Nou, de afgelopen Giro heb ik op Sporza gekeken. Maar toen riepen ze ook in elke beklimming "WAAR IS SEELDRAYERS???"quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Antaresje het volgende:
Als ik Dijkstra dit jaar weer 'WAAR IS MENCHOV????" hoor roepen tijdens een beklimming, dan schakel ik direct over naar de Belg. Gelukkig maakt Ducrot veel goed.
Ja, maar zo veel Belgen zullen d'r bergop niet vooraan fietsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou, de afgelopen Giro heb ik op Sporza gekeken. Maar toen riepen ze ook in elke beklimming "WAAR IS SEELDRAYERS???"
Dat is nog irritanter
Ik vond dat vooral grappigquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Hoorde de laatste tijd dat je voor wielrennen beter naar Sporza kunt kijken vanwege het commentaar. Wat heb ik me kapot geërgerd tijdens de Giro. Vooral toen Pauwels zich af moest laten zaken voor Sastre. Ik luister veel liever naar Ducrot.
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrotquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef pfaf het volgende:
HET NIEUWE WIELRENNEN IS BEGONNEUUUHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sporza it will be.
Van die site:quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Rucebo het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot
Sporza dus
Je bedoelt dat legendarische verhaal van de vader van Voeckler?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Even een topicnummertje achter de TT gezet, mag wel duidelijk zijn waarom.
Hoe zat het ook alweer met Voeckler?
+1quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Van die site:
"Het is niet alsof je bij de spoorwegen werkt en een paar wissels omzet en dat het dan ineens harder gaat."
"Vansummeren gevallen in de afdaling... ja dan val je harder dan normaal"
Herbert:"En die Basken, waar zijn die nu?" Maarten: "Wacht maar, die komen wel... Kijk maar, gaat er al ééntje...d'r af."
"België is in rouw. Kijk die Belgische vlag wapperen, of is het de Duitse? Ja, het is de Duitse, maar... zelfde kleuren."
"Kijk Voigt nou! Wat moet je doen om een standbeeld te krijgen?"
"Denkt ie misschien dat er tegenverkeer is?"
--- Elfde etappe, over het bochtenwerk van Moinard.
"Iedere wielrenner die ooit op een fiets heeft gezeten..."![]()
Ik verheug me er nu al op
Nou dan kan je de hele maand juli je TV op Sporza laten staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Herbert is prima. Houdt tenminste een beetje bij wat er in de koers gebeurt, itt Mart Smeets. Evert ten Napel is ook een drama. En die kastelenverhalen vind ik best boeiend. Meestal gebeurt er dan toch helemaal niets in de etappe. Maar wanneer Boonen geen kans maakt op de dagwinst kijk ik toch liever naar de Belg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |