abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69912318
Hoi,

Elk jaar geniet ik weer enorm van deze twee commentatoren en hun heerlijke quotes. Heeft iemand enig idee of deze twee helden dit jaar weer verslag doen van de Tour de France?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_69912345
Even een topicnummertje achter de TT gezet, mag wel duidelijk zijn waarom.

Hoe zat het ook alweer met Voeckler?
sig verwijderd door FA
pi_69912405
Zij zijn idd koningen.

Ik heb afgelopen jaar trouwens ook geruchten gehoord dat Evert ten (N?)Apel het zou gaan doen. Maar hopelijk Maarten en Herbert en dan 's avonds Martje met zijn rode wijn programma.
gr gr
pi_69912595
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
pi_69912699
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Antaresje het volgende:
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
Nou, de afgelopen Giro heb ik op Sporza gekeken. Maar toen riepen ze ook in elke beklimming "WAAR IS SEELDRAYERS???"
Dat is nog irritanter
gr gr
pi_69912778
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Nou, de afgelopen Giro heb ik op Sporza gekeken. Maar toen riepen ze ook in elke beklimming "WAAR IS SEELDRAYERS???"
Dat is nog irritanter
Ja, maar zo veel Belgen zullen d'r bergop niet vooraan fietsen
pi_69913448
Hoorde de laatste tijd dat je voor wielrennen beter naar Sporza kunt kijken vanwege het commentaar. Wat heb ik me kapot geërgerd tijdens de Giro. Vooral toen Pauwels zich af moest laten zaken voor Sastre. Ik luister veel liever naar Ducrot.
pi_69913545
zonder ducrot en dijkstra is de tour niet hetzelfde ...dus ze zullen er vast wel weer bij zijn
pi_69913768
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Hoorde de laatste tijd dat je voor wielrennen beter naar Sporza kunt kijken vanwege het commentaar. Wat heb ik me kapot geërgerd tijdens de Giro. Vooral toen Pauwels zich af moest laten zaken voor Sastre. Ik luister veel liever naar Ducrot.
Ik vond dat vooral grappig

Eerlijk gezegd kijk ik meestal naar de NOS, maar zo heel af en toe dan heb ik het echt gehad met Dijkstra, en dan schakel ik over naar de Belg om even tot rust te komen
pi_69914054
Epic quote: "Oei oei, dit wordt gevaarlijk het begint te regenen.", terwijl op dat moment een tuinsproeiende man duidelijk in beeld was.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 10 juni 2009 @ 21:37:31 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69914100
HET NIEUWE WIELRENNEN IS BEGONNEUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sporza it will be.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 21:37:36 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69914104
Hopelijk doet Boogie weer een paar dagjes mee .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69914260
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef pfaf het volgende:
HET NIEUWE WIELRENNEN IS BEGONNEUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sporza it will be.
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

Sporza dus
pi_69914262
  • Linkeballen.
  • Vals plat.
  • Hij hangt aan het elastiek.

.
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_69914597
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Rucebo het volgende:

[..]

http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

Sporza dus
    Van die site:

"Het is niet alsof je bij de spoorwegen werkt en een paar wissels omzet en dat het dan ineens harder gaat."

"Vansummeren gevallen in de afdaling... ja dan val je harder dan normaal"

Herbert:"En die Basken, waar zijn die nu?" Maarten: "Wacht maar, die komen wel... Kijk maar, gaat er al ééntje...d'r af."

"België is in rouw. Kijk die Belgische vlag wapperen, of is het de Duitse? Ja, het is de Duitse, maar... zelfde kleuren."

"Kijk Voigt nou! Wat moet je doen om een standbeeld te krijgen?"

"Denkt ie misschien dat er tegenverkeer is?"
    --- Elfde etappe, over het bochtenwerk van Moinard.

"Iedere wielrenner die ooit op een fiets heeft gezeten..."

Ik verheug me er nu al op
    gr gr
    pi_69914627
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
    Even een topicnummertje achter de TT gezet, mag wel duidelijk zijn waarom.

Hoe zat het ook alweer met Voeckler?
    Je bedoelt dat legendarische verhaal van de vader van Voeckler?
    I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
    pi_69914704
    "Dat lijkt haast wel ... (naam renner) En ja, dat is hem ook!"

"Dit is een soort Cauberg, maar dan drie keer zo lang, en half zo steil (...) Dus eigenlijk is dit helemaal geen vergelijking"

Eins, zwei, hoeplakai.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 21:52:40 #18
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69914758
    "Wat een menneke is het nog." .
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_69914759
    Over wie ging ook al weer dat verhaal dattie helemaal lonely als een kluizenaar heeft geleefd? Een Australische renner volgens mij, Evans?
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_69914816
    Het is wel zo slecht dat het grappig wordt, maar toch treurig...
    pi_69914853
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Van die site:

"Het is niet alsof je bij de spoorwegen werkt en een paar wissels omzet en dat het dan ineens harder gaat."

"Vansummeren gevallen in de afdaling... ja dan val je harder dan normaal"

Herbert:"En die Basken, waar zijn die nu?" Maarten: "Wacht maar, die komen wel... Kijk maar, gaat er al ééntje...d'r af."

"België is in rouw. Kijk die Belgische vlag wapperen, of is het de Duitse? Ja, het is de Duitse, maar... zelfde kleuren."

"Kijk Voigt nou! Wat moet je doen om een standbeeld te krijgen?"

"Denkt ie misschien dat er tegenverkeer is?"
    --- Elfde etappe, over het bochtenwerk van Moinard.

"Iedere wielrenner die ooit op een fiets heeft gezeten..."

Ik verheug me er nu al op
    +1
    pi_69914889
    Herbert is prima. Houdt tenminste een beetje bij wat er in de koers gebeurt, itt Mart Smeets. Evert ten Napel is ook een drama. En die kastelenverhalen vind ik best boeiend. Meestal gebeurt er dan toch helemaal niets in de etappe. Maar wanneer Boonen geen kans maakt op de dagwinst kijk ik toch liever naar de Belg.
    pi_69915031
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
    Herbert is prima. Houdt tenminste een beetje bij wat er in de koers gebeurt, itt Mart Smeets. Evert ten Napel is ook een drama. En die kastelenverhalen vind ik best boeiend. Meestal gebeurt er dan toch helemaal niets in de etappe. Maar wanneer Boonen geen kans maakt op de dagwinst kijk ik toch liever naar de Belg.
    Nou dan kan je de hele maand juli je TV op Sporza laten staan.
    gr gr
    pi_69915327
    Ah ja, je hebt gelijk, ik had het anders moeten formuleren. Wanneer Boonen meerijdt en het is geen bergetappe of tijdrit.
      woensdag 10 juni 2009 @ 22:16:50 #25
    221644 timmmmm
    sp3c lives matter
    pi_69915783
    De échte helden van de tour
    Laffe huichelaar
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')