abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70912520
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Mailb0mber32 het volgende:

Nee hoor. Ik speel jouw spelletje mee. Je sarcast-o-meter detecteert het alleen niet.
Cause there wasn't any, kloontje .
pi_70912529
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef switchboy het volgende:
Er zijn nog een aantal vragen die nog beantwoord moeten worden. Dat het topic dicht is geen excuss.

Een lijst met vragen waar Lambiekje nog geen echt antwoord op heeft gegeven:
Ontken jij dat er bij elk medicijn een bijsluiter zit waarin alle bekende (nadelige) side effects genoemd worden, inclusief de statistische kans erop?
Maarre lambiekje heb je die 10 artikelen waarnaar ik verwezen heb al gelezen? Of blijf je net als een fundementalistische gelovige al het tegensprekende bewijs gewoon negeren?
Heb je ooit wel eens één studie naar een geneesmiddel gelezen?
Hoe vaak heb jij een vaccin bekeken door een microscoop? Zelf onderzoek gedaan, zeg maar. Hoe vaak heb je voor jezelf nagedacht?
Hebben jouw ouders je wel laten inenten?
Lambiekjes paranoia is veroorzaakt door biologische experimenten van de overheid. Er ging iets mis met het vaccin
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 20:40:32 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_70912540
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Een ultimatum gesteld voor de Koningin, ben benieuwd hoe ze daar mee omgaat.
Denk dat Majesteit Lambiekje erg dankbaar is voor deze informatie.....o wacht, Bilderberg-groep
pi_70912575
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Cause there wasn't any, kloontje .
Kloontje?
Vertel maar van wie dan.
pi_70912585
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef Lambiekje het volgende:

je weet dat het plan op tafel licht om het al bij babies in te spuiten.
Lambiekje is een jokkebrokje .
In dat artikel staat alleen dat een aantal Weense wetenschappers dat stellen. Waar lees jij iets van een plan dat op tafel zou liggen? Je zuigt het uit je dikke paranoide duimpje , o grote Misleider van Onschuldigen.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:42:52 #66
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70912614
Maar dat gebeurt wel vaker, een zinnetje binnen een artikel compleet uit zijn verband rukken.
pi_70912634
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:41 schreef Mailb0mber32 het volgende:

Kloontje?
Vertel maar van wie dan.
"Frankly my dear, I don't give a damn."

Maar je maakt mij niet wijs dat je je onlangs voor het eerst op Fok! hebt geregistreerd .
En aangezien ik niet tot de crew behoor, en geen IP's kan zien, kan ik ook niet weten van wie je een kloontje bent.
pi_70912691
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]
Maar je maakt mij niet wijs dat je je onlangs voor het eerst op Fok! hebt geregistreerd .
Leuk dat m'n schrijfstijl zoveel indruk op je maakt dan.
pi_70912718
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef Mailb0mber32 het volgende:

Leuk dat m'n schrijfstijl zoveel indruk op je maakt dan.
Waar precies zeg ik dat je schrijfstijl indruk op me maakt?
  zondag 12 juli 2009 @ 20:46:24 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70912720
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:37 schreef Biels het volgende:

[..]

Zelfs daar staat dat het niet ontwikkeld is, maar door een ongelukje "ontsnapt" is. Wat is je punt?
Bijna alle ziektes van malleria tot geelzucht zijn per ongeluk en of doelbewust ontsnapte lapziektes.
Daarnaast zijn velen gewoon uitgezet tijdens oorlog. Waar we omdat we z'n diversiteit aan vliegverkeer hebben overal er last van hebben.

Militairen worden misbruikt als proefkonijnen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70912756
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef Lambiekje het volgende:

Bijna alle ziektes van malleria tot geelzucht zijn per ongeluk en of doelbewust ontsnapte lapziektes.
En door welk engineered virus wordt jouw disleksie veroorzaakt?
  zondag 12 juli 2009 @ 20:49:54 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70912829
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Lambiekje is een jokkebrokje .
In dat artikel staat alleen dat een aantal Weense wetenschappers dat stellen. Waar lees jij iets van een plan dat op tafel zou liggen? Je zuigt het uit je dikke paranoide duimpje , o grote Misleider van Onschuldigen.
zeg ik dat het gebeurt? Ik zeg toch dat men er over denkt?
Belgie heeft er over om volgend jaar 12 jarige jongens in te enten. Aangezien je keelkanker krijgt van beffen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:50:11 #73
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70912840
quote:

[..]

Daarnaast zijn velen gewoon uitgezet tijdens oorlog. Waar we omdat we z'n diversiteit aan vliegverkeer hebben overal er last van hebben.

Militairen worden misbruikt als proefkonijnen.
Maar als er een staaltje ontsnapt is dat ze hebben gebruikt om te testen op een eerdere variant is er helemaal niks ontwikkeld. Dan heeft het zich gewoon gemuteerd, zoals het griepvirus wel vaker doet. Echt, jij snapt hier helemaal niks van he?
pi_70912870
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef Lambiekje het volgende:

Je zegt glashard dat er een plan op tafel ligt.

Lambiekje = Opruier & Bangmaker .
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 20:54:04 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_70912963
quote:

[..]

Belgie heeft er over om volgend jaar 12 jarige jongens in te enten. Aangezien je keelkanker krijgt van beffen.
Keelkanker van beffen?
En van neuken ga je dood.

Valt mee dat er nog zoveel mensen in leven zijn, als ik dat doemscenario van jou lees
pi_70913054
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind niet alle inentingen even noodzakelijk, tegen HPV laat ik mn kinderen bv echt niet inenten
De vaccinatie tegen HPV16 en HPV18 is in die zin uniek dat er hierbij geen vaccinatie gegeven wordt waar je direct effect van ziet. Zoals bij de gangbare vaccinaties. Hier gaat het meer om de sluipende gevolgen van een infectie met HPV.

HPV16 en 18 verhogen namelijk de kans op een cervix carcinoom1 Het staat dus niet vast dat je het krijgt wanneer je een infectie hebt. Wel dat de kans sterk toeneemt. Als je er dus voor kan zorgen dat je de oorzaak wegneemt verklein je dus het risico op een cervixcarcinoom. (CC)2

In die zin heeft een vaccinatie tegen HPV dus wel zeker zin. het zal sowieso een risico reductie geven, maar helemaal beschermen tegen CC zal het niet geven.

1Jan, M et al. Human papillomavirus is a necessary cause of invasive cervical cancer worldwide
2Long-term efficacy of human papillomavirus vaccination
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zondag 12 juli 2009 @ 20:57:17 #77
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_70913059
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Je zegt glashard dat er een plan op tafel ligt.

Lambiekje = Opruier & Bangmaker .
Soort van Geert Wilders dus.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_70913216
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:

Soort van Geert Wilders dus.
Ah! Daarom zegt ie natuurlijk dat ie Telegraaf.nl-reageerders zo wijs en wakker vindt !
pi_70913228
quote:

[..]

En als je ook jongens inent dan zorg je ervoor dat je de pool van het virus verder verkleint waardoor mogelijk eradicatie mogelijk is. Net zoals we het pokkenvirus hebben uitgeroeid
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_70913285
quote:

[..]

NU weet ik niet wat je bedoelt met lapziektes, maar malaria is al heel lang een probleem, en met lang bedoel ik duizenden jaren. Vele bekende historische figuren van Alaric (koning van de Gothen) tot Dante zijn overleden aan malaria.
Geelzucht is geen ziekte, maar een symptoom. Nu heb jij zoals je zelf zegt geen opleiding gehad op medisch niveau, maar zelfs jij moet een symptoom van een ziekte kunnen onderscheiden. Geelzucht kan onder meer verzoorzaakt worden door problemen met de lever, zoals hepatitis. En die ziekte is ook al een paar duizend jaren bekend.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')