abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70911788
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Gewoon een touw he
Je ouders hadden ook gewoon even op kunnen staan en je aan het handje houden terwijl je bij de reling stond
Ja, en dan was ik goed kwaad. Zélf doen! Zélf daar staan, geen handje
Je bent peuter of niet.

Mijn vader vond het juist tof om samen met mij daar te staan
pi_70911831
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ja en ze hadden va-kan-tie
Ik denk dat vakantie voor mijn ouders een relatief begrip was, ik was de jongste van 7, allemaal mee en vaak ook nog wat aanhang
Als ze lui wilden doen konden ze beter thuis blijven
pi_70911925
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat vakantie voor mijn ouders een relatief begrip was, ik was de jongste van 7, allemaal mee en vaak ook nog wat aanhang
Als ze lui wilden doen konden ze beter thuis blijven
Jongste van 7. Dan hadden ze toch best wel één van die andere 6 een complex aan kunnen praten "jij let op je kleine zusje en ow wee als je d'r kwijtraakt!". Hun vakantie, jij onder de pannen en bij de andere alvast een zorgcomplex voor later.

pi_70912157
Was ook een idee geweest
Touwtje lijkt mij betere oplossing, haha
  zondag 12 juli 2009 @ 20:28:50 #80
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_70912159
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, en dan was ik goed kwaad. Zélf doen! Zélf daar staan, geen handje
Je bent peuter of niet.

Mijn vader vond het juist tof om samen met mij daar te staan
Dan ben je maar kwaad, OF daar staan samen met pappa op mamma OF niet...
Lijkt me ook tof maar dan zonder riempje
  zondag 12 juli 2009 @ 20:29:27 #81
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_70912187
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:22 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Jongste van 7. Dan hadden ze toch best wel één van die andere 6 een complex aan kunnen praten "jij let op je kleine zusje en ow wee als je d'r kwijtraakt!". Hun vakantie, jij onder de pannen en bij de andere alvast een zorgcomplex voor later.

"Let jij ff op je zusje, hier heb je de riem"
pi_70912359
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:29 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

"Let jij ff op je zusje, hier heb je de riem"
Nee, hoewel mijn zus 17 jaar ouder is dan ik werd de oudere kinderen nóóit de verantwoordelijkheid opgelegd voor de jongeren. Mijn ouders zeiden: onze kinderen, onze zorg, niet die van de andere kinderen.

Tenzij mijn zus mij mee wilde nemen voor een wandeling oid, dat mocht natuurlijk wel, maar het hoefde nooit
pi_70912620
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:00 schreef IrCute het volgende:
Ik was gewoon een heel lief en schattig kind, mijn moeder wou me niet kwijtraken en allemaal vieze pedo's lagen op de loer.

OVERAL lopen inderdaad pedo's. Kom ze dagelijks tegen.

Wat een zeikwijf ben jij zeg
pi_70912679
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Gewoon een touw he
Je ouders hadden ook gewoon even op kunnen staan en je aan het handje houden terwijl je bij de reling stond
Gelukkig hebben we de quote nog
  zondag 12 juli 2009 @ 20:46:18 #85
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70912715
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef freecell het volgende:
Mijn ouders zeiden: onze kinderen, onze zorg riem, niet die van de andere kinderen.
Trieste figuren zeg
pi_70912794
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Trieste figuren zeg
Met winkelen en thuis en op visite niet hoor
Alleen op de boot en soms als er in het dorp jaarmarkt was en je elkaar écht niet moest kwijtraken.
pi_70912812
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de quote nog
En wat wilde je met de quote precies?
De foto's zijn weer offline, ik publiceer mijn mama niet te lang zonder toestemming
  zondag 12 juli 2009 @ 20:49:27 #88
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_70912814
terechte klacht.

het is toch geen hond
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 12 juli 2009 @ 20:51:35 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_70912885
Schiphol
1 volwassene
3 kleine kinderen
2 armen
1 tuigje

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_70912929
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:
Schiphol
1 volwassene
3 kleine kinderen
2 armen
1 tuigje

Precies, dat soort situaties dus
pi_70912940
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef IrCute het volgende:
Niks zieligs aan, vroeger ben ik zelf een paar keer weggelopen terwijl mijn moeder net even niet keek. Toen heeft ze ook een riempje gekocht voor mij, ik vond het helemaal niet erg, iedere keer als we ergens heengingen, deed ik het riempje zelf om. Dat ding zit gewoon om je pols dus.
Boehoe je liep weg toen je moeder niet keek. Als je een fucking riempje nodig denkt te hebben overdrijf je enorm, of kun je gewoon niet opvoeden, klaar
What Would Goku Do
pi_70913042
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:51 schreef E.T. het volgende:
Schiphol
1 volwassene
3 kleine kinderen
2 armen
1 tuigje kinderwagen

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_70913070
Heel erg wtf dit zeg.

Who the fuck cares of het iets makkelijker is. Draag gewoon verantwoording voor je kind, als je er zo graag een wil, en behandel het niet als een huisdier.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  zondag 12 juli 2009 @ 20:58:09 #94
3011 E.T.
pi_70913091
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:56 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]
die paste niet meer in de auto
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_70913180
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef freecell het volgende:

[..]

En wat wilde je met de quote precies?
De foto's zijn weer offline, ik publiceer mijn mama niet te lang zonder toestemming
Zet ik ze wel weer op internet
Thirteen!
pi_70913647
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
Ik had als kind een tuigje
Met een riem er aan.
Dan mocht ik bijvoorbeeld op de veerboot naar een eiland ook los bij de rand staan net als mijn grote broers, zonder dat ik steeds bij mama op schoot hoefde. Riempje was vrijheid
Dat.
Gebruikten ze inderdaad tijdens wandelingen door de bergen en op boten e.d.
Natuurlijk niet dagelijks voor naar de supermarkt. Dat zou echt stom zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 12 juli 2009 @ 21:16:26 #97
187510 IrCute
Americunt
pi_70913672
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Lekker happen
  zondag 12 juli 2009 @ 21:26:12 #98
154052 RobertVH
I am your father
pi_70913970
quote:
Op zondag 12 juli 2009 20:43 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik zoek juist altijd kinderen met een riempje, die zijn lekker onderdanig

Maar wtf, je kind aan de riem...
pi_70914070
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat.
Gebruikten ze inderdaad tijdens wandelingen door de bergen en op boten e.d.
Natuurlijk niet dagelijks voor naar de supermarkt. Dat zou echt stom zijn.
Als je kan lopen heb je genoeg motoriek ontwikkeld om niet van een boot of een berg af te rollen zonder een tuigje. Tenzij je 'speciaal' bent.
What Would Goku Do
  zondag 12 juli 2009 @ 21:31:15 #100
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70914114
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Zo erg is het toch niet?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 12 juli 2009 @ 21:47:11 #101
196335 Gotrick
FOKking irritant
pi_70914615
Ouders die zo'n riempje nodig hebben voor hun kind falen in de opvoeding..
"Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
  zondag 12 juli 2009 @ 21:50:04 #102
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70914707
Ouders die een hond uit het asiel halen en terugkomen met een kind van een zwerver
  zondag 12 juli 2009 @ 22:04:57 #103
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70915255
Ik ben als kind één keer weggelopen van m'n moeder in 'n groot winkelcentrum, en dat was de eerste en de laatste keer, ze heeft me heel goed duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet mocht flikken, en nee ze had daar geen riem of tuig voor nodig, gewoon gezag. Vriendin van me gaat met 3 kinderen in 't vliegtuig (tweeling + 1 die 2 jaar ouder is) en er is nooit een probleem, kinderen gedragen zich gewoon zoals 't hoort. 't Is 'n kwestie van opvoeden.
Hallon!
  zondag 12 juli 2009 @ 22:09:56 #104
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_70915435
Zou me overigens niet verbazen als we binnen 30 jaar een boete krijgen als we een kinder jonger dan 5 niet aan zo'n hondenband vast hebben

En dan iedereeen natuurlijk: wat ben jij onverantwoordelijk zeg, je kind zomaar los laten lopen
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zondag 12 juli 2009 @ 22:14:32 #105
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70915625
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben als kind één keer weggelopen van m'n moeder in 'n groot winkelcentrum, en dat was de eerste en de laatste keer, ze heeft me heel goed duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet mocht flikken, en nee ze had daar geen riem of tuig voor nodig, gewoon gezag. Vriendin van me gaat met 3 kinderen in 't vliegtuig (tweeling + 1 die 2 jaar ouder is) en er is nooit een probleem, kinderen gedragen zich gewoon zoals 't hoort. 't Is 'n kwestie van opvoeden.
Dit dus. En anders het kind schoppen als ie het weer flikt.
  zondag 12 juli 2009 @ 22:14:39 #106
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70915634
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef IrCute het volgende:

[..]

Beter er stom uitzien dan je kind verliezen. Mijn moeder kreeg anders ook veel commentaar hoor. Ik geloof dat net in die tijd ook een paar kinderen van mijn leeftijd in Engeland waren doodgestenigd door andere kinderen ofzoiets.
Doe je kind een helm op! VOor je het WEET STORT ER EEN FOGEL DOOD NEER OP JE KINDT! LIEVER STOM ERUIT SIEN DAN EEN DOOT KIND DOOR EEN DOOIE FOGELLL!L!!! OPEN JE OGEEEN!!

Sorry. .
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 12 juli 2009 @ 22:18:25 #107
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70915778
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70915963
Wat een honden.
Roken is lekker
pi_70917060
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:14 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Doe je kind een helm op! VOor je het WEET STORT ER EEN FOGEL DOOD NEER OP JE KINDT! LIEVER STOM ERUIT SIEN DAN EEN DOOT KIND DOOR EEN DOOIE FOGELLL!L!!! OPEN JE OGEEEN!!

Sorry. .
pi_70918199
Je kunt natuurlijk ook meteen dat kind aan je been vasttapen...
pi_70918777
Eens met de klacht. Groningen is geen Amsterdam, waar wel een riempje nodig is.
pi_70919764
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:46 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]

ik moest gelijk denken aan die knijp in de nek
pi_70920450
Het tuigje is toch alleen een reminder voor de ouder dat ze nog een kind bij hebben?

Vroeger :
Pa en Ma krijgen kind : Ma zit thuis...opletten op kind en pa verdient de centen.

Nu :
allebei een carriere : maar ja onze vrinden hebben ook een carriere en kids dus dat moet ook lukken ....
Om mijn kind niet te vergeten : we doen hem/haar een tuigje om
Waarom: Nou als ik gezellig aan het winkelen ben en niet met mijn gedachten erbij ben voel ik vanzelf wel ofdat mijn kind meer dan 10 meter van me vandaan is : want dan trekt er iets aan mijn hand!!!
Ow verrek : ik heb nog een koter bij me idd.....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 00:25:22 #114
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70920612
Ik denk dat als ik later kinderen krijg en ik moet buiten op ze passen ik ze ook een tuigje/riempje om doe. Ik heb het meegemaakt dat ik op een kind van 4 moest passen (zelf was ik 18 ofzo) en dat kind rende weg. Ik er achteraan rennen (kind vond het geweldig) maar ik was al snel bekaf terwijl het kind het nog steeds geweldig vond. Mijn conditie valt namelijk in de categorie D.T. (Diep Triest) en dat zal nooit heel erg gaan verbeteren. Gelukkig keerde het kind uit eigen beweging weer terug. Dat scheelde best wel in de problemen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_70920725
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:25 schreef 2cv het volgende:
Ik denk dat als ik later kinderen krijg en ik moet buiten op ze passen ik ze ook een tuigje/riempje om doe. Ik heb het meegemaakt dat ik op een kind van 4 moest passen (zelf was ik 18 ofzo) en dat kind rende weg. Ik er achteraan rennen (kind vond het geweldig) maar ik was al snel bekaf terwijl het kind het nog steeds geweldig vond. Mijn conditie valt namelijk in de categorie D.T. (Diep Triest) en dat zal nooit heel erg gaan verbeteren. Gelukkig keerde het kind uit eigen beweging weer terug. Dat scheelde best wel in de problemen.
Als jij graag kinderen wil hebben gebruik je geen tuigje

Ik wil geen kids maar heb wel ooit een jochie van 4 a 5 van de weg afgesnukt omdat hij iets zag op het asfalt en daar kwam een vrachtwagen aangereden.....
Vrachtwagenchauffeur schrok zich een ongeluk en ik ook en pa en ma stonden me droog aan te kijkenvan : wat maak jij mij nou?

sorry hoor daar kan ik linker en meer pissig om worden dan een freaking tuigje.....
(al hoewel een tuigje om een hond dient te zitten en niet om een kind)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 00:36:27 #116
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70920931
Ik heb niet de energie om een sprintje te trekken omeen kind voor een aanstormende vrachtwagen weg te plukken ! Tegen de tijd dat ik bij het kind ben, is het kind al plat (en ik ook). In plaats van plat kan je ook rustig nat, gespietst, ontvoerd, ge-electrocuteerd, versnipperd of wat-dan-ook invullen. Overigens is een tuigje in mijn ogen alleen om te voorkomen dat een kind buiten je bereik komt. Niet om te straffen door er een ruk aan te geven (het is een kind, geen hond). Ik zou er alleen een ruk aan geven als dat is om te voorkomen dat mijn kind iets overkomt in een acute noodsituatie (zoals die aanstormende vrachtwagen).

Overigens hebben zowel ik als mijn zusje vroeger aan een tuigje gezeten. Wij hadden toen een boot en dan kregen we als we ergens aangelegd waren de keus: OF een zwemvest om, OF aan het tuigje. Aan het tuigje zat een touw en dat touw zat met een spit (een soort grote haring) in de grond vast. Zo kon diegene die in het tuigje zat nooit te dicht bij het water komen. Ondertussen werd de andere, die niet in het tuigje zat en dus een zwemvest om had scherp in de gaten gehouden. Ondanks het zwemvest kreeg diegene niet eens de kans om bij het water te komen.
pi_70921334
Die mensen houden hun krengetjes tenminste bij zich in plaats van ze door de supermarkt te laten rennen.
pi_70921607
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef IrCute het volgende:
Ik geloof dat net in die tijd ook een paar kinderen van mijn leeftijd in Engeland waren doodgestenigd door andere kinderen ofzoiets.
Dat is wel chill ja, kan je niet wegrennen van die stenen omdat je vastzit aan je trage moeder
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_70922169
Geef je kind gewoon een goed en normale opvoeding, dan loopt het ook niet weg en heb je dus ook geen kanker riempje nodig.
quote:
Op maandag 13 juli 2009 00:36 schreef 2cv het volgende:
Overigens hebben zowel ik als mijn zusje vroeger aan een tuigje gezeten. Wij hadden toen een boot en dan kregen we als we ergens aangelegd waren de keus: OF een zwemvest om, OF aan het tuigje. Aan het tuigje zat een touw en dat touw zat met een spit (een soort grote haring) in de grond vast. Zo kon diegene die in het tuigje zat nooit te dicht bij het water komen. Ondertussen werd de andere, die niet in het tuigje zat en dus een zwemvest om had scherp in de gaten gehouden. Ondanks het zwemvest kreeg diegene niet eens de kans om bij het water te komen.
Wat voor een fucking luie falende ouders heb jij gehad, Alles is aan te leren, het is dus ook aan te leren dat je niet te dicht bij het water mag komen.

Maar neeeeee.... jou ouders waren te lui om je een corrigerende tik te geven en je uitleggen waarom je niet te dicht bij het water mocht komen.

Ouders die hun kind aan een tuigje doen verdienen geen kinderen.
Het zit het em allemaal in de opvoeding

[ Bericht 42% gewijzigd door pindaplukker op 13-07-2009 01:33:22 ]
I are Baboon
  maandag 13 juli 2009 @ 01:42:13 #120
147291 SiemPie666
Sapperdeflap
pi_70922493
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:47 schreef freecell het volgende:
Ik had als kind een tuigje
Met een riem er aan.
Dan mocht ik bijvoorbeeld op de veerboot naar een eiland ook los bij de rand staan net als mijn grote broers, zonder dat ik steeds bij mama op schoot hoefde. Riempje was vrijheid
Lief dagboek,

Vandaag mochten we eindelijk eens uit onze barak komen. Wat is het heerlijk om de zon weer te zien! Het voerde me weer even terug naar huis, naar de tijd van vreugde en blijdschap. Het prikkeldraad, de honger en de wonden werden weer even vergeten, slechts ik en de zon.
Één gevangene werd het teveel. Gek van blijdschap rende die richting het hek. Een schot klonk. Kreten. Ik voelde een por in mijn rug. "Laufe, Jüde!". Gedesillusioneerd liep ik verder.

Overdreven, ik weet het, maar dat "Riempje was vrijheid" deed me denken aan al die "Maar ik heb niks te verbergen" etc nonsens.
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
  maandag 13 juli 2009 @ 08:18:24 #121
3011 E.T.
pi_70924461
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef pindaplukker het volgende: Alles is aan te leren, het is dus ook aan te leren dat je niet te dicht bij het water mag komen.
Alleen dat leerproces he...
Kinderen hebben geen 10x 'nee' nodig, maar wel 100 of misschien wel 1000x... En ja, 100% van de tijd je ogen op het kind houden doet ook geen goed voor de veiligheid (je zou zelf maar in het water stappen.. af en toe moet je echt zelf kijken waar je je voeten neerzet).. Dus voor dat ene moment dat je even naar je eigen voeten kijkt, dat je naar de vrachtwagen van links kijkt en die van rechts dus niet op tijd ziet...

Voor díe momenten gebruiken sommige ouders een tuigje..

Maar goed, al die gasten hier die net hun pubertijd zijn ontgroeid en geen flauw idee hebben hoe kinderen zich nou werkelijk gedragen weten het allemaal precies waarom ouders zich gedragen zoals ze doen
pi_70924550
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:42 schreef SiemPie666 het volgende:

Overdreven, ik weet het, maar dat "Riempje was vrijheid" deed me denken aan al die "Maar ik heb niks te verbergen" etc nonsens.
Het valt me op dat de mensen hier die fel tegen zijn, zelf geen ouders zijn

Mijn jeugd was meer: spelen, spelen, spelen, groot herenhuis met z'n allen. Mama altijd thuis voor de kinderen, kwam je om 4 uur thuis uit school, zat ze te wachten met thee. En op zaterdag mocht je maximaal 3x helemaal schone kleren aan, daarna bij de sloten en modder wegblijven

Best heel vrij dus.

Oja, en om te voorkomen dat ons écht iets overkwam sóms een tuigje
pi_70924576
quote:
Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef pindaplukker het volgende:
Geef je kind gewoon een goed en normale opvoeding, dan loopt het ook niet weg en heb je dus ook geen kanker riempje nodig.
[..]

Wat voor een fucking luie falende ouders heb jij gehad, Alles is aan te leren, het is dus ook aan te leren dat je niet te dicht bij het water mag komen.

Maar neeeeee.... jou ouders waren te lui om je een corrigerende tik te geven en je uitleggen waarom je niet te dicht bij het water mocht komen.

Ouders die hun kind aan een tuigje doen verdienen geen kinderen.
Het zit het em allemaal in de opvoeding
Situeatie: kind: 2 jaar oud
OUders zeggen: nee, je mag niet bij het water komen *insert uitleg*
kind loopt richting water om eens te kijken
ouders: nee!
Kind weer bij water weg (x30)

Mama smeert zonnebrandcrème op één van de andere kinderen, papa zoekt zijn zonnebril, kind van 2 ziet iets moois schitteren op het water en denkt geen momént meer aan dat ze niet bij het water mag.
Plons.

Das een redelijk radicale manier van afleren.
pi_70925176
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Mama smeert zonnebrandcrème op één van de andere kinderen, papa zoekt zijn zonnebril, kind van 2 ziet iets moois schitteren op het water en denkt geen momént meer aan dat ze niet bij het water mag.
Plons.

Maar ipv tuigje kan je ze ook 'gewoon' inspuiten met kalmerende middelen? Dan maken ze ook geen herrie, lopen ze niet en kan je ze perfect naast je strandstoeltje neerzetten.

Tis net een tasje.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  † In Memoriam † maandag 13 juli 2009 @ 12:29:35 #125
25682 2cv
Niet subtiel
pi_70930138
Het is dat kinderen kinderen zijn met gevoel, emoties, enzovoorts, anders zou ik een kind met ijzerdraad aan een lantaarnpaal binden zodat het geen vinger meer kan verroeren, er een foto van maken en die op Fok! plaatsen. Dit alles onder het mom van 'nu heb je iets om over te zeiken'.
pi_70930739
Was het een milf?
History became legend, legend became myth.
pi_70930847
Toen ik een jaar of 11 was op een camping was er een kutkind die elke keer in mijn tent wou zitten. Dus die ouders besloten dat kind in een tuigje te zetten aan een lijn
  maandag 13 juli 2009 @ 12:57:36 #128
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_70930943
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:54 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Toen ik een jaar of 11 was op een camping was er een kutkind die elke keer in mijn tent wou zitten. Dus die ouders besloten dat kind in een tuigje te zetten aan een lijn
Dan heb je er tenminste nog wat aan.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  maandag 13 juli 2009 @ 13:02:25 #129
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_70931122
Ik moest als kind aan de riem.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_70931263
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef BlueMage het volgende:
dat dus

Het is aan de ouders een goede les dat als ze niet opletten en hun kind is weg dat ze volgende keer meer op hun kinderen moeten letten en voor de kinderen is het meestal ook wel een goede les dat ze door hebben dat ze hun ouders wel nodig hebben en wat het is om je ouders te missen.
pi_70931423
Zoiets kansloos heb ik nog nooit gezien
  maandag 13 juli 2009 @ 13:11:46 #132
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_70931438
DIT TOPIC!

FANTASTISCH MET VAN DIE REAGUURDERS DIE ZOEE HAPFEN!!!
  maandag 13 juli 2009 @ 13:19:46 #133
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70931671
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Plons.

De fout zit hem al bij het punt dat het kind niet luistert, dat is gewoon slechte opvoeding.
  maandag 13 juli 2009 @ 13:20:40 #134
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70931693
quote:
Op maandag 13 juli 2009 08:18 schreef E.T. het volgende:

Maar goed, al die gasten hier die net hun pubertijd zijn ontgroeid en geen flauw idee hebben hoe kinderen zich nou werkelijk gedragen weten het allemaal precies waarom ouders zich gedragen zoals ze doen
Dat zeg je ook alleen om je eigen onvermogen te camoufleren.
pi_70931947
Echt belachelijk, als jij je kinderen goed (en vrij) opvoedt dat is zo'n tuigje totaal onnodig.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_70932232
WTF.

Serieus, ik loop een half uur geleden door de stad is er een moeder met een kind aan een halsband, WTF !
Toen ik dat zag dacht ik gelijk aan FOK en dat ik hier moest reageren. Bij deze.

Waarom de fuck doen ze dat ? Zijn dat kinderen met een beperking ofzo....
U MAD?
  Milf maandag 13 juli 2009 @ 13:41:02 #137
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_70932301
Wat een "mannelijke puberale" reacties
quote:
Het is aan de ouders een goede les dat als ze niet opletten en hun kind is weg dat ze volgende keer meer op hun kinderen moeten letten en voor de kinderen is het meestal ook wel een goede les dat ze door hebben dat ze hun ouders wel nodig hebben en wat het is om je ouders te missen.
Er is geen volgende keer als het kind dood is.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_70932326
Toen ik de titel las dacht ik dat het figuurlijk bedoelt was. Maar er zijn dus ouders die zo stom zijn dat ze hun kind letterlijk aan een riempje doen....
  Licht Ontvlambaar maandag 13 juli 2009 @ 13:46:54 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70932480
Ik vermoed dat een flink aantal van de grote monden hier zelf aan de riem gelopen hebben... Zo'n tuigje was jaren geleden vrij normaal.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_70932593
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Sjeen het volgende:
Ik vermoed dat een flink aantal van de grote monden hier zelf aan de riem gelopen hebben... Zo'n tuigje was jaren geleden vrij normaal.
Kan me haast niet voorstellen. Ik zou het mijn kinderen nooit hebben aangedaan iig

2 weken geleden zag ik ook zo'n vette varken (type tokkie) met een kind van rond de 1,5 jaar aan een tuigje lopen

Wilde er bijna wat van zeggen, maar ja... internetheld he
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70932637
quote:
Als het nodig was hielden ze me wel bij kraag vast.
pi_70932811
quote:

In de jaren 40-45 zeker ja? Toen gebruikten de nazi's kinderen van het verkeerde ras als hun slaafje.
In mijn tijd, en ik ben nu 25, heb ik dit nog nooit gezien of meegrmaakt. Het moet niet gekker worden....
U MAD?
  Milf maandag 13 juli 2009 @ 14:02:42 #143
16000 nikky
pi_70932914
quote:

klopt, vooral in de grotere steden waar de stoep drie tegels breed is/was.
Ik kan mij er niets meer van herinneren. Nadat wij uit Amsterdam zijn vertrokken naar een dorp, heb ik geen meer omgehad. .
Ik gebruik voor mijn dochter geen tuigje. Als ik Amsterdam centrum zou wonen had ik dit waarschijnlijk wel gedaan.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Licht Ontvlambaar maandag 13 juli 2009 @ 14:06:14 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70932998
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In de jaren 40-45 zeker ja? Toen gebruikten de nazi's kinderen van het verkeerde ras als hun slaafje.
In mijn tijd, en ik ben nu 25, heb ik dit nog nooit gezien of meegrmaakt. Het moet niet gekker worden....
Nee boskabouter, eind jaren 70-begin jaren 80... Dus de kan dat jij nog in een tuigje rondgehobbeld hebt, is groot. Gezien ze in Limburg een paar jaar achter de feiten aanlopen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Milf maandag 13 juli 2009 @ 14:10:04 #145
16000 nikky
pi_70933097
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee boskabouter, eind jaren 70-begin jaren 80... Dus de kan dat jij nog in een tuigje rondgehobbeld hebt, is groot. Gezien ze in Limburg een paar jaar achter de feiten aanlopen...
Whehehe
  maandag 13 juli 2009 @ 14:26:36 #146
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70933546
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:41 schreef nikky het volgende:
Wat een "mannelijke puberale" reacties
[..]

Er is geen volgende keer als het kind dood is.
JIj bent zeker zo'n moeder dat zijn kind laat jengelen.
  maandag 13 juli 2009 @ 14:27:37 #147
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70933575
quote:
bij verstandelijk gehandicapten, maar niet bij kinderen. Dit is gewoon voor ouders die lui zijn.
pi_70933714
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:27 schreef Heathen. het volgende:

[..]

bij verstandelijk gehandicapten, maar niet bij kinderen. Dit is gewoon voor ouders die lui zijn.
Inderdaad
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_70933723
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dus jij laat wel je kinderen aan een tuigje lopen? HET IS GEEN HOND!!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 13 juli 2009 @ 14:52:34 #150
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70934253
Dit is typisch zo'n gevalletje 'wacht maar tot je zelf een aantal kinderen hebt'...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')