Dat volk dusquote:Op zondag 12 juli 2009 18:12 schreef Jeebus het volgende:
Van die mensen die 55 topics over draagdoeken weten vol te lullen
Idd. Andermans kinderen aan een riempje doen kan ik me nog iets bij voorstellen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:18 schreef Appletree het volgende:
Je eigen kind aan een riempjeNog nooit gezien.
Een pic ter verduidelijking zou wel mooi zijn idd. Kan echt niet geloven dat mensen zoiets doenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:18 schreef Appletree het volgende:
Je eigen kind aan een riempjeNog nooit gezien.
Mijn telefoon lag thuis helaas, maar in /74 kennen ze het vast welquote:Op zondag 12 juli 2009 18:20 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Een pic ter verduidelijking zou wel mooi zijn idd. Kan echt niet geloven dat mensen zoiets doen![]()
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:30 schreef swollywood het volgende:
In Utrecht is het zelfs verplicht voor de Kinderopvang die kinderen meeneemt naar buiten.![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)e_riem.avi_plain.xml
Jij denkt dat dat riempje om hun nek zit?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef afcajos het volgende:
Het zou wat zijn als dat kindje zich perongeluk zelf ophangt
dacht ik iig eerst wel toen ik lasquote:Op zondag 12 juli 2009 18:45 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat riempje om hun nek zit?
indien erg vervelendquote:Op zondag 12 juli 2009 18:45 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat riempje om hun nek zit?
Het ziet er anders wel enorm achterlijk uit.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef IrCute het volgende:
Niks zieligs aan, vroeger ben ik zelf een paar keer weggelopen terwijl mijn moeder net even niet keek. Toen heeft ze ook een riempje gekocht voor mij, ik vond het helemaal niet erg, iedere keer als we ergens heengingen, deed ik het riempje zelf om. Dat ding zit gewoon om je pols dus.
Beter er stom uitzien dan je kind verliezen. Mijn moeder kreeg anders ook veel commentaar hoor. Ik geloof dat net in die tijd ook een paar kinderen van mijn leeftijd in Engeland waren doodgestenigd door andere kinderen ofzoiets.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het ziet er anders wel enorm achterlijk uit.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Beter er stom uitzien dan je kind verliezen. Mijn moeder kreeg anders ook veel commentaar hoor. Ik geloof dat net in die tijd ook een paar kinderen van mijn leeftijd in Engeland waren doodgestenigd door andere kinderen ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |