quote:
quote:
Zouden er Charlie the Unicorn versies zijn? If so, MUST.. HAVE!!11!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
WTF, het zijn ook nog 's nijlpaarden met een hoorn op hun kop!
dies nicequote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:36 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze wel halen denk ik
Ik kan er ook niets aan doen...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Crane is ook weg ? Maar die was nog best grappig zo nu en dan..![]()
* Siniti vraagt heel lief om de setquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En dan toch de lekkerste foto uit die set eruit weten te pikken eh, i see what you did there
De kleuren van die shirts zijn te fucking awesome.quote:
staat ergens in een topic, dat babes & babs-topic in B&H dacht ikquote:
Duh, natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zouden er Charlie the Unicorn versies zijn? If so, MUST.. HAVE!!11!
Alleen jammer dat er ook nog diertjes op staanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De kleuren van die shirts zijn te fucking awesome.
Daarom, lieve kijkbuiskinders, laat nooit je mail-adres en/of sleutel-informatie over jezelf waardoor je gevonden zou kunnen worden achter op fokquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen...
Die heb ik in het groen.quote:
Maar ben je het wel met me eens of gooi je mijn vergelijking zonder pardon de wc in?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er ook nog diertjes op staan
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Daarom, lieve kijkbuiskinders, laat nooit je mail-adres en/of sleutel-informatie over jezelf waardoor je gevonden zou kunnen worden achter op fok
Met een plons en door trekken maar..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar ben je het wel met me eens of gooi je mijn vergelijking zonder pardon de wc in?
En ik maar denken dat er een hele set met die twee meisjes isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:39 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
staat ergens in een topic, dat babes & babs-topic in B&H dacht ik
edit::
dat breezertjes-topic *
Reinhard Mey.quote:
Voor de treinspotters ...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:43 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom staat er een categorie van shirts over treinen tussen
Zee-egelquote:
Ik zie er al een langharig contactgestoorde WOW'er mee rondlopen.quote:
Je mag zee-egels heulemaal niet opeten !quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:45 schreef Acinonyx het volgende:
Zoiets is dan wel weer vettig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zie er al een langharig contactgestoorde WOW'er mee rondlopen.
quote:
quote:
Jou zou het staan though.quote:
Omdat het wel ironisch is als ze je lichaamsdelen bij elkaar zoeken nadat je door een trein bent overreden en je romp steekt in zo'n t-shirt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:43 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom staat er een categorie van shirts over treinen tussen
Wow.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:48 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_~'!
Oeh komt dat nu?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:51 schreef wolvendagen het volgende:
I am off to bed. Want ik ga Family guy afkijken.
Nee.quote:
Nee, ik hoor het nog bijna elke avond net na 11 uur op Radio 1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je herinnerd je nog dat je er in de disco op danste?
Het is inderdaad net afgelopen!quote:
Radio 1.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het nog bijna elke avond net na 11 uur op Radio 1
Ik ben een infojunkie he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is inderdaad net afgelopen!
[..]
Radio 1.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Noemen saaie radioprogramma luisteraars zich zo tegenwoordig?
Goeie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie de connectie met je naam, relmof whehe he ;D:D![]()
hehehe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is niets mis met radio 1.quote:
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is niets mis met radio 1.
Met radio 10 gold des te meer
Hoi, nee.quote:
Oke, doei.quote:
ja loslaten is ook de kluchtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:34 schreef remlof het volgende:
Hey MiVer
Je was ver
Uit het zicht
Maar nu schijn
Je weer je licht
Welcome back
Ouwe gek
Je zat zeker op de wc, nietwaar?quote:
Dat je een kleintje hebt kan je ook niks aan doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:42 schreef MiVer het volgende:
het nihilisme van je macroview
hoeft je eigen intimiteit
echt niet in de weg te staan
het prikken raakt altijd wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het wel, maar ik vergeet altijd dit topic centraal te zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als Forum Admin (!) behoor jij dit toch wel te weten!
Dat is de ouderdom, het geeft niet remlof. Jij kan er niets aan doen, ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar ik vergeet altijd dit topic centraal te zetten
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je een kleintje hebt kan je ook niks aan doenhet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in het binnen
van datgene dat klinkt
in het kapsel
dat kan spuiten
zoals je deed
dus eens
je kon niet
hahaha
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Of bij gebrek aan roze vleesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:04 schreef MiVer het volgende:
ik zeg altijd maar zo...
als roze vlees ontbreekt
neem dan watten
om te landen
hahaha
nee neequote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Of bij gebrek aan roze vlees
Twee opgewarmde kipfilets
En een elastiekje
het smelten van hunquote:
MiVeR! je leeeeft nog!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:20 schreef MiVer het volgende:
het toeteren van de dag
de echo links en rechts
de handen en toetsen ook
eens
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 04:31 schreef Siniti het volgende:
All has been forgotten and the plastic turns to rotten rays and smells, all appointed to the definite beautiful.
quote:Marry me, he said, through his rotten teeth, bad breath, and then
Marry me instead of that strapping young goatherd, but when
I was in his bed, and my father had sold me
I knew I hadn't any choice, hushed my voice, did what any girl would do and
When I'm beheaded at least I was wedded
And when I am buried at least I was married
I'll hide my behavior with wine as my savior
But, oh, what beautiful things I'll wear
What beautiful dresses and hair
I'm lucky to share his bed
Especially since I'll soon be dead
Bolliequote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zijn ook fora waar topics gewoon niet sluiten. Dat zijn echt topics met duizenden reacties die al jaren bestaan.Maar da's niet leuk, want dan kun je 1) niet lapo hunten 2) altijd maar 1 thema hebben 3) niet er een sport van maken door slotjes heen te posten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
We moeten een nieuw forum -los van FOK!- gaan opbouwen. Een soort van kolonie.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:53 schreef Gupje het volgende:
Ik heb een schijt hekel aan de tandarts op mijn lekkere verdoving na
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee maar vind dat wel grappig dat een spuitje zo je bek kan toetakelen
Dat gelukkig niet maar krijg niet op eigen houtje me mond openquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ah jah, dan ga je zo kwijlen en praten als een mongooltje als je bek zo verdoofd is
Mietjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:01 schreef Gupje het volgende:
Hoop alleen niet dat er pijn komt als de verdoving uit gaat werken![]()
Chickies hossel je zonder verdoving gozah.quote:
Omdat jij me gister zo heb zitten pesten heb ik over je gedroomd dat je me ging vermoorden.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jij me gister zo heb zitten pesten heb ik over je gedroomd dat je me ging vermoorden._!
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Chickies hossel je zonder verdoving gozah.
Ja serieus.quote:
Issie gay?quote:
Fatale SM.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja serieus.Je was heel erg gemeen
![]()
Echt vaag.
Tandartsen...quote:
Mwoaahhh, dat kan veeel erger...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, kom ik vanochtend om 8 uur op m'n werk aankakken, bleek dat ik pas om 8.30 had hoeven te beginnen.
Maar nu gelukkig al vrij.
Ja kan ook veel erger, I know.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwoaahhh, dat kan veeel erger...![]()
Neemt niet weg dat het minder is...
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja kan ook veel erger, I know.Heb jij dat soms meegemaakt?
4EBE faalt nooit zo erg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?
Nee, ik haat ochtenden dus dat plan ik zorgvuldig, maar van andere mensen hoor ik:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja kan ook veel erger, I know.Heb jij dat soms meegemaakt?
Zonder stroom!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
4EBE faalt nooit zo erg.
Hoe gaat het met je studie trouwens Krentenbol.?
Dat zou een nachtmerrie zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
4EBE zat opgesloten op de wc zeker?
Whehehe.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik haat ochtenden dus dat plan ik zorgvuldig, maar van andere mensen hoor ik:
- opstaan om 5 uur, terwijl het weekend is.
- opstaan en douchen, om er achter te komen dat het veeeeeel te vroeg is om op te staan.
Oh zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zonder stroom!Grote stroomstoring treft regio Den Haag
Goed, nu vakantie dus kan niet beter.Bij jou dan?
Ik heb gewoon stroom, ZH niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zonder stroom!Grote stroomstoring treft regio Den Haag
Goed, nu vakantie dus kan niet beter.Bij jou dan?
Sadist.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:05 schreef Fascination het volgende:
Whehehe.Daar moet ik altijd hartelijk om lachen.
![]()
Ik dacht ooit eens toen ik klein was, dat ik vast op de wc zat. Ik moord en brand schreeuwen, bleek ik het slot de verkeerde kant te hebben opgedraaid.quote:
Jeugdtrauma's zijn niet tof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht ooit eens toen ik klein was, dat ik vast op de wc zat. Ik moord en brand schreeuwen, bleek ik het slot de verkeerde kant te hebben opgedraaid. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Issie gay?
Ik heb nl een sexy dame als tandarts, in zo`n strak pakje, met van die jarretels eronder.
Ja P is binnen, alles gehaald.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:05 schreef Fascination het volgende:
Je was toch eerstejaars? Heb je je P binnen?Bij mij niet zo, veel herkansingen.
Een motor?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jeugdtrauma's zijn niet tof.
Ik dacht altijd dat er links in de kast een monster zou zitten en rechts een motor door het raam zou springen...
Minder tv kijen ....
Ohh goed man, veel mensen halen hun P niet in een jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja P is binnen, alles gehaald.
Maar heb je het nu wel gehaald?
Lach nietquote:
Ik was bang ontvoerd te worden. Dat was ten tijde van Dutroux en zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Waarschijnlijk of een actiefilm gekeken of een herinnering van het ongeluk wat wij gehad hadden met een motor ...
Tv is bad...!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik was bang ontvoerd te worden. Dat was ten tijde van Dutroux en zo.Die film "the witches" vond ik ook doodeng trouwens.
Why is that?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tv is bad...!
Owja ik ga even falen in het ov .
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:42 schreef MiVer het volgende:
het nihilisme van je macroview
hoeft je eigen intimiteit
echt niet in de weg te staan
het prikken raakt altijd wel
Zelfs cum laude.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh goed man, veel mensen halen hun P niet in een jaar.![]()
Nee moet het nog herkansen.
Het had weinig met SM te maken.quote:
Zomg, smart girl.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zelfs cum laude.Als dat zou gelden in het 1e jaar dan.
Ah de laatste in augustus ofzo? Kun je de vakken ook nog meenemen naar het 2e jaar?
Oh ja je bent een stukje ouder dan ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zomg, smart girl.![]()
Nee, zit in het derde jaar, moet even zien hoe het gaat.
quote:
Mooier zijn dan Carmen Electra is niet zo moeilijk. Zelfs jij bent knapper dan Carmen Electra.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Krentenbol. het volgende:
Carmen Electra doet stripteaseshow in Las Vegas
Nou ik vind die danseressen of wat het ook zijn toch 100 keer mooier.
Waarom heb ik dan geen vagas show?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooier zijn dan Carmen Electra is niet zo moeilijk. Zelfs jij bent knapper dan Carmen Electra. [ afbeelding ]
Ik denk dat ze geen Aziaten toelaten in zulke shows, tenzij het in chinatown oid is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen vagas show?
Of is die show meer een freakshow?
Goed punt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen Aziaten toelaten in zulke shows, tenzij het in chinatown oid is.
Omdat jij geen neptieten hebt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen vegas show?
Of is die show meer een freakshow?
Omdat je er te cute voor bent natuurlijk! Duh!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed punt.
Dus ik heb geen show omdat?
2 zelfsquote:
trekken?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:43 schreef Marurk het volgende:
Ik verveel me dus nu al he
WTF moet ik in godsnaam gaan doen.
Op FOK! ben ik ook wel uitgekeken nu. Vanavond ga ik pas wat leuks doen waarschijnlijk, of anders morgen. Maar wat ik nu moet doen tot die tijd.
Je bent gehandicapt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Marurk het volgende:
Ik kan niet niets doen (zoals slapen of op de bank hangen).
En trekken heb ik al gedaan.
nog een keerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:11 schreef Marurk het volgende:
Ik kan niet niets doen (zoals slapen of op de bank hangen).
En trekken heb ik al gedaan.
Blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nog een keer
en daarna gaan slapen, das wel lekker
maar goed, mijn advies wordt niet gewaardeerd
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Acinonyx het volgende:
Buhhh wat is de vakantie toch altijd saai... echt zo'n sleur,, blegh kga liever naar school, of werken als ik werk had
Vriendloos ding.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Acinonyx het volgende:
Buhhh wat is de vakantie toch altijd saai... echt zo'n sleur,, blegh kga liever naar school, of werken als ik werk had
Dat is wel vet gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:27 schreef IQM het volgende:
http://www.lehtikuva.fi/hehkuva/
Boh, gek, inzoomen als een malle.
tubgirlquote:
als je moeder..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
hoe ziet zo`n tubgirl eigenlijk eruit?
nog nooit gezien
kan iemand het laten zien?
remlof haat me, dus bij mij zou het in die trant zijn geweestquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
moet kunnen toch
en maar 2dagenik zou 3maanden hebben gekregen
Haar naam en/of hyves ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:42 schreef Devvie het volgende:
Maar gister heb ik dus die meid die zichzelf snijdt ontmoet
ze liep te klagen dat ze maar niet dood wou gaan, ik heb dr even uitgelegd hoe het WEL moet
[ afbeelding ]
![]()
Stoer, man.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:42 schreef Devvie het volgende:
Maar gister heb ik dus die meid die zichzelf snijdt ontmoet
ze liep te klagen dat ze maar niet dood wou gaan, ik heb dr even uitgelegd hoe het WEL moet
[ afbeelding ]
![]()
Heb ik dus al gezocht, maar heeft ze nietquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Juicyhil het volgende:
hoe ziet zo`n tubgirl eigenlijk eruit?
nog nooit gezien
kan iemand het laten zien?
Hij vroeg vanochtend of ik een poll aan wilde maken, dus nog even stemmen voor wie dat nog niet had gedaan.quote:
ik heb de verkeerde geklikt..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij vroeg vanochtend of ik een poll aan wilde maken, dus nog even stemmen voor wie dat nog niet had gedaan.
Poll: dagdag moet een unban aanvragenJa Nee Pannenkoek
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij mag het allebei.quote:
Vroeger, jong, vroeger. Toen was Topanga het mooiste van wat er op tv kwam.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit nou toch niet echt bijzonder, IQM.
Anders had je deze poll wel serieus genomen of wat is je punt?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:01 schreef Siniti het volgende:
Toch handig altijd, die polls waar de pollmaker grappig wil doen door een derde nutteloze optie toe te voegen die niks toevoegt aan de poll zelf waardoor de poll niet meer serieus genomen kan worden.
quote:Pannekoek kan verwijzen naar:
De spelling van het Nederlandse woord pannenkoek voor de spellingwijziging van 1995, en het bekendste voorbeeld van die wijziging; zie tussen-n in de Nederlandse spelling en geschiedenis van de Nederlandse spelling
quote:U hebt gezocht op het woord: pannekoek.
RESULTAAT
pan·nen·koek de; m -en in een koekenpan gebakken (dunne meel)koek
Als er slecht twee keuzes waren had ik deze poll uiterst serieus genomen. Een betoog zou waarschijnlijk niet uitgesloten zijn gebleven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders had je deze poll wel serieus genomen of wat is je punt?
Inderdaad. Toen waren er nog geen Miley Cyrusjes en Hilary Duffjes en moesten we het hier mee doen, of met Meneer de Koekepeer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Vroeger, jong, vroeger. Toen was Topanga het mooiste van wat er op tv kwam.
Miley en Hilaryquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen waren er nog geen Miley Cyrusjes en Hilary Duffjes en moesten we het hier mee doen, of met Meneer de Koekepeer.
[ afbeelding ]
Ik heb 'nee' gestemd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef Juicyhil het volgende:
Poll: Vind je me lekker?Ja Nee
[ afbeelding ]
"Hé Lekker Beest", "Blank of Zwart"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:13 schreef IQM het volgende:
Ik was héél vroeger verliefd op Isabelle A.
Maar toen was ik echt nog een heel klein IQM'tje.
De enige die op Ja stemmen zijn Juicyhil en al z'n proxies.quote:
Proxy`s wat zijn dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De enige die op Ja stemmen zijn Juicyhil en al z'n proxies.
Nee, jij hebt op Nee geklikt, en dat is heel stiekem "Ja". Wat een deugniet, die Juicyhil.quote:
Geen idee, maar ik had het ook over proxies.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jij hebt op Nee geklikt, en dat is heel stiekem "Ja". Wat een deugniet, die Juicyhil. [ afbeelding ]
Mooi poll.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef Juicyhil het volgende:
Poll: Vind je me lekker?Ja Nee
[ afbeelding ]
Dit ga ik dus niet lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mooi poll.
Voor ik mijn antwoord geef zal ik het eerst even analyseren. Jij vraagt aan ons of wij jouw lekker vinden. Ik kan hier uit opmaken dat jij denkt dat jij zelf lekker bent en hiervan bevestiging van ons wilt hebben. Deze bevestiging zal je krijgen als meer dan 50% van de antwoorden impliceren dat ze jouw lekker vinden. Echter kan ik mij ook voorstellen dat mensen zich aangevallen voelen. Dit omdat er op dit moment voornamelijk jongens in dit topic posten. Deze kunnen dan denken dat jij denkt dat zij homo zijn, omdat jij verwacht dat zij gaan zeggen dat zij jouw lekker vinden. Dit zou ook andersom kunnen werken, dat zij juist denken dat jij homo bent omdat jij dit vraagt. Al met al is het een onprettig geformuleerde stelling, die veel mensen ongemakkelijk in de oren zal klinken. In de toekomst zou ik adviseren bepaalde voetnoten bij jouw pol te zetten waarin je stelt dat dit voornamelijk vanuit een heteroseksueel standpunt is.
Nu mijn antwoord. Hier moet ik eerst duidelijk maken dat ik alles uit een volkomen heteroseksueel standpunt bekijk. Hier betrek ik verscheidene indicatoren bij. Ten eerste ga ik uit van de muzieksmaak van de pollmaker. Deze is echter abominabel slecht. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen deze muziek zouden willen luisteren. Hierdoor neig ik al gauw naar de "nee" van jouw poll. Volgende stap is echter het uiterlijk. Ik heb in een zwart verleden verscheidene foto's van bovengenoemde mogen aanschouwen. Op deze foto's stond hij naast bepaalde relatief bekende negers en zag hij er vrolijk uit. Dit is een slecht teken. Als je naast negers staat behoor je bang te zijn, niet vrolijk. Het leek net alsof hij deze neger lekker vond. Desondanks ben ik bereid om slechts naar het uiterlijk te kijken deze keer. Hij heeft een bril. Waarom geen lenzen? Door lenzen zou jouw uiterlijk significant beter worden. Een ander struikelpunt is het gewicht van bovengenoemde. Ik schat dat hij een BMI van 27,78 heeft. Dit is een erg ongezond gewicht. Ook hier kan ik dus geen positieve punten opnoemen.
Mijn conclusie is dan ook dat ik jouw persoonlijk niet lekker vind. Ik heb dan ook "Nee" geantwoord in de poll.
Na het lezen van een gedachtesprong die geen logica bevat, een congruentiefout en een domme 'jouw' in plaats van 'jou' ben ik definitief afgehaakt met lezen. Probeer het nogmaals.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mooi poll.
Voor ik mijn antwoord geef zal ik het eerst even analyseren. Jij vraagt aan ons of wij jouw lekker vinden. Ik kan hier uit opmaken dat jij denkt dat jij zelf lekker bent en hiervan bevestiging van ons wilt hebben. Deze bevestiging zal je krijgen als meer dan 50% van de antwoorden impliceren dat ze jouw lekker vinden. Echter kan ik mij ook voorstellen dat mensen zich aangevallen voelen. Dit omdat er op dit moment voornamelijk jongens in dit topic posten. Deze kunnen dan denken dat jij denkt dat zij homo zijn, omdat jij verwacht dat zij gaan zeggen dat zij jouw lekker vinden. Dit zou ook andersom kunnen werken, dat zij juist denken dat jij homo bent omdat jij dit vraagt. Al met al is het een onprettig geformuleerde stelling, die veel mensen ongemakkelijk in de oren zal klinken. In de toekomst zou ik adviseren bepaalde voetnoten bij jouw pol te zetten waarin je stelt dat dit voornamelijk vanuit een heteroseksueel standpunt is.
Nu mijn antwoord. Hier moet ik eerst duidelijk maken dat ik alles uit een volkomen heteroseksueel standpunt bekijk. Hier betrek ik verscheidene indicatoren bij. Ten eerste ga ik uit van de muzieksmaak van de pollmaker. Deze is echter abominabel slecht. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen deze muziek zouden willen luisteren. Hierdoor neig ik al gauw naar de "nee" van jouw poll. Volgende stap is echter het uiterlijk. Ik heb in een zwart verleden verscheidene foto's van bovengenoemde mogen aanschouwen. Op deze foto's stond hij naast bepaalde relatief bekende negers en zag hij er vrolijk uit. Dit is een slecht teken. Als je naast negers staat behoor je bang te zijn, niet vrolijk. Het leek net alsof hij deze neger lekker vond. Desondanks ben ik bereid om slechts naar het uiterlijk te kijken deze keer. Hij heeft een bril. Waarom geen lenzen? Door lenzen zou jouw uiterlijk significant beter worden. Een ander struikelpunt is het gewicht van bovengenoemde. Ik schat dat hij een BMI van 27,78 heeft. Dit is een erg ongezond gewicht. Ook hier kan ik dus geen positieve punten opnoemen.
Mijn conclusie is dan ook dat ik jouw persoonlijk niet lekker vind. Ik heb dan ook "Nee" geantwoord in de poll.
kudt die jouw fout maak ik altijd automatischquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Na het lezen van een gedachtesprong die geen logica bevat, een congruentiefout en een domme 'jouw' in plaats van 'jou' ben ik definitief afgehaakt met lezen. Probeer het nogmaals.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mooi poll.
Kudtverhaaltje, Miley staat er niet eens in vermeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mooi poll.
Ik erken het bestaan van ene 'Miley' dan ook niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kudtverhaaltje, Miley staat er niet eens in vermeld.
Gast.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mooi poll.
Nadat hij stilzwijgend is verlengd jaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:29 schreef Marurk het volgende:
Nog een keer
Even een vraagje tussendoor: Is het nu zo dat je vanaf juli elke maand je GSM-abonnement kan stopzetten (1 maand opzegtermijn?). Die van mij is in mei stilzwijgend verlengd, maar wil eigenlijk een ander.
Mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nadat hij stilzwijgend is verlengd ja
Gecondoleerd.quote:
Zit liever bij omroep MAX.quote:
Maakt niet uit, het is toch een zaadzender.quote:
Ik vind ze allebei even erg. Radio is sowieso een achterhaald medium.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |