Yupquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:49 schreef Montov het volgende:
De voorsprong genaturaliseerd. Dat was weer een mooie.
Was wel aardig, maar ik zou 'm niet gemist hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Dos37 het volgende:
Boogerd deed vandaag lekker mee
Dijkstra wordt bijna vader dus dan krijgen we Smeets weerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil Smeets weer, geen Boogerd, geen Ducrot, geen Dijkstra.
Hij is al vader.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dijkstra word bijna vader dus dan krijgen we Smeets weer!
trollquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wil Smeets weer, geen Boogerd, geen Ducrot, geen Dijkstra.
Die gehaktballengrapquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef ElYefe het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-540091/
Oud profs is altijd beter dan een schaatser én amateur wielrenner, hij was niet voor niets amateur.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:00 schreef Montov het volgende:
Ik vind Boogerd wel leuk als commentator. Ducrot ook.
Dijkstra is niks.
En die maakte hij in de uitzending gewoon nog een keerquote:
Oja, sorryquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra #2 was al #2.
Dat werd echt irritant op het laatst. Binnen 10minuten riep hij het wel 3x ofzo...ducrot en boogie waren weer goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:49 schreef Rudieh het volgende:
en telkens als Contador in beeld komt:
'De laatste drie rondes waar hij aan mee heeft gedaan heeft ie alle drie gewonnen'
Die was echt mooiquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik weet niet of jullie ook naar kastelen keken op de fiets Michael?
'Nee'
Dat was toch Boogerd die dat zei dacht ik. Maar ze gaven het inderdaad wel zelf toequote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:25 schreef icebliss het volgende:
Wat een zelfkennis! Ze hebben zelf door dat ze iedereen 'De Franse/Duitse/Noorse/etc. Gesink' noemen.
Vandaag ook weer. En daarbij ook uit wat voor armoedige familie hij komt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:49 schreef Rudieh het volgende:
en telkens als Contador in beeld komt:
'De laatste drie rondes waar hij aan mee heeft gedaan heeft ie alle drie gewonnen'
Het irritante aan Boogerd vind ik dat als er maar iemand op de pedalen gaat staan hij direct tot winnaar wordt gebombardeerd door Boogerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:35 schreef Perico het volgende:
Boogerd is een plezante aanvulling als commentator, maar is misschien wel een levend voorbeeld dat topsport en duursport een teveel aan stresshormonen vrijmaakt dat (naar uit onderzoek is gebleken) het geheugen aantast.
Hij haal een boel namen, feiten en bergen zo half door elkaar. Maar echt storend is het niet, en ik vind het ook goed dat Ducrot zoveel kijkersvragen erbij haalt.
Mooi was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik weet niet of jullie ook naar kastelen keken op de fiets Michael?
'Nee'
Klopt, maar dat niet alleen. Hij vond het ook maar niets dat Evans ging aanvallen. Gisteren is gebleken dat hij Contador en Armstrong en de rest van de favorieten er niet afkreeg toen hij aanging op de laatste berg, dus nu probeert Evans het vroeger en dan is het volgens Boogerd weer stom dat hij dat deed.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het irritante aan Boogerd vind ik dat als er maar iemand op de pedalen gaat staan hij direct tot winnaar wordt gebombardeerd door Boogerd.
Ik zat voornamelijk Sporza te kijken, maar die gingen er een half uur uit voor het journaal van 13:00.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind dat ze deze etappe sowieso enorm veel missen. Ze hebben het alleen maar over zaken die niet direct meespelen terwijl je op beeld de kopgroep telkens zie overleggen en discussieren.. Ook wel leuk om het over te hebben in plaats van Sandy Casar die in zijn blote billen over de finish komt.
Wuyts zat vandaag idd ook niet op te letten. In het begin waren Hupond en die andere aanvaller (ben effe kwijt wie) al geruime tijd teruggepakt en Wuyts nog maar beweren dat ze er nog voor zaten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef Pedroso het volgende:
Er is altijd wel wat op te merken maar ik vind het beter luisterbaar dan op de Belg.
Ook daar ontgaat ze best veel maar schijnbaar mag het daar wel van de critici.
Dat vind ik niet verbazingwekkend. Ik kijk altijd naar de NOS. Bij de belg vind ik dat ze altijd veel minder meeleven met de etappe. Echt op zo'n toontje van: het kan mij wat.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wuyts zat vandaag idd ook niet op te letten. In het begin waren Hupond en die andere aanvaller (ben effe kwijt wie) al geruime tijd teruggepakt en Wuyts nog maar beweren dat ze er nog voor zaten.
Dat dus. Ik vind dat ze erg doorgeschoten zijn in alles eromheenlullen en de koers missen ze totaal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind dat ze deze etappe sowieso enorm veel missen. Ze hebben het alleen maar over zaken die niet direct meespelen terwijl je op beeld de kopgroep telkens zie overleggen en discussieren.. Ook wel leuk om het over te hebben in plaats van Sandy Casar die in zijn blote billen over de finish komt.
Het was Boogerd die beweerde dat Klöden voorop het peleton reed, terwijl het iemand anders was ... "Hij lijkt erop" zegtie dan, nou dat viel wel mee toen even later Klöden zelf in beeld kwam.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind dat ze erg doorgeschoten zijn in alles eromheenlullen en de koers missen ze totaal.
Prettige van Boogerd was dat die wel zat op te letten en meer renners kende dan D&D bij elkaar.
Juist niet het waren d&D die bleven beweren dat het Klöden was en Boogie twijfelde maar uiteindelijk dacht hij het inderdaad ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Het was Boogerd die beweerde dat Klöden voorop het peleton reed, terwijl het iemand anders was ... "Hij lijkt erop" zegtie dan, nou dat viel wel mee toen even later Klöden zelf in beeld kwam.
Dit is juist waarom ik ze zo "goed" vind.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
Juist niet het waren d&D die bleven beweren dat het Klöden was en Boogie twijfelde maar uiteindelijk dacht hij het inderdaad ook.
Maar goed ik beweerde ook niet dat Boogie het altijd en continu bij het goede eind had maar het is in ieder geval beter dan wat D&D presteren.
Overigens vind ik ze met zijn drien beter dan alleen D&D want er komt meer evenwicht in.
Maar in mijn opzicht moet hetzwaartepunt op het bekomentarieren van de etappe liggen en niet op de zaken eromheen zoals nu het geval is.
Bij deTour hoort hij het te weten.quote:Op zondag 12 juli 2009 01:58 schreef du_ke het volgende:
boni's zijn elk jaar en elke grote ronde anders. Dat zegt niet zoveel. Ik vind dat hij het prima doet.
Ben dus niet de enige die het opvaltquote:Op zondag 12 juli 2009 01:49 schreef Szura het volgende:
Bovendien is iedereen die demarreert zowat degene die na de etappe met de bloemen omhoog staat.
Hij zei wel vaak dat Sanchez waarschijnlijk aan het bluffen was.quote:Op zondag 12 juli 2009 06:20 schreef Barca het volgende:
De uitspraak van Maarten over de etappezege van Sanchez "Ik zei het". Volgens mij schreeuwde hij de hele tijd dat Casar zou winnen.
Zeker een toevoeging dat Boogerd veel meer actuele ervaring heeft. Zoals Boogerd de situatie met Evans in de kopgroep beschreef, dat niemand blij met hem was en hem tot de orde roepten om zich te laten zakken.quote:Op zondag 12 juli 2009 02:04 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft veel meer actuele ervaring.
Ik kan de verslagen dit jaar stukken meer waarderen dan voorgaande jaren. Dus voor mij doen ze blijkbaar wat goeds
Ducrot en zn nieuwe wielrennenquote:
quote:Maarten Ducrot: ik had m'n mond moeten houden
Ze hebben natuurlijk dinsdag juist die oortjes verboden zodat een Fransman kan winnen. Massasprint zou dan idd schitterend zijn. Maar in de tijd dat Maarten en Herbert weer over de oortjes zitten te zeiken kunnen ze natuurlijk ook gewoon commentaar geven op de koers. Ging daardoor maar naar de Belg, maar die gaan er dan weer uit voor het journaal....quote:Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef UtrechtSlim het volgende:
Met al dat gezwam over oortjes heb ik nog nooit zo'n idiote eerste Tourweek (met oortjes) gezien met goed beschouwd niet één klassieke massasprint. De keren dat het sprinten werd gebeurde er wel iets waardoor minimaal de helft van de favorieten niet op de voorste rij zat.
Als het dinsdag een massasprint wordt lach ik me dood.
Herbert was echt gepikeerdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:17 schreef kleinuuh het volgende:
Herbert:'Nou die wind viel wel mee op Arcalis'
Maarten:'Ja maar jij fietst ook zooo langzaam'
heerlijk toch:D
@flaccid
Ja dat is een renner die vooruit rijdt om later in de etappe een mikpunt te zijn voor een eventuele aanval van kopman om daarna te kunnen knechten op de vlakke gedeelten
Hij zei gister ook al iets in de trant van: Oh, dat is die zinksnijder.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:02 schreef Gripper het volgende:
En net tijdens een profielshot van Fedrigo: "hij wordt ook wel de zinksnijder genoemd. U kunt zelf wel zien waarom"
(Alsof platen zink doormidden snijden het eerste is waar ik aan denk bij het zien van een grote neus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |