abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71116271
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

misschien is het een zaak voor Mulder & Scully?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71119554
Misschien een idee om naar Wales te verhuizen? Goedkope woningen & Catatonia en volop conspiratuele roddel

pi_71119800
quote:
Op zondag 19 juli 2009 10:06 schreef benzje het volgende:
Hallo

Is dit een reele prijs?www.funda.nl/koop/axel/appartement-4478997-molenstraat-21/
Verwacht je hier een serieus antwoord? De discussie over huizenprijzen is hier nog volop gaande.
Maar goed, een huis is waard wat de gek er voor geeft. Dus bied lekker 80k en kijk hoe wanhopig de verkopers zijn.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_71119944
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:09 schreef Fastmatti het volgende:
Het is simpelweg marktbeļnvloeding. De NVM wil simpelweg niet in het nieuws dat de 'magische grens van 200.000 huizen te koop is bereikt'.
Hahaha, het zou me niets verbazen. Niemand kan natuurlijk controleren of er daadwerkelijk 200.000 huizen te koop op staan.

Maar het zal vast wel gebeuren nog dit jaar .
pi_71120031
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Hahaha, het zou me niets verbazen. Niemand kan natuurlijk controleren of er daadwerkelijk 200.000 huizen te koop op staan.

Maar het zal vast wel gebeuren nog dit jaar .
Ik denk dat de kans groot is dat het al zover is als je het niet-NVM aanbod meetelt.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  zondag 19 juli 2009 @ 17:57:00 #231
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_71125151
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:23 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Verwacht je hier een serieus antwoord? De discussie over huizenprijzen is hier nog volop gaande.
Maar goed, een huis is waard wat de gek er voor geeft. Dus bied lekker 80k en kijk hoe wanhopig de verkopers zijn.
Specifieker, het is meer een huis is waard wat de gek er voor kan betalen. Als we iedereen in Nederland een miljoen Euro zouden geven, dan zouden binnen de kortste keren de huizenprijzen sky-rocket gaan. De tien jaar durende mallemolen van makkelijk verkrijgbare leningen aan iedereen (+ hypotheekrenteaftrek) is dan ook de reden geweest waarom de huizenprijzen zo makkelijk stegen. Ook al zal de economie binnenkort weer herstellen, het tijdperk dat hypotheken zo makkelijk werden verstrekt en met hoge bedragen, zal waarschijnlijk niet snel meer terugkomen.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zondag 19 juli 2009 @ 18:06:15 #232
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71125502
quote:
Op zondag 19 juli 2009 17:57 schreef Demophon het volgende:

[..]

Specifieker, het is meer een huis is waard wat de gek er voor kan betalen. Als we iedereen in Nederland een miljoen Euro zouden geven, dan zouden binnen de kortste keren de huizenprijzen sky-rocket gaan. De tien jaar durende mallemolen van makkelijk verkrijgbare leningen aan iedereen (+ hypotheekrenteaftrek) is dan ook de reden geweest waarom de huizenprijzen zo makkelijk stegen. Ook al zal de economie binnenkort weer herstellen, het tijdperk dat hypotheken zo makkelijk werden verstrekt en met hoge bedragen, zal waarschijnlijk niet snel meer terugkomen.
Ik denk eerder dat wanneer iedereen in Nederland een miljoen Euro krijgt, zeker een kwart binnen de kortste keren vertrokken is en ten gevolge daarvan er een overschot op de huizenmarkt ontstaat!
The End Times are wild
pi_71125556
Zijn er al cijfers year to year statistieken van juni 2008 en 2009?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71128119
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat wanneer iedereen in Nederland een miljoen Euro krijgt, zeker een kwart binnen de kortste keren vertrokken is en ten gevolge daarvan er een overschot op de huizenmarkt ontstaat!
Reken mij maar tot die 25%. Voor de prijs van een modale woning hier kan ik ergens anders een riante woning met grond kopen. En dan kan ik van de rest een bijzonder goede talencursus volgen.
pi_71128556
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

met de nadruk op krijgt. Want zelf verdienen door niet te zeuren en er gewoon snothard voor te werken is natuurlijk not done. Iedereen heeft toch recht op een miljoen? Is toch volkomen logisch (om maar met Cruijf te spreken)?
pi_71129342
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

met de nadruk op krijgt. Want zelf verdienen door niet te zeuren en er gewoon snothard voor te werken is natuurlijk not done. Iedereen heeft toch recht op een miljoen? Is toch volkomen logisch (om maar met Cruijf te spreken)?
Hoho! Iemand die een miljoen verdient met werken, moet wel een vuile kapitalistische uitzuiger zijn - dat weet je toch?
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_71129395
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:02 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hoho! Iemand die een miljoen verdient met werken, moet wel een vuile kapitalistische uitzuiger zijn - dat weet je toch?
alleen wie voor GS werkt natuurlijk

En ik zeg ook niet dat je het hele bedrag in vier jaar moet verdienen
pi_71141556
quote:
ma 20 jul 2009, 05:30 |
Kredietbanken in crisis
DEN HAAG - Gemeentelijke kredietbanken, bedoeld om mensen met betalingsproblemen te helpen, verkeren nu zelf in crisis. Ze slaan alarm omdat ze de groeiende stroom schuldhulpaanvragen nauwelijks nog aankunnen. Als gevolg van de economische crisis lopen de wachttijden op tot soms wel vier maanden. De NVVK, de vereniging voor schuldhulpverlening en sociaal bankieren, voorspelt dat na de vakantie de problemen nog groter worden. Dan wordt een golf aan hulpvragen als gevolg van de economische malaise verwacht.
Als direct gevolg van de crisis zullen meer mensen hun baan verliezen en hun betalingsverplichtingen niet meer kunnen nakomen.
  maandag 20 juli 2009 @ 11:58:01 #239
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_71144419
quote:
Op maandag 20 juli 2009 09:53 schreef henkway het volgende:

[..]

Als je bij de kredietbank wilt aankloppen moet je volgens mij wel eerst maar eens je huis verkopen als je dat bezit.

De meeste gevallen zijn dan ook huurders.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_71144566
quote:
Op maandag 20 juli 2009 09:53 schreef henkway het volgende:

[..]

http://www.socialebanken.nl

Moet je ff de leenscan doen.
  Moderator maandag 20 juli 2009 @ 12:11:31 #241
236264 crew  capricia
pi_71144809
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:58 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Als je bij de kredietbank wilt aankloppen moet je volgens mij wel eerst maar eens je huis verkopen als je dat bezit.

De meeste gevallen zijn dan ook huurders.
Dat ligt aan de hoogte van je hypotheek tov de waarde van de woning.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71144857
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:58 schreef Sjabba het volgende:

[..]

klopt
of vragen om een derde hypotheek, maar ik zie dat de banken niet graag doen
pi_71148644
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

http://www.socialebanken.nl

Moet je ff de leenscan doen.
Ik mag (daar) niet lenen.
  maandag 20 juli 2009 @ 14:58:12 #244
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_71150326
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:07 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Ik mag (daar) niet lenen.
Ik ook niet, ze verwijzen mij naar een commerciele bank
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_71172649
Vastgoedbericht juni 2009
Prijsindex: Prijzen bestaande koopwoningen dalen verder
De prijzen van verkochte bestaande woningen waren in juni gemiddeld 3,7% lager dan in juni 2008. Dit is de vijfde maand op rij dat de prijzen lager waren dan een jaar eerder. Dit blijkt uit de ontwikkeling van de prijsindex bestaande koopwoningen van het CBS en het Kadaster.

Verkochte woningen: daling ten opzichte van mei 2009
Het aantal verkochte woningen dat bij het Kadaster is geregistreerd, is in verhouding tot voorgaande maand met 3,45% gedaald. In juni zijn bij het Kadaster 9.921 verkochte woningen geregistreerd. In mei 2009 waren dit er 10.275. In vergelijking tot juni 2008 is het aantal geregistreerde verkopen gedaald met 36,68%: er werden toen 15.669 verkochte woningen geregistreerd.

Gemiddelde koopsom juni 2009 daalt met 2,01%
De gemiddelde koopsom voor woningen is in juni 2009 gedaald. Met ¤ 231.684,- is er sprake van een daling van 2,01% in vergelijking tot mei 2009. De gemiddelde koopsom was in mei 2009 ¤ 236.447,-. Ten opzichte van vorig jaar is er sprake van een daling van 8,32%. De gemiddelde koopsom was toen ¤ 252.710,-.
http://www.kadaster.nl/pdf/vastgoedbericht_200906.pdf
pi_71172809
3% minder huizen verkocht en 3% minder omzet. Ik begrijp het probleem niet

Verder

Meer mensen zonder werk
Uitgegeven: 21 juli 2009 10:00
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 10:04

DEN HAAG - De werkloosheid is tussen april en juni flink gestegen. Gemiddeld zaten er 368.000 mensen werkloos thuis, 16.000 meer dan in de vorige periode van drie maanden.

Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek dinsdag heeft bekendgemaakt. Het aantal werklozen komt neer op 4,8 procent van de beroepsbevolking. Een jaar geleden lag dat percentage nog op 4. In een jaar tijd steeg het aantal werklozen met 63.000.

Jongeren

De stijging deed zich voor in alle leeftijdsgroepen en zowel bij mannen als bij vrouwen. Het sterkst nam de werkloosheid toe onder jongeren tussen 15 en 24 jaar. In die groep steeg de werkloosheid tot 11,4 procent en kwam daarmee iets boven 100.000.

Grootste stijging

Volgens het Centraal Planbureau (CPB) moet de grootste stijging van de werkloosheid nog komen. Het CPB denkt dat de werkloosheid dit jaar zal oplopen tot gemiddeld 5,5 procent van de beroepsbevolking.

Voor 2010 voorziet het planbureau een gemiddelde werkloosheid van bijna 9 procent.

5000 mensen per maand werkeloos dus, dat lijkt me nauwelijk echt invloed te hebben
pi_71173373
Nou, die 50% daling die voorspeld is door sommigen is er nog steeds niet.
pi_71174533
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Nou, die 50% daling die voorspeld is door sommigen is er nog steeds niet.
De continue doorstijging van de prijzen, zoals door sommigen is voorspeld, is ook niet gebeurt .

Sterker nog: Huizenprijzen afgelopen maand weer gedaald
Of, zoals RTL-Z het brengt: Huizenprijzen dalen voor de vijfde maand op rij

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 11:50:48 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:58:34 #249
85962 ioko
I Appear Missing
pi_71174862
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

De continue doorstijging van de prijzen, zoals door sommigen is voorspeld, is ook niet gebeurt .

Sterker nog: Huizenprijzen afgelopen maand weer gedaald
Of, zoals RTL-Z het brengt: Huizenprijzen dalen voor de vijfde maand op rij
Wat mij opvalt is de dat ze blijven vergelijken met dezelfde maand vorig jaar. Op zich interessant hoor, maar het zegt volgens mij zo weinig. Ik ben meer benieuwd naar de daling dit jaar, of de daling tov vorige maand.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 21 juli 2009 @ 12:06:01 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71175149
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:58 schreef ioko het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is de dat ze blijven vergelijken met dezelfde maand vorig jaar. Op zich interessant hoor, maar het zegt volgens mij zo weinig. Ik ben meer benieuwd naar de daling dit jaar, of de daling tov vorige maand.
Ten opzichte van vorige maand 0,9%
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')