Dan heb je er tenminste nog wat aan.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:54 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Toen ik een jaar of 11 was op een camping was er een kutkind die elke keer in mijn tent wou zitten. Dus die ouders besloten dat kind in een tuigje te zetten aan een lijn
dat dusquote:Op zondag 12 juli 2009 22:04 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben als kind één keer weggelopen van m'n moeder in 'n groot winkelcentrum, en dat was de eerste en de laatste keer, ze heeft me heel goed duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet mocht flikken, en nee ze had daar geen riem of tuig voor nodig, gewoon gezag. Vriendin van me gaat met 3 kinderen in 't vliegtuig (tweeling + 1 die 2 jaar ouder is) en er is nooit een probleem, kinderen gedragen zich gewoon zoals 't hoort. 't Is 'n kwestie van opvoeden.
De fout zit hem al bij het punt dat het kind niet luistert, dat is gewoon slechte opvoeding.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Situeatie: kind: 2 jaar oud
OUders zeggen: nee, je mag niet bij het water komen *insert uitleg*
kind loopt richting water om eens te kijken
ouders: nee!
Kind weer bij water weg (x30)
Mama smeert zonnebrandcrème op één van de andere kinderen, papa zoekt zijn zonnebril, kind van 2 ziet iets moois schitteren op het water en denkt geen momént meer aan dat ze niet bij het water mag.
Plons.
Das een redelijk radicale manier van afleren.
Dat zeg je ook alleen om je eigen onvermogen te camoufleren.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:18 schreef E.T. het volgende:
Maar goed, al die gasten hier die net hun pubertijd zijn ontgroeid en geen flauw idee hebben hoe kinderen zich nou werkelijk gedragen weten het allemaal precies waarom ouders zich gedragen zoals ze doen
Er is geen volgende keer als het kind dood is.quote:Het is aan de ouders een goede les dat als ze niet opletten en hun kind is weg dat ze volgende keer meer op hun kinderen moeten letten en voor de kinderen is het meestal ook wel een goede les dat ze door hebben dat ze hun ouders wel nodig hebben en wat het is om je ouders te missen.
Kan me haast niet voorstellen. Ik zou het mijn kinderen nooit hebben aangedaan iigquote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Sjeen het volgende:Ik vermoed dat een flink aantal van de grote monden hier zelf aan de riem gelopen hebben... Zo'n tuigje was jaren geleden vrij normaal.
Als het nodig was hielden ze me wel bij kraag vast.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Sjeen het volgende:Ik vermoed dat een flink aantal van de grote monden hier zelf aan de riem gelopen hebben... Zo'n tuigje was jaren geleden vrij normaal.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Sjeen het volgende:Ik vermoed dat een flink aantal van de grote monden hier zelf aan de riem gelopen hebben... Zo'n tuigje was jaren geleden vrij normaal.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Sjeen het volgende:Ik vermoed dat een flink aantal van de grote monden hier zelf aan de riem gelopen hebben... Zo'n tuigje was jaren geleden vrij normaal.
Nee boskabouter, eind jaren 70-begin jaren 80... Dus de kan dat jij nog in een tuigje rondgehobbeld hebt, is groot. Gezien ze in Limburg een paar jaar achter de feiten aanlopen...quote:Op maandag 13 juli 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In de jaren 40-45 zeker ja? Toen gebruikten de nazi's kinderen van het verkeerde ras als hun slaafje.
In mijn tijd, en ik ben nu 25, heb ik dit nog nooit gezien of meegrmaakt. Het moet niet gekker worden....
Whehehequote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee boskabouter, eind jaren 70-begin jaren 80... Dus de kan dat jij nog in een tuigje rondgehobbeld hebt, is groot. Gezien ze in Limburg een paar jaar achter de feiten aanlopen...
JIj bent zeker zo'n moeder dat zijn kind laat jengelen.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:41 schreef nikky het volgende:
Wat een "mannelijke puberale" reacties
[..]
Er is geen volgende keer als het kind dood is.
bij verstandelijk gehandicapten, maar niet bij kinderen. Dit is gewoon voor ouders die lui zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:46 schreef Sjeen het volgende:Ik vermoed dat een flink aantal van de grote monden hier zelf aan de riem gelopen hebben... Zo'n tuigje was jaren geleden vrij normaal.
Inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2009 14:27 schreef Heathen. het volgende:
[..]
bij verstandelijk gehandicapten, maar niet bij kinderen. Dit is gewoon voor ouders die lui zijn.
Dus jij laat wel je kinderen aan een tuigje lopen? HET IS GEEN HOND!!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee boskabouter, eind jaren 70-begin jaren 80... Dus de kan dat jij nog in een tuigje rondgehobbeld hebt, is groot. Gezien ze in Limburg een paar jaar achter de feiten aanlopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |