kunt een beetje ziek worden (de mensen die ziek owrden van de inenting alleen al zouden van de ziekte zelf gegarandeerd het loodje leggen). Ja, het is preventief, maar de kans dat er een grote griepgolf aankomt is erg groot. Nee, het is geen complot van de regering, de regering ziet liever niet dat straks 30-40% van de beroepsbevolking ziek thuis zit. Nee, een willekeurige website/gerucht heeft geen informatie die 'waar en onafhankelijk' is.
Je niet laten inenten of het nu baarmoederhalskanker of griep is, is hufterig, stom en ondankbaar.
Je draait hier oorzaak en gevolg om.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. De ziektes en aandoeningen waarvoor je de pillen slikt zijn juist de veroorzakers.
Jah, echtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef switchboy het volgende:
Hier verder
[..]
Je draait hier oorzaak en gevolg om.
Echte mannen kunnen zo'n griepje wel aanquote:Op zondag 12 juli 2009 20:08 schreef Rosbief het volgende:
Intenten is voor sissy's
Echte mannen worden neit zeik!
Nee, daar schijn je kanker van te krijgen, of onvruchtbaarheid. Of beide, ik weet het niet meer. Maar dat komt weer door de aspartaam in m'n kauwgom, daar krijg je mogelijk AIDS van, maar mogelijk ook niet. Oh, de twijfel!quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef CantFazeMe het volgende:
The fuck is dit? Laat je gewoo inenten, doos!
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, daar schijn je kanker van te krijgen, of onvruchtbaarheid. Of beide, ik weet het niet meer. Maar dat komt weer door de aspartaam in m'n kauwgom, daar krijg je mogelijk AIDS van, maar mogelijk ook niet. Oh, de twijfel!
Straks maar even aan Lambiekje vragen, die schijnt alle onomstotelijk bewezen complottheorieën te hebben bedacht gelezen.quote:
Mensen twijfelen aan vaccins --> schadelijk.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef DurumDoner het volgende:
Eerste x dat ik in deze reeks kijk. Nu al nummer 3 zie ik. Iemand korte samenvatting?
In het kort: Lambiekje wijst alle vaccinaties af, en beschuldigt de hele medische wereld van bedrog.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:16 schreef DurumDoner het volgende:
Eerste x dat ik in deze reeks kijk. Nu al nummer 3 zie ik. Iemand korte samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |