abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70877370
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik weet niet of jullie ook naar kastelen keken op de fiets Michael?

'Nee'
Die was echt mooi
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:25:05 #42
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_70878566
Wat een zelfkennis! Ze hebben zelf door dat ze iedereen 'De Franse/Duitse/Noorse/etc. Gesink' noemen.
Tranquillo
pi_70879846
Het is Kreuzinger, nee Nibali, nee toch Kreuzinger, nee het is de Belg!
pi_70880274
Er is altijd wel wat op te merken maar ik vind het beter luisterbaar dan op de Belg.
Ook daar ontgaat ze best veel maar schijnbaar mag het daar wel van de critici.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_70880353
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 16:25 schreef icebliss het volgende:
Wat een zelfkennis! Ze hebben zelf door dat ze iedereen 'De Franse/Duitse/Noorse/etc. Gesink' noemen.
Dat was toch Boogerd die dat zei dacht ik. Maar ze gaven het inderdaad wel zelf toe
En Ducrot: Sanchez is op, hij kan niks meer, nee het is bluf!
The biggest argument against democracy is a five minute discussion with the average voter.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:35:17 #46
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_70880478
Boogerd is een plezante aanvulling als commentator, maar is misschien wel een levend voorbeeld dat topsport en duursport een teveel aan stresshormonen vrijmaakt dat (naar uit onderzoek is gebleken) het geheugen aantast.

Hij haal een boel namen, feiten en bergen zo half door elkaar. Maar echt storend is het niet, en ik vind het ook goed dat Ducrot zoveel kijkersvragen erbij haalt. De rolverdeling is goed nu, Dijkstra doet de gebouwen en de grote lijnen van de koersinformatie en is de aangever....

Niveau is echt met sprongen vooruit gegaan, al kan ik de NOOR Hushovd, de LANGE van Summeren, en de GEBLOKTE die en die wel schieten, net zoals het hineinterpretieren van alles naar het nieuwe wielrennen. Dat zijn vaak drogredenen van jewelste.
pi_70880802
"Sastre is opvallend onopvallend."
gr gr
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:47:31 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_70880824
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:49 schreef Rudieh het volgende:

en telkens als Contador in beeld komt:

'De laatste drie rondes waar hij aan mee heeft gedaan heeft ie alle drie gewonnen'
Vandaag ook weer. En daarbij ook uit wat voor armoedige familie hij komt.

En Ducrot die Dijkstra gewoon onderbreekt toen hij het over een kasteel had en er iets gebeurde in de koers. Dijkstra: "Heb je wel gehoord wat ik zei?". Ducrot: "Nee."
Géén kloon van tvlxd!
pi_70881752
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:35 schreef Perico het volgende:
Boogerd is een plezante aanvulling als commentator, maar is misschien wel een levend voorbeeld dat topsport en duursport een teveel aan stresshormonen vrijmaakt dat (naar uit onderzoek is gebleken) het geheugen aantast.

Hij haal een boel namen, feiten en bergen zo half door elkaar. Maar echt storend is het niet, en ik vind het ook goed dat Ducrot zoveel kijkersvragen erbij haalt.
Het irritante aan Boogerd vind ik dat als er maar iemand op de pedalen gaat staan hij direct tot winnaar wordt gebombardeerd door Boogerd.
Willem-Jan van Puffelen
pi_70882483
Boogerd Is gewoon leuk om naar te luisteren nu bij de NOS!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:18:39 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_70883061
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:22 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Ik weet niet of jullie ook naar kastelen keken op de fiets Michael?

'Nee'
Mooi was dat inderdaad.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_70884329
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 18:25 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Het irritante aan Boogerd vind ik dat als er maar iemand op de pedalen gaat staan hij direct tot winnaar wordt gebombardeerd door Boogerd.
Klopt, maar dat niet alleen. Hij vond het ook maar niets dat Evans ging aanvallen. Gisteren is gebleken dat hij Contador en Armstrong en de rest van de favorieten er niet afkreeg toen hij aanging op de laatste berg, dus nu probeert Evans het vroeger en dan is het volgens Boogerd weer stom dat hij dat deed.
Wat verlangt hij nu precies van Evans, vraag ik me dan echt af.
pi_70886040
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind dat ze deze etappe sowieso enorm veel missen. Ze hebben het alleen maar over zaken die niet direct meespelen terwijl je op beeld de kopgroep telkens zie overleggen en discussieren.. Ook wel leuk om het over te hebben in plaats van Sandy Casar die in zijn blote billen over de finish komt.
Ik zat voornamelijk Sporza te kijken, maar die gingen er een half uur uit voor het journaal van 13:00.
Dijkstra en Ducrot zaten gezellig te keuvelen en zien niet hoe Cancellara en Flecha aansluiten bij de kopgroep. Daar zeggen ze pas een minuut of 5 later iets over.
pi_70886085
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 17:27 schreef Pedroso het volgende:
Er is altijd wel wat op te merken maar ik vind het beter luisterbaar dan op de Belg.
Ook daar ontgaat ze best veel maar schijnbaar mag het daar wel van de critici.
Wuyts zat vandaag idd ook niet op te letten. In het begin waren Hupond en die andere aanvaller (ben effe kwijt wie) al geruime tijd teruggepakt en Wuyts nog maar beweren dat ze er nog voor zaten.
pi_70886232
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wuyts zat vandaag idd ook niet op te letten. In het begin waren Hupond en die andere aanvaller (ben effe kwijt wie) al geruime tijd teruggepakt en Wuyts nog maar beweren dat ze er nog voor zaten.
Dat vind ik niet verbazingwekkend. Ik kijk altijd naar de NOS. Bij de belg vind ik dat ze altijd veel minder meeleven met de etappe. Echt op zo'n toontje van: het kan mij wat.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 21:52:23 #56
102912 crv
Screwed up
pi_70887249
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:32 schreef ufopiloot het volgende:
Ik vind dat ze deze etappe sowieso enorm veel missen. Ze hebben het alleen maar over zaken die niet direct meespelen terwijl je op beeld de kopgroep telkens zie overleggen en discussieren.. Ook wel leuk om het over te hebben in plaats van Sandy Casar die in zijn blote billen over de finish komt.
Dat dus. Ik vind dat ze erg doorgeschoten zijn in alles eromheenlullen en de koers missen ze totaal.
Prettige van Boogerd was dat die wel zat op te letten en meer renners kende dan D&D bij elkaar.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:14:31 #57
185115 Juk
Misschien
pi_70887856
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 21:52 schreef crv het volgende:

[..]

Dat dus. Ik vind dat ze erg doorgeschoten zijn in alles eromheenlullen en de koers missen ze totaal.
Prettige van Boogerd was dat die wel zat op te letten en meer renners kende dan D&D bij elkaar.
Het was Boogerd die beweerde dat Klöden voorop het peleton reed, terwijl het iemand anders was ... "Hij lijkt erop" zegtie dan, nou dat viel wel mee toen even later Klöden zelf in beeld kwam.
The only thing I fear is my MoM
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:32:35 #58
102912 crv
Screwed up
pi_70888335
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:14 schreef Juk het volgende:

[..]

Het was Boogerd die beweerde dat Klöden voorop het peleton reed, terwijl het iemand anders was ... "Hij lijkt erop" zegtie dan, nou dat viel wel mee toen even later Klöden zelf in beeld kwam.
Juist niet het waren d&D die bleven beweren dat het Klöden was en Boogie twijfelde maar uiteindelijk dacht hij het inderdaad ook.

Maar goed ik beweerde ook niet dat Boogie het altijd en continu bij het goede eind had maar het is in ieder geval beter dan wat D&D presteren.
Overigens vind ik ze met zijn drien beter dan alleen D&D want er komt meer evenwicht in.
Maar in mijn opzicht moet hetzwaartepunt op het bekomentarieren van de etappe liggen en niet op de zaken eromheen zoals nu het geval is.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:56:22 #59
185115 Juk
Misschien
pi_70889021
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 22:32 schreef crv het volgende:

[..]

Juist niet het waren d&D die bleven beweren dat het Klöden was en Boogie twijfelde maar uiteindelijk dacht hij het inderdaad ook.

Maar goed ik beweerde ook niet dat Boogie het altijd en continu bij het goede eind had maar het is in ieder geval beter dan wat D&D presteren.
Overigens vind ik ze met zijn drien beter dan alleen D&D want er komt meer evenwicht in.
Maar in mijn opzicht moet hetzwaartepunt op het bekomentarieren van de etappe liggen en niet op de zaken eromheen zoals nu het geval is.
Dit is juist waarom ik ze zo "goed" vind.
Ik kan zelf wel zien dat er iemand demarreert en wie dat precies is komt snel genoeg in beeld.
The only thing I fear is my MoM
pi_70889415
Maarten: 'Die drie die zitten te bluffen en te gokken ook nog, ze doen het niet voor elkaar en hij (Efimkin) houdt hem. Hij houdt hem.'

(10 seconden later)
Herbert: 'En nou komt Casar de Fransman.'

Maarten:'Hoh, ja hoor, hij pakt 'em. Dat kan helemaal niet, wat is dit leuk.'
(5 seconden later)

Maarten: 'Sanchez, zei ik het.'

zondag 12 juli 2009 @ 00:14:56 #61
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_70891049
Ja Maarten is niet voor niets de analyticus. Als er iemand de koers kan lezen...hij heeft het waarschijnlijk 9 van de 10 keer bij het verkeerde eind

Heel irritant idd dat ze nooit even hun verhaal onderbreken als er iets moois gebeurt, zoals Canc. en Hushovd die in de afdaling aansluiten. We zien het allemaal zelf wel, maar het leek erop alsof ze zelf gewoon met elkaar in gesprek waren, ipv de koers verslaan.
pi_70891391
Ik vind het af en toe best hilarisch met die 3 samen. Nu ben ik ook niet zo'n fanatieke koersvolger, ik verheug me vooral op de finale en spectaculaire ontknopingen, maar een gemoedelijk toontje met af en toe wat hilariteit kan ik goed verwerken .
pi_70892489
Ik vind het sfeertje dit jaar ook wel prima .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 12 juli 2009 @ 01:49:25 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70892550
Ik snap niet dat mensen hier zoveel op hebben met Boogerd. Kijk ik vond het ook een prachtig coureur maar als commentator kan ie beter oprotten.

Zodra hij erbij gaat zitten lijkt het nog meer op een theekransje dan voorheen, het eerste half uur gaat het helemaal nergens over. Bovendien is iedereen die demarreert zowat degene die na de etappe met de bloemen omhoog staat. Daarnaast zou hij, als degene die tot twee jaar terug in het peloton reed, als beste op de hoogte moeten zijn van de regels anno 2009. Maar hij weet niet eens dat de boni's zijn afgeschaft.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70892699
boni's zijn elk jaar en elke grote ronde anders. Dat zegt niet zoveel. Ik vind dat hij het prima doet.
  zondag 12 juli 2009 @ 02:00:44 #66
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70892729
quote:
Op zondag 12 juli 2009 01:58 schreef du_ke het volgende:
boni's zijn elk jaar en elke grote ronde anders. Dat zegt niet zoveel. Ik vind dat hij het prima doet.
Bij deTour hoort hij het te weten.
En sowieso, drie commentatoren
Dijkstra en Ducrot vind ik met het "Peppi en Kokki" gehalte steeds beter te pruimen maar waarom moet Boogerd daar nog bij
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70892782
Hij heeft veel meer actuele ervaring .

Ik kan de verslagen dit jaar stukken meer waarderen dan voorgaande jaren. Dus voor mij doen ze blijkbaar wat goeds
pi_70893871
quote:
Op zondag 12 juli 2009 01:49 schreef Szura het volgende:
Bovendien is iedereen die demarreert zowat degene die na de etappe met de bloemen omhoog staat.
Ben dus niet de enige die het opvalt
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 12 juli 2009 @ 06:20:00 #69
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70893987
De uitspraak van Maarten over de etappezege van Sanchez "Ik zei het". Volgens mij schreeuwde hij de hele tijd dat Casar zou winnen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 12 juli 2009 @ 09:27:21 #70
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_70894515
quote:
Op zondag 12 juli 2009 06:20 schreef Barca het volgende:
De uitspraak van Maarten over de etappezege van Sanchez "Ik zei het". Volgens mij schreeuwde hij de hele tijd dat Casar zou winnen.
Hij zei wel vaak dat Sanchez waarschijnlijk aan het bluffen was.
Géén kloon van tvlxd!
pi_70894702
quote:
Op zondag 12 juli 2009 02:04 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft veel meer actuele ervaring .

Ik kan de verslagen dit jaar stukken meer waarderen dan voorgaande jaren. Dus voor mij doen ze blijkbaar wat goeds
Zeker een toevoeging dat Boogerd veel meer actuele ervaring heeft. Zoals Boogerd de situatie met Evans in de kopgroep beschreef, dat niemand blij met hem was en hem tot de orde roepten om zich te laten zakken.
Denk niet dat D&D dat zelf hadden opgemerkt. Op de Belg maakte ze het helemaal bont, daar dachten ze dat ze graag met Evans doorfietsten.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_70897209
Begint weer goed:P

Maarten: '..ja die notoire hardrijder, Samuel Sanchez, eeeh Hugo Sanchez, ohnee Leon Sanchez'

Briljant die 2
"En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen."
pi_70897255
De apenrots van Ducrot is ook zo'n onzin.
- verwijderd door admin -
pi_70897457
Ja dat is wel lachen ja die analyses soms....'doorfietsen met Evans'...ja dat haal je wel inderdaad met 280 ploegen (om met ducrot te spreken) achter je die ook klassementsrenners hebben, haha.

Wel raar hoor...ik bedoel ook al zou je nooit naar het wielrennen kijken, als iemand je even uitlegd wat het verschil is tussen 'uit de wind' en 'in de wind'...aankomsten bergop....en tijdritten...dan kom je een heel eind met het analyseren van de strategie. Voorspellen van de uitslag is een ander verhaal (slechte benen, akoordjes).
Maar wat ze er nu soms van maken...pfff..dan is Boogerd erbij echt een verademing en snap ik niet hoe Ducrot soms lult (lijkt wel alsof hij nooit gefietst heeft soms)...die zinnen van hem waarin die aan het eind precies het tegenovergestelde zegt dan waarmee hij begon...hahaha...maar zjn uispraken zijn wel lachen ja.

Ik zag er hier ook weer genoeg, haha. 'Waar zit Mentsjov' .... het mooie is dat jezelf ook de hele tijd zit te kijken van ''waar zit die en die'.....mooi
  zondag 12 juli 2009 @ 13:02:49 #75
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70898049
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:32 schreef groenen het volgende:
De apenrots van Ducrot is ook zo'n onzin.
Ducrot en zn nieuwe wielrennen

ik kijk na 4 jaar even weer de NOS en Ducrot kraamt nog exact dezelfde onzin uit.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_70898269
Ze zijn in vorm hoor, haha.

Over Rojas die gister juichend over de streep kwam. Ducrot: "Die dacht misschien dat ie de rit won." Dijkstra: "ja, die wist natuurlijk al dat zijn ploeggenoot had gewonnen." Ducrot: "Nog zo'n nadeel van die oortjes."
pi_70898391
Met al dat gezwam over oortjes heb ik nog nooit zo'n idiote eerste Tourweek (met oortjes) gezien met goed beschouwd niet één klassieke massasprint. De keren dat het sprinten werd gebeurde er wel iets waardoor minimaal de helft van de favorieten niet op de voorste rij zat.

Als het dinsdag een massasprint wordt lach ik me dood.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  zondag 12 juli 2009 @ 13:15:53 #78
127004 maril
Smeetsfan
pi_70898461
Op een of andere manier stoor ik me dit jaar aan Maarten Ducrot.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zondag 12 juli 2009 @ 13:16:10 #79
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70898468
Zondag 13.14 Nederland 1
quote:
Maarten Ducrot: ik had m'n mond moeten houden
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 12 juli 2009 @ 13:16:20 #80
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_70898473
quote:
Op zondag 12 juli 2009 13:13 schreef UtrechtSlim het volgende:
Met al dat gezwam over oortjes heb ik nog nooit zo'n idiote eerste Tourweek (met oortjes) gezien met goed beschouwd niet één klassieke massasprint. De keren dat het sprinten werd gebeurde er wel iets waardoor minimaal de helft van de favorieten niet op de voorste rij zat.

Als het dinsdag een massasprint wordt lach ik me dood.
Ze hebben natuurlijk dinsdag juist die oortjes verboden zodat een Fransman kan winnen. Massasprint zou dan idd schitterend zijn. Maar in de tijd dat Maarten en Herbert weer over de oortjes zitten te zeiken kunnen ze natuurlijk ook gewoon commentaar geven op de koers. Ging daardoor maar naar de Belg, maar die gaan er dan weer uit voor het journaal....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')