super de boerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
SLP waar werk je?
Nachtje doortrekken in de NDRGRNDquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:37 schreef ralfseltje het volgende:
Volgende week De Affaire, ik wil er met mijn vriendin heen op zondag en maandag, alleen we zitten nog met de overnachting. Iemand hier een goedkope oplossing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je nichtje je weer afgewezen? Zoek eens buiten de familie Mikkie!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Mikkie het volgende:
En sorry, maar ik kan/wil er verder eigenlijk niet op in gaan ivm privacy.
Mwoah, iets andere categorie in dit geval helaas.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je nichtje je weer afgewezen? Zoek eens buiten de familie Mikkie!
Tja, als het om de categorie geld gaat kan ik je ook niet helpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, iets andere categorie in dit geval helaas.
Same here.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, iets andere categorie in dit geval helaas.
Balen morganequote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:53 schreef morgane het volgende:
Daaag Dupje!! Veel plezier en succes!!![]()
Ik heb mn kamerzoektocht maar weer gestaakt...als ik die herkansingen in augstus niet haal heb ik volgend jaar dus alle tweedejaars vakken plus nog 3 eerstejaars...dan red ik het qua tijd nooit als ik ook nog alles zelf moet regelen qua huishouden en eten enzo. Moet ook nog rekening houden met de vermoeidheidsziekte die ik gehad heb, als ik teveel hooi op mn vork neem is de kans groot dat ik het weer terugkrijg.
Dus jullie hoeven jullie ogen voorlopig niet meer open te houden voor mij, ik blijf nog ff hangen in het ouderlijk nest.
Hee Coilerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:11 schreef Coiler het volgende:
ZO!
Eeuwen geleden dat ik hier heb gepost. Deel 421 alweer... kutspammers
Hebben jullie trouwens ook een hele zooi oranje lichtjes gezien boven de stad? Heb ik iets gemist?
Jij ook een kutdag dus? Ben wel benieuwd naar je verhaal, spreek je van 't weekend nog wel op msn misschien ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Same here.
Maar wel m'n diplomauitreiking gehad, was wel nice. Heb nog een mooi verhaal voor je Mik, misschien vrolijkt dat je op.. ik kijk even of je op msn bent.
Nee, niet eensquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:57 schreef Mikkie het volgende:
Hee Coiler. Ik heb geen oranje lichtjes gezien... jij hebt gisteren aan de paddo's gezeten?
Een chemicaliënfabriek... CP Kelco. Industrieterrein Noordkanaalhaven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef mrkrul het volgende:
Wat brandt er in de stad. Ik zie heel veel rook!
Nee joh, ik ga als een blinde stier overal op afquote:
Daarbij inmiddels Tiel, Beusichem en Beneden-Leeuwen. Maw: foute boel.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:36 schreef Mikkie het volgende:
Korpsen uit Wijchen, Overasselt, Beuningen en Ubbergen zijn ook al opgeroepen. Het begint nu weer keihard te jeuken om bij de vrijwillige brandweer te gaan.
Misschien over een jaartje of anderhalf, als ik tijd heb.
hoiquote:
Tolhuis, en ik werk bij Van Buren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
hoiwaar in Dukenburg?
studeer / werk je in Nijmegen?
Ah! Nice! Aangenaamquote:Op zondag 12 juli 2009 03:37 schreef Roei het volgende:
[..]
Tolhuis, en ik werk bij Van Buren.Aangenaam!
En toch doet het weinig voor de promo, weinig van ons gaan regelmatig naar VBquote:Op zondag 12 juli 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Weer een VB personeelslid hier zie ik?
Klopt. Eigenlijk alleen voor de pubquiz, maar verder kom ik er nooit...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En toch doet het weinig voor de promo, weinig van ons gaan regelmatig naar VB
Niemand?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:37 schreef ralfseltje het volgende:
Volgende week De Affaire, ik wil er met mijn vriendin heen op zondag en maandag, alleen we zitten nog met de overnachting. Iemand hier een goedkope oplossing?
Ik heb wel een plaatsje voor je vriendin hier en een plaatsje voor jou in het park!quote:
ik heb precies hetzelfde! met de laptop van mn pa! als ik me te erg verveel speel ik wel es call of dutyquote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef LastRequest het volgende:
Er is vast wel iemand hier met enigszins verstand van laptops...
Mijne zit volgens mij vol met stof, hij valt nu ook uit als ik em lang/intensief gebruik, dan is ie ook echt bloedheet.
Ik durf em niet open te maken i.v.m. garantie, heb overigens ook geen schroevendraaier ofzo hier...
Maar wat kan ik het beste doen? Ik heb geen flauw idee waar de bon is, ik hoop bij m'n ouders maar weet het nietIk heb 'em gekocht bij Computerland... Ik lees via Google wat over busjes met perslucht, maar ik begrijp niet zo waar ik dat in moet spuiten en waar het stof dan heen zou gaan. Overigens weet ik niet eens waar je dat spul kunt kopen. Help?
Dat spul kun je bij elke computerwinkel halen, en waarschijnlijk ook nog wel bij een doe-het-zelf zaak. Punt is dat je voornamelijk stof aan het verplaatsen bent (je spuit in de ventilatie-openingen, maar dat is dus ook precies waar het stof weer uit moet komen).quote:Op zondag 12 juli 2009 23:06 schreef LastRequest het volgende:
Er is vast wel iemand hier met enigszins verstand van laptops...
Mijne zit volgens mij vol met stof, hij valt nu ook uit als ik em lang/intensief gebruik, dan is ie ook echt bloedheet.
Ik durf em niet open te maken i.v.m. garantie, heb overigens ook geen schroevendraaier ofzo hier...
Maar wat kan ik het beste doen? Ik heb geen flauw idee waar de bon is, ik hoop bij m'n ouders maar weet het nietIk heb 'em gekocht bij Computerland... Ik lees via Google wat over busjes met perslucht, maar ik begrijp niet zo waar ik dat in moet spuiten en waar het stof dan heen zou gaan. Overigens weet ik niet eens waar je dat spul kunt kopen. Help?
leukquote:Op maandag 13 juli 2009 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, gisteren een bespreking gedaan over onze vakantie dit jaar. We begonnen om 8 uur, ik was om half 3 thuis.... Niet helemaal de bedoeling geweest
Maar, het werd wel even duidelijk dat ik het de komende tijd druk ga krijgen, vrijdag gaan we met de groep bbqen, zaterdag is er een verjaardag, dan een week lang zomerfeesten en daarna een week lang op vakantie.... Aan het einde zal er niet veel meer van mij over zijn
Vakantie,... nou ik ga tijdens de zomerfeesten wel gewoon werken, dus dat wordt overdag pezen en 's avonds feestenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef Mikkie het volgende:
Klinkt als een prima invulling van de vakantie Hosti.
Ik zit inmiddels alweer op de uni.Vanmiddag werken en vond het zonde de paar uurtjes van tevoren verloren te laten gaan met niks doen en thuis achter de pc hangen...
We zaten in blankenberge, aan de belgische kustquote:Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef Mikkie het volgende:
Mja, wegregenen in de Ardennen is niet ideaal nee. Maar dit is een prima alternatief toch?
Blankenberge schijnt ook wel chill te zijn. In elk geval beter dan achter een computer op de uniquote:Op maandag 13 juli 2009 13:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We zaten in blankenberge, aan de belgische kustOpzich wel relaxt maar gister ineens heel spontaan naar huis gegaan en de familiebbq gecrasht, mijn ouders waren superverbaasd
Gister inderdaad gechilled in het bubbelbad, en die douche daar is ookzo'n enorme douchekop
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en naar Zuid-Frankrijk te rijden voor een paar dagen
Lekker op de bonnefooi ergens naar toe rijdenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Moet je toch zeker een week of twee wachten, aangezien ik de nodige werkverplichtingen heb de komende tijdMaar toch... ik ga in augustus maar eens kijken of ik er niet nog een paar dagen tussenuit kan knijpen
Ik zal eens even naar het internet bellen en vragen of ze er wat aan willen doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:42 schreef HostiMeister het volgende:ik ben nu al twee dagen bezig met iemand anders C-code te ontcijferen en te herschrijven... Ik heb leukere klusjes gehad
Dus Sander, ik ben het helemaal met je eens, het hele internet heb ik ook al 2 keer uitgelezen, hossel eens wat nieuwe content
Serieus, ben ik nou de enige die dat echt de meest debiele shit ooit vindt??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:23 schreef Sander het volgende:
Ik zat vroeger ook aan een riempje anders. Ik rende op de markt onder de kraampjes door, en dan was ik binnen vier seconden schier onbereikbaar
Ik raad La Roche in Belgie aan, in de Ardennen..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Moet je toch zeker een week of twee wachten, aangezien ik de nodige werkverplichtingen heb de komende tijdMaar toch... ik ga in augustus maar eens kijken of ik er niet nog een paar dagen tussenuit kan knijpen
nee.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ben ik nou de enige die dat echt de meest debiele shit ooit vindt??
Mijn zusje zat ook aan een riempje om d'r pols hoor.. anders was ze als peuter/kleuter 100x dood geweest.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* mental note maaktquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik raad La Roche in Belgie aan, in de Ardennen..
Tis net Frankrijk, een heel leuk stadje, kamperen kost er geen drol maar tis er wel erg leuk.. en tis maar een paar uur rijden terwijl je je wel echt in het buitenland voelt.
Hadden jullie zoveel kinderen bij jullie thuis dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mijn zusje zat ook aan een riempje om d'r pols hoor.. anders was ze als peuter/kleuter 100x dood geweest.
Dan besteed je daar als ouder toch aandacht aan? Dan zorg je toch dat ze met d'r kop bij het hier en nu is?? Kinderen aan een tuigje... echt waar...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef LastRequest het volgende:
Drie, maar zij is zo'n dromer dat ze gerust een drukke straat op wandelde enzo.. tis dr karakter, ze lette totaal niet op, volledig in dr eigen wereld altijd
Er is gewoon niemand die op een drukke plek, drie kleine kinderen tegelijk volledig onder controle kan houden. Ze had dat ding dan natuurlijk ook alleen om op drukke plekken, midden op de markt of met feestdagen ofzo. M'n andere zusje en ik hadden er geen, was niet nodig.. Maar zij was zo dromerig dat m'n ouders wel fulltime op dr konden letten, maar dat was voor niemand fijn geweest. Dit was een prima oplossing, het is namelijk alleen voor het lopen van en naar iets.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan besteed je daar als ouder toch aandacht aan? Dan zorg je toch dat ze met d'r kop bij het hier en nu is?? Kinderen aan een tuigje... echt waar...
Ja ach, als het werkte dan werkte het, ik zou het alleen niet zo aanpakken... maar dat ben ik dan. Niets ten kwade van jouw ouders trouwens, hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Er is gewoon niemand die op een drukke plek, drie kleine kinderen tegelijk volledig onder controle kan houden. Ze had dat ding dan natuurlijk ook alleen om op drukke plekken, midden op de markt of met feestdagen ofzo. M'n andere zusje en ik hadden er geen, was niet nodig.. Maar zij was zo dromerig dat m'n ouders wel fulltime op dr konden letten, maar dat was voor niemand fijn geweest. Dit was een prima oplossing, het is namelijk alleen voor het lopen van en naar iets.
Waar houdt ze van? Hobby's, liefhebberijen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef SLP_ het volgende:
mn beste vriendin is vrijdag jarig en k heb nog geen flauw idee wat voor n kado ik zal geven.
pfff ben echt inspiratieloos
Winkelen, uitgaan, terrasjes pakken gewoon gezelligheidquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar houdt ze van? Hobby's, liefhebberijen?
Geef d'r een boeken/dvd bon ofzoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Winkelen, uitgaan, terrasjes pakken gewoon gezelligheid![]()
Ze heeft niet echt een echte hobby ofzo![]()
Ik dacht misschien dat ik haar mee uit eten neem, maarja ze neemt ons op haar verjaardag al mee
Iemand? Ik kan niet kiezen en dat duurt al een uur of tweequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef LastRequest het volgende:
Maar nu de grote vraag:
Ga ik ontbijten met wentelteefjes of maak ik croissantjes, evt. met knakworst erin
Nee hoor, ik ben het wel een beetje met je eens. En het ziet er ook niet uit. Maar ik had vroeger aan anderhalve milliseconde genoeg om de steenstraat over te sprinten. En dat probeerde ik dan ook met regelmaat. En het is, zoals LR al aangeeft schier onmogelijk om kinderen elk willekeurig moment in de gaten te houden. Of vast te hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Croissantjes met een knakworst erin? Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Iemand? Ik kan niet kiezen en dat duurt al een uur of twee
jaa dat geven wij altijd aan iemand als we geen zin hebben om een ander kado uit te zoekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef d'r een boeken/dvd bon ofzo
Wentelteefjes!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Iemand? Ik kan niet kiezen en dat duurt al een uur of twee
had ik gehoord jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zin in morgenBegin bij TNT als pakketbezorger tot eind Augustus iig
Verdien ook nog eens best royaal, en krijg koffiegeld
Niet dat je daar 2 koppen koffie van kan kopen
En zin in volgende week
Oja en over kinderen aan de riem... Zusje had hier ook af en toe iets omomdat die ook overal te pas en te onpas overal heen ging. Riem in de auto omdoen had ze al snel uitgevonden, toen we ooit hard moesten remmen bij keizer karelplein en zuslief ineens tegen het dashboard aan vloog
![]()
Soms moet je kinderen van 16 nog aan de riem houden, getuige de dood van een overbuurjongen... Snortomos 0 - auto 1. Hoe dat heeft kunnen gebeuren is me nog steeds een raadselOp Bijsterhuizen notabene
![]()
Geef 'r een terrasjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Winkelen, uitgaan, terrasjes pakken gewoon gezelligheid![]()
Ze heeft niet echt een echte hobby ofzo![]()
Ik dacht misschien dat ik haar mee uit eten neem, maarja ze neemt ons op haar verjaardag al mee
Graag gedaan, laat maar horen wat er uit gekomen isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:15 schreef LastRequest het volgende:
Oh trouwens Mik e.a. nog bedankt voor advies over laptopHad nog niet gereageerd.. ik ga denk ik morgen even langs Computerland idd
Oké nou ik zat helemaal vooraan bij het podium.. en er was zo'n 'ramp' zeg maar voor rolstoelen het podium op. En we zaten al te wachten, er móest gewoon iemand over heen vallen.. En ja hoor, jouw grote vriend kwam ontzettend trots aangelopen, en struikelde eroverheen.. Echt heel zielig want hij was als eennalaatste ofzo, dus het was echt bij ie-de-reen goed gegaan. Nouja we konden onze lach nog wel inhouden want het was eigenlijk gewoon heel sneu. Maar wat gebeurt er dan.. na het poseren met diploma voor camera enzo.. loopt ie terug.. VALT IE WEERquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Graag gedaan, laat maar horen wat er uit gekomen is.
Overigens moet je me nog steeds een goed verhaal vertellen?
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef Mikkie het volgende:
Zo maar eens boodschappen doen en nog snel wat te eten in elkaar knutselen
Een Brabantse Limbo in het Nijmegentopic?quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef SLP_ het volgende:
ik heb honger maar er is niets lekkers in huis
Komend schooljaar veelvuldig in Nijmegen te vindenquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een Brabantse Limbo in het Nijmegentopic?
joh die is al dicht hoorquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:11 schreef SLP_ het volgende:
[..]
joh die is al dicht hoor![]()
het enige wat ik nog heb is pepermunt en red bull sugarfree![]()
och waarom heb ik mn peertjes dan ook meteen na mn avondeten opAls ik dat niet had gedaan had ik nu nog lekkere peertjes gehad
Ik heb nog zo'n emmertje vla staan. Je hebt van die heerlijke appeltaartvla, die is echt konings. Nu hadden ze ook stroopwafelvla zag ik, dus die heb ik in het kader van 'boeiend, het is vakantiequote:Op woensdag 15 juli 2009 00:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook echt megaveel honger..
Heb net al diepvriessaté op maar verder is er hier echt niks te vinden
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Fom het volgende:
[..]
Komend schooljaar veelvuldig in Nijmegen te vinden
hm ik hou niet van vla, maar wel van stroopwafels. oke, gimme de stroopwafelvlaquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog zo'n emmertje vla staan. Je hebt van die heerlijke appeltaartvla, die is echt konings. Nu hadden ze ook stroopwafelvla zag ik, dus die heb ik in het kader van 'boeiend, het is vakantie' meegenomen om te proberen. Hebben?
Het meeste tot vier uur, half vijf. Als je lang door wilt kun je óf naar de Matrixx zelf, of naar het Keldercafé op de Grote Markt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Hri het volgende:
Zaterdag gaan we naar Nijmegen i.v.m Matrixx @ the park!maar nu een vraag
Wat is er s'nachts lang open? want we kunnen volgende dag pas om 9 uur naar huis
- muziek
alles is prima behalve Metal & Hardcore enzovoort
3Gezusters bv? tot hoe laat is dat open
Toch niet de NL-versie hè?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Zo naar de inzage van ondernemingsrecht, en daarna naar de Harry Potter film![]()
Lekker overdag tussen de kleintjes, maar dat sloot gewoon beter aan zo
Nope, heeft te maken met de vergunningquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:08 schreef Roei het volgende:
Keldertje is inderdaad het langst open van alle tenten op normale avonden. Weet niet hoe het met vierdaagse gaat zijn, maar zal niet veranderen denk ik. Zorg wel dat je voor 4 uur binnen bent anders kom je er niet meer in. (Ook dit is op normale avonden maar ook dat zal niet veranderen met de vierdaagse denk ik.)
Nee ik ga vanavond naar Brunoquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:42 schreef Coiler het volgende:
Gaat iedereen hier naar HP6 ofzo?
Mini-meet @ Carolus dan maar dalijk?
Dan had je echt beter naar HP kunnen gaanquote:
Nee pap en zusje willen naar Bruno dus ik ga lekker meequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan had je echt beter naar HP kunnen gaan
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Toch niet de NL-versie hè?.
Ik ga vanavond.
Ik heb lekker peertjesquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:05 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... die stroopwafelvla kan bij lange na niet tippen aan de appeltaartvla
Jij leest de boeken niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:18 schreef Coiler het volgende:
Ja? Tof!
Ik zie er ook naar uit. Ik hoop dat Dumbledore eindelijk die verdraaide Snape te grazen neemt.
[stoere mannen reactie]Dementors... whahaha die zijn toch helemaal niet eng![/stoere mannen reactie]quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee pap en zusje willen naar Bruno dus ik ga lekker mee
Ik moet eerst nog wat andere HPs inhalen wil ik de nieuwste gaan zien.
Ik vind die dementors zo eng
Ik had bij HP 1, toen ze naar het verboden bos moesten, ik was aan het oppasen op mijn neefjes op een verlaten industrieterrein, en ik vond het echt niet tofquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:41 schreef LastRequest het volgende:
Dan is het goed![]()
Maar seriously, die ene HP met veel dementors in de film, daarna heb ik 2 dagen nachtmerries gehad
En daarna nooit meer een HPfilm gekeken eigenlijk haha
HP is het niveau van een kinderfilm zo langzamerhand wel ontstegen, dat weet jij ook welquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe moeilijk kan een kinderfilm zijn??
ok... vond die laatste nogal...euhm.... tja....quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
HP is het niveau van een kinderfilm zo langzamerhand wel ontstegen, dat weet jij ook wel
Ik snap je punt wel, het blijven natuurlijk boeken en films die oorspronkelijk bedoeld zijn voor kiddo's. Point is, dat de inhoud wel een beetje het Platvoet en z'n vriendjes-niveau ontstegen is, en dat merk je in de films ook welquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ok... vond die laatste nogal...euhm.... tja....
Zal wel aan mij liggen
Keldercafé? welke muziek hebben ze daar??quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het meeste tot vier uur, half vijf. Als je lang door wilt kun je óf naar de Matrixx zelf, of naar het Keldercafé op de Grote Markt.
beetje van alle soort muziek draaien ze daar.... En ik neem aan dat Matrixx gewoon open is, maar dan moet je wel een behoorlijk end reizenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef Hri het volgende:
[..]
Keldercafé? welke muziek hebben ze daar??
Is Matrixx gewoon open i.v.m matrixx at the park?
Was je bij de nachtvoorstelling?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:19 schreef morgane het volgende:
Ik moest echt zó lachen om Ron de hele tijd
nevermindquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:11 schreef morgane het volgende:
Ik ga vanavond ook naar Harry
SLP, kan je het ook niet via de website opzoeken?
Jah.... dat is het enige waar ik WEL voor ben uitgenodigd.... Of wil je me daar ook niet hebben?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, weer een dagje hardcore hacken op t werk
Vanavond wel weer uiteten met een maat
Counting the hours....
PS, Cali, hoe kom jij morgen in Best?
Ook??quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah.... dat is het enige waar ik WEL voor ben uitgenodigd.... Of wil je me daar ook niet hebben?
Sorry verkeerd gelezen.... ik dacht dat je zei OF ik ging...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook??Vroeg alleen hoe je gaat, kun je misschien samen met mij en Sjoerd reizen... sjees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik vind het prima.... ik zal wel even aan dees vragen hoelaat zij van plan was te gaanOp donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
tofquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:45 schreef Sander het volgende:
Anders mag je wel in Arnhem langskomen hoor Cali. Ik heb zaterdag ook een feestje!
Jij ook al? Ik denk dat ik dat ook ga doenquote:
Jij ook al? Ik ga dat ook al doen blijkbaarquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik denk dat ik dat ook ga doen.
ik wordt met dt?? Misschien niet meer blowen, goed idee...quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef t1m0k het volgende:
Weet iemand uit hier toevallig wat de openingstijden van de coffeeshop Smoke van het buggy zijn? Ik wordt echt gek van iedere keer voor een gesloten deur staan
Wat wil je als je zo'n vuige vage smullert bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef Californium het volgende:
bbq-en is dan ook niet mijn favoriete bezigheidmaar morgen mag ik ook weer
voor goed doel he
![]()
een vuile vage smullert?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat wil je als je zo'n vuige vage smullert bent.
ik bedoelde vegaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
een vuile vage smullert?tsss... moet jij zeggen
doosquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
BBQ![]()
M'n contract is trouwens verlengd. Nu een jaar.
Wel jammer dat het morgen matig weer wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef Californium het volgende:
bbq-en is dan ook niet mijn favoriete bezigheidmaar morgen mag ik ook weer
voor goed doel he
![]()
Gefeliciteerd mênquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
BBQ![]()
M'n contract is trouwens verlengd. Nu een jaar.
Niks bijzonders, gewoon heel kort. Pietje en Sander-style, zeg maarquote:
Oh ik echt helemaal niet... als het zo warm is komt honger bij mij echt pas tegen een uurtje of zeven, half acht op z'n vroegstquote:
Ik niet meerquote:
Niet de veiligste manier van reizen neequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:27 schreef SLP_ het volgende:
Ooh, een vriendin van mij gaat morgen naar Parijs liften met een vriendin en ik vind het zo eng! Echt, ik snap niet waar zij met haar hoofd zit, met al die enge verhalen die je tegenwoordig hoort moet je toch echt superdom zijn wil je gaan liftenEn ze heeft haar ouders vertelt dat ze met de trein gaat, dus als er iets gebeurt kan ik dat haar ouders gaan vertellen. En ik heb echt het gevoel dat dit gewoon niet goed kan gaan
Ja ze weet al hoe ik er over denk en ik heb echt geprobeerd om het uit haar hoofd te praten, maar ze heeft een plaat voor dr kop. Ik hoop gewoon dat alles goed komt en dat ze me ff smst als ze veilig is aangekomen! [ik voel mij nu net als mijn moederquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is kut idd, maar toch echt hun beslissing. Meer dan vertellen dat 't zeer onverstandig is kan je niet.
Ja, ik wil het echt aan dr ouders vertellen maar dan wordt ze echt boos denk ik. Als ik in haar schoenen zou staan zou ik het ook super kut vinden als een vriendin dit zou doen! En ze woont in Den Bosch, dus we zien elkaar al niet zo vaak en ik denk dat de vriendschap dan helemaal zou verwaterenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:52 schreef Coiler het volgende:
[..]
Niet de veiligste manier van reizen nee
Ik zou er over denken om het toch aan de ouders te vertellen. Maar dat zou je vriendin natuurlijk niet waarderen...
Kutsituatie!
Beetje vertrouwen hebben in de mensheidquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:39 schreef SLP_ het volgende:
Tja, het is ook haar eigen keuze. Ik hoop gewoon dat het niet fout gaat nee
http://www.hou-je.nl/grillroom.htmlquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:26 schreef Hri het volgende:
Wat is er s'nachts lang open? want we kunnen volgende dag pas om 9 uur naar huis
Swarmi bied ze een lift aan!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:52 schreef SLP_ het volgende:
Haha ja ik heb wel vertrouwen in de mensheid, maar niet in naïeve 16 jarige meisjes die willen liften
nog steeds apparently?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
I wuz drunk apearently
Haha, daar heb ik de laatste keer voor ik naar huis ging van een HoB meet nog flink lopen kanen voor ik de trein paktequote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
http://www.hou-je.nl/grillroom.html
er is maar een echte donertent in nijmegenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Haha, daar heb ik de laatste keer voor ik naar huis ging van een HoB meet nog flink lopen kanen voor ik de trein pakte
geen idee, er zijn geen samenvattingen gemaaktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:18 schreef Coiler het volgende:
[..]
Hoi!
Heb ik nog wat gemist, in de afgelopen 201 topics?
Wanneer kregen IB en Yasha wat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, er zijn geen samenvattingen gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |